«ΓΑΛΑΖΙΟΙ» ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΡΑΓΚΟΥΣΗΔΕΣ

Η βάση της ΝΔ θα επιβάλει την επιστροφή της παράταξης στις ρίζες της

Την προηγούμενη εβδομάδα, η ΔΑΚΜΜΕ ΤΑΞΙ, η πολυπληθέστερη ομάδα στον χώρο των αυτοκινητιστών, διαχώρισε τη θέση της και διαφώνησε ανοιχτά με τις πολιτικές και την τακτική που ακολουθούν ο Κυριάκος Μητσοτάκης και η ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας. Η απόφαση αυτή ήταν μονόδρομος, αφού, όχι μόνο δεν βλέπουμε διάθεση να διορθωθούν οι ανορθογραφίες που σχεδίασαν και επέβαλαν στον κλάδο μας οι νομοθετικές πρωτοβουλίες της Κεφαλογιάννη, του Χατζηδάκη, του Βρούτση (βύθισε τους ταξιτζήδες στην υπερχρέωση με τις υπέρογκες αυξήσεις των ασφαλιστικών εισφορών), αντιθέτως προστίθενται στο στελεχιακό δυναμικό του κόμματος ακόμη πιο ακραίες νεοφιλελεύθερες φιγούρες. Ο κλάδος των ταξί βιώνει πρώτος από όλους τις συνέπειες της διεθνοποίησης των αγορών, με την παράνομη δραστηριότητα της Uber (σχεδόν σε όλες τις χώρες έχει απαγορευτεί η λειτουργία της), η οποία «τρύπωσε» στην ελληνική αγορά εκμεταλλευόμενη την εργαλειοθήκη Χατζηδάκη και τους νόμους που σχεδίασε, με τη δικαιολογία της αναβάθμισης της τουριστικής επιβατικής μεταφοράς, διευκολύνοντας όσους στηρίζουν την κερδοφορία τους στη φοροδιαφυγή.

Σήμερα, η Uber λεηλατεί όσο και όποιο μεταφορικό έργο απέμεινε. Χρησιμοποιεί οποιονδήποτε μπορεί να οδηγήσει Ι.Χ. αυτοκίνητο και σε συνεργασία με εταιρίες της τουριστικής βιομηχανίας πραγματοποιεί παράνομες επιβατικές (στο ίδιο μοτίβο, αυτό της φοροδιαφυγής) μεταφορές, άσχετες με τον τουρισμό. Αυτό (το χατζηδάκειο νομοπαρασκευαστικό κρεσέντο) στη γλώσσα των νεοφιλελεύθερων πολιτικών ονομάζεται αυτορύθμιση της αγοράς. Και θα είχε ολοκληρωθεί, αν δεν μεσολαβούσαν οι εκλογές και η πτώση της Νέας Δημοκρατίας από την κυβέρνηση.
Ως συνδικαλιστικός φορέας, δώσαμε πολύ χρόνο στον Κυριάκο Μητσοτάκη και στους συνεργάτες του να διορθώσουν τα κακώς κείμενα και, αφού παραδεχτούν τα λάθη που αποδεδειγμένα έκανε το κόμμα στο διάστημα που ο λαός τού ανέθεσε τη διακυβέρνηση της χώρας, να προχωρήσουν στην εκπόνηση ενός προγράμματος για τις επιβατικές μεταφορές με γνώμονα τη δικαιοσύνη και τη νομιμότητα. Τέτοιο πρόγραμμα ούτε εκπονήθηκε ούτε πρόκειται να εκπονηθεί. Προφανώς, η Νέα Δημοκρατία επικροτεί και βασίζεται στο σχέδιο Χατζηδάκη που με τις… απαραίτητες πινελιές της Ολγας Κεφαλογιάννη θα δώσει τη χαριστική βολή στους «ενοχλητικούς» ταξιτζήδες.

Από το 2010 και μετά η ελληνική κοινωνία μπήκε σε τροχιά προγραμματισμένης αποσύνθεσης. Με τη βοήθεια των Μνημονίων δολοφονήθηκαν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις και στοχοποιήθηκαν όλοι οι αυτοαπασχολούμενοι και οι μικροϊδιοκτήτες. Μπορεί ο κλάδος των ταξί να απέκρουσε το σχέδιο Ραγκούση για ολοκληρωτικό θάνατο του επαγγέλματος (με το οποίο ποτέ δεν διαφώνησαν -τουλάχιστον ανοιχτά- ούτε ο νυν αρχηγός της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης ούτε ο νυν γενικός γραμματέας Λευτέρης Αυγενάκης -σε άλλο κόμμα και σε άλλο πόστο τότε-, οι οποίοι μάλιστα απαιτούσαν τη διαγραφή μου από το κόμμα, επειδή πάλευα για την επαγγελματική επιβίωση χιλιάδων ανθρώπων), διαπίστωσε όμως ότι υπάρχουν κι άλλοι Ραγκούσηδες, με «γαλάζια» νεοφιλελεύθερη περιβολή, εξίσου επικίνδυνοι.

Κι επειδή μάθαμε να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους, κατηγορούμε τη Νέα Δημοκρατία για όσα έκανε ως κυβέρνηση και κρούουμε τον κώδωνα του κινδύνου για όσα -δεν λέει, αλλά- σκοπεύει να κάνει, αν βρεθεί στην εξουσία. Δικό της έργο είναι η παρουσία της Uber στην Αθήνα, μιας πολυεθνικής εταιρίας που είναι παγκόσμια πρωταθλήτρια στην παρανομία και τη φοροδιαφυγή, δικό της έργο είναι η απελευθέρωση μεταφορικού έργου χωρίς νόμους και κανόνες. Δικό της έργο είναι το κανονιστικό πλαίσιο που διέπει σήμερα τις επιβατικές μεταφορές και στέλνει τον επαγγελματία αυτοκινητιστή σπίτι του χωρίς μεροκάματο. Αν μη τι άλλο, δεν μπορούμε να μείνουμε με σταυρωμένα χέρια. Η αυτοφίμωση δεν αποτέλεσε ποτέ επιλογή μας. Κι εμείς ως εργαζόμενοι μπήκαμε στο κάδρο των (δις) εξαπατημένων του Ζαππείου.

Είδαμε την καταναλωτική δύναμή μας να ακολουθεί την ίδια πτωτική πορεία με αυτήν των υπολοίπων συμπολιτών μας. Είδαμε την ιστορία της παράταξης να γελοιοποιείται και το μεγάλο εθνικό έγκλημα της παραποίησης των στοιχείων της ΕΛ.ΣΤΑΤ. για το δημόσιο έλλειμμα να συγκαλύπτεται. Είδαμε τη Νέα Δημοκρατία να ρίχνει δίχτυ προστασίας στον Παπανδρέου, στον Βενιζέλο και τον Γεωργίου (ό,τι έγινε, έγινε). Είδαμε τη Νέα Δημοκρατία να ενισχύει τον αθέμιτο ανταγωνισμό, να δαιμονοποιεί το θεμιτό κέρδος, να κάνει ότι δεν βλέπει τη διαπλοκή. Εχει καμιά σχέση αυτό το κομματικό παρεάκι με την παράταξη που δημιούργησε ο Κωνσταντίνος Καραμανλής; Ας μετονομαστεί σε Νέα Δράση, να ησυχάσουμε όλοι μας…

ΥΓ.: Είναι βέβαιο ότι οι εκφραστές του νεοφιλελευθερισμού στη Νέα Δημοκρατία θα ένιωθαν ανακούφιση με την αποχώρηση των «ενοχλητικών» ταξιτζήδων. Εμείς, όμως, παραμένουμε πιστοί στην ιδρυτική διακήρυξη του κόμματος και στις αξίες που πηγάζουν από αυτή. Δικαιοσύνη στην οικονομία, δικαίωση της εργασίας, δημιουργία συνθηκών θεμιτού κέρδους για κάθε εργαζόμενο. Ριζοσπαστικός φιλελευθερισμός και κοινωνική ευημερία αποτελούν τον ιδεολογικό οδηγό μας. Αυτή είναι η αυθεντική Νέα Δημοκρατία και από αυτή δεν φύγαμε ποτέ…
Και περιμένουμε-αισιοδοξούμε ότι πολύ σύντομα η ψυχή της Νέας Δημοκρατίας, δηλαδή η βάση της, θα επιβάλει την επιστροφή του συνόλου της παράταξης (Κεντροδεξιά) στις ρίζες της.

Θύμιος Λυμπερόπουλος

* Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ιδιοκτητών Ταξί

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Η εφημερίδα δημοκρατία δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

spot_img

Κορυφαίες Ειδήσεις

Προτεινόμενα