Σούπερ μάρκετ: Περιορίστηκαν στο ελάχιστο οι απώλειες στην κατανάλωση

Η επαναδραστηριοποίηση του πρώην δικτύου της Μαρινόπουλος από τον Σκλαβενίτη περιόρισε στο ελάχιστο τις απώλειες στην κατανάλωση εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ.

Το πρώην δίκτυο της Μαρινόπουλος κατάφερε να πάρει πίσω μερίδα καταναλωτών η οποία είχε μετακινηθεί σε άλλες αλυσίδες.

Αν και το πρώτο επτάμηνο του έτους οι απώλειες στο σύνολο της αγοράς περιορίστηκαν στο 1,1%, στις κατηγορίες προϊόντων όπως το γάλα, το βούτυρο, οι σοκολάτες και τα καθαριστικά ήταν υψηλότερες, ξεπερνώντας το 2%.

Ειδικότερα, οι πωλήσεις γάλακτος μειώθηκαν κατά 8,6% σε αξία ή 5,1% σε όγκο, στο γιαούρτι η πτώση άγγιξε τα 2,4% σε αξία και 0,4% σε όγκο, στα αβγά η μείωση των πωλήσεων ήταν 17,1% σε αξία, τη στιγμή πάντως που ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 3,3%, ενώ νέα υποχώρηση 1,7% κατεγράφη στα μη τρόφιμα.

Στον αντίποδα, ανοδικά κινήθηκε η κατηγορία των φρέσκων και των κατεψυγμένων προϊόντων, με την αύξηση των πωλήσεων σε αξία να φτάνει το 2,1%.