Από την πίσω πόρτα στον ΟΛΘ οι Κινέζοι

Από την πίσω πόρτα μπαίνουν οι Κινέζοι στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Μπορεί η Cosco να μη συμμετείχε στον διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ για το 67% του ΟΛΘ, οι προσφορές για την απόκτηση του οποίου υποβάλλονται την προσεχή Παρασκευή 24 Μαρτίου, αλλά έχουν λάβει τα μέτρα τους.
Πρόσφατα υπέγραψαν μνημόνιο κατανόησης (MoU) για από κοινού επενδύσεις σε λιμάνια με τη CMA Terminals του γαλλικού ομίλου CMA CGM, ο οποίος φαντάζει ως ο μόνος σίγουρος υποψήφιος για τον ΟΛΘ.

Η Cosco, που είναι ήδη συνέταιρος της CMA CGM στη ναυτιλιακή συμμαχία Ocean Alliance για τη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων (μαζί με τις Evergreen και Orient Overseas Container Line), δεν εκδήλωσε ενδιαφέρον για την απόκτηση του 67% του ΟΛΘ.

Προ ημερών, όμως, έγινε γνωστό ότι η Cosco Shipping Ports και η CMA Terminals (μία εκ των δύο θυγατρικών της CMA CGM στη διαχείριση τερματικών σταθμών λιμένων) υπέγραψαν MoU για «την επέκταση της στρατηγικής τους συνεργασίας στους τομείς της διαχείρισης λιμένων και των επενδύσεων». Προτεραιότητα θα δοθεί στα λιμάνια που ελέγχονται από μέλη της Ocean Alliance, αναφέρεται στην ίδια ανακοίνωση.

Οι Κινέζοι εξακολουθούν να κινούνται, ενώ στον ελληνικό σιδηρόδρομο, που αποτελεί βασική συνιστώσα του σχεδίου για τη μετατροπή της χώρας σε κόμβο διαμετακομιστικού εμπορίου, τα πράγματα παραμένουν στάσιμα.

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Η εφημερίδα δημοκρατία δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

spot_img

Κορυφαίες Ειδήσεις

Προτεινόμενα