Τα παράπονά σας στον… Φλαμπουράρη!

Ηλεκτρονικό «κυτίο παραπόνων» για τους πολίτες και υπηρεσία υποδοχής αιτημάτων, με στόχο την αντιμετώπιση προβλημάτων της καθημερινότητας, δημιούργησε ο υπουργός Επικρατείας Αλ. Φλαμπουράρης, με σκοπό την αποτελεσματικότερη διαχείριση και αντιμετώπιση αυτών των ζητημάτων.

Για τον σκοπό αυτόν οι πολίτες θα επικοινωνούν μέσω της ιστοσελίδας «Καθημερινότητα», παραθέτοντας το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν. Η εξυπηρέτηση θα γίνεται μέσω διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τηλεφωνικών γραμμών.

«Απευθυνόμαστε σε όλους τους πολίτες και ζητάμε τη συμβολή τους για να βελτιώσουμε όσα μας δυσκολεύουν στην καθημερινή μας ζωή και κυρίως στην επαφή με το σύνολο της κρατικής δομής και λειτουργίας» ανέφερε σχετικά ο υπουργός Επικρατείας.
Τα μέσα επικοινωνίας που δόθηκαν στη δημοσιότητα για την εξυπηρέτηση των πολιτών είναι τα εξής: Η ηλεκτρονική ιστοσελίδα kathimerinotita.gov.gr (στην οποία το αίτημα υποβάλλεται μέσω συγκεκριμένης φόρμας). Για τα προβλήματά τους οι πολίτες μπορούν να επικοινωνούν:

α) Στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected], στον τηλεφωνικό αριθμό 2103385314 ή στο τηλεομοιότυπο 2103385317.
β) Επίσης οι πολίτες μπορούν να απευθύνονται στην ηλεκτρονική διεύθυνση του υπουργού Επικρατείας στη Βουλή: [email protected], στο τηλέφωνο 2103385305 ή στο τηλεομοιότυπο 2103385210.
γ) Τέλος οι πολίτες μπορούν να στέλνουν «παράπονα» στην ηλεκτρονική Διεύθυνση του υπουργείου Επικρατείας [email protected], στο τηλέφωνο 2103385100 ή στο τηλεομοιότυπο 2103385109.

Η επίλυση των προβλημάτων της καθημερινότητας θα είναι το κύριο μέλημα της πρωτοβουλίας αυτής, επεσήμανε ο υπουργός Επικρατείας.

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Η εφημερίδα δημοκρατία δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

spot_img

Κορυφαίες Ειδήσεις

Προτεινόμενα