Στον Καλογρίτσα και νέο τμήμα του Πάτρα – Πύργος

Ο όμιλος μειοδότησε χθες και στην τέταρτη εργολαβία, προϋπολογισμού 74.000.000 €, δίνοντας έκπτωση 51%

Ρεπορτάζ
Φώτης Κόλλιας

H κοινοπραξία Τοξότης – Ομάδα Κατασκευών, του ομίλου Καλογρίτσα, μειοδότησε χθες και στην τέταρτη εργολαβία του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος, με έκπτωση που φτάνει το 51%. Χθες δημοπρατήθηκε το τέταρτο τμήμα που αφορά την κατασκευή του τμήματος Κυλλήνη – Βάρδα, προϋπολογισμού 74.010.000 ευρώ (με ΦΠΑ).

Μέχρι στιγμής έχουν κατατεθεί προσφορές για τρία άλλα τμήματα του οδικού άξονα και στους τρεις διαγωνισμούς μειοδότησε ο όμιλος Καλογρίτσα. Για το πρώτο τμήμα, προϋπολογισμού 67.200.000 ευρώ, η κοινοπραξία είχε καταθέσει προσφορά με έκπτωση 53%, για το δεύτερο τμήμα, προϋπολογισμού 58.400.000 ευρώ, η έκπτωση ανήλθε σε 55,32%, ενώ για το τρίτο τμήμα, προϋπολογισμού 53.250.000 ευρώ, η έκπτωση έφτασε το 57,45%.

Η πέμπτη εργολαβία του άξονα Πάτρα – Πύργος αφορά την κατασκευή του τμήματος Βάρδα – Σαγέικα, με τον προϋπολογισμό του έργου να φτάνει τα 68.000.000 ευρώ και έχει προγραμματιστεί για τα τέλη Μαρτίου. Η έκτη εργολαβία θα αφορά το τμήμα Σαγέικα – Κάτω Αχαΐα, η έβδομη το τμήμα Κάτω Αχαΐα – ΒΙΠΕ και η όγδοη το τμήμα ΒΙΠΕ – Μιντιλόγλι, ώστε ο οδικός άξονας να ενωθεί με την Ολυμπία Οδό. Τοπικοί φορείς έχουν ζητήσει αλλαγή στη χάραξη του τελευταίου τμήματος, αίτημα που δεν ικανοποιείται από το υπουργείο Υποδομών, με το επιχείρημα πως, αν μεταβληθεί το φυσικό αντικείμενο του έργου, τότε απειλείται η χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ.

Η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών έχει υποστηρίξει πως στις αρχές Μαΐου θα υπογραφούν ταυτόχρονα και οι οκτώ συμβάσεις για την κατασκευή του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος. Στο υπουργείο τονίζουν πως ο φάκελος «Μεγάλου Εργου», ώστε να ενταχθεί το οδικό έργο και τυπικά στο ΕΣΠΑ, θα υποβληθεί στις αρχές της άνοιξης στην Κομισιόν. Προ ημερών ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης δήλωσε ότι η απαραίτητη μελέτη κόστους – οφέλους θα παραδοθεί εντός 10-15 ημερών, ώστε να ενταχθεί στον συγκεκριμένο φάκελο. Το συνολικό κόστος του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος προβλέπεται να φτάσει τα 475.000.000 ευρώ, αν και με τις μεγάλες εκπτώσεις που προσέφερε ο όμιλος Καλογρίτσα υπόσχεται να το κατασκευάσει με τα μισά λεφτά!

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Η εφημερίδα δημοκρατία δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

spot_img

Κορυφαίες Ειδήσεις

Προτεινόμενα