Γ. Μελισανίδης: Σαλπάρει με νέο (σούπερ) στόλο!

Σε δύσκολη οικονομική περίοδο, ο 37χρονος εφοπλιστής, που λατρεύει την Ελλάδα και νοιάζεται για το περιβάλλον, εκσυγχρονίζει και αυξάνει τα πλοία του, μπαίνοντας και στον τομέα του dry bulk (χύδην φορτίο)

Θες η… οδηγία του Θεμιστοκλή για τα «ξύλινα τείχη», που πάντα θα σώζουν την πατρίδα, θες η επιμονή και η εξυπνάδα, στοιχεία που κληρονόμησε από την ποντιακή καταγωγή του, θες η επιρροή του πατέρα του Δημήτρη, θες ότι από το γραφείο του στον Πειραιά, όπου αγναντεύει το απέραντο γαλάζιο της θάλασσας, θες όλα μαζί έκαναν τον Γιώργο Μελισσανίδη, να αγαπήσει την Ελλάδα, τη ναυτιλία και το περιβάλλον. Δεν είναι τυχαίο ότι οι κινήσεις του τα τελευταία χρόνια τον καταξίωσαν ως έναν από τους ανερχόμενους μεγάλους παίκτες της ναυτιλίας, καθώς πλέον «ποντάρει» στον αριθμό 14 στον στόλο του κάνοντας επενδύσεις 400.000.000 € .

Τα βαπόρια που έχει παραγγείλει τον τελευταίο καιρό αλλά και η επιμονή του στη δημιουργία ενός «καθαρού – πράσινου» και πρωτοποριακού στόλου τού έδωσαν την απαραίτητη δυναμική σε μια περίοδο κατά την οποία η ανάπτυξη θεωρείται το ζητούμενο όχι μόνο για τα ελληνικά δεδομένα, αλλά και για την παγκόσμια οικονομία.

Αφορμή για τα παραπάνω αποτέλεσε η τελευταία κίνηση ματ, όπως χαρακτηρίστηκε από ναυτιλιακούς κύκλους, του 37χρονου Γιώργου Μελισσανίδη με την απόφασή του να συνεργαστεί με τα ναυπηγεία της Cosco για το χτίσιμο οκτώ νέων φορτηγών πλοίων (που θα αρχίσουν να παραδίδονται από τα μέσα του 2019). Αυτή σηματοδοτεί την πρώτη κίνηση της Aegean Shipping Management S.A. στον τομέα των πλοίων χύδην φορτίου.

Οπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο Γιώργος Μελισσανίδης, «αποφασίσαμε να εισέλθουμε στον τομέα του dry bulk αυτή τη στιγμή σαν μια επενδυτική ευκαιρία, εκμεταλλευόμενοι τις ιστορικά χαμηλές τιμές σε συνδυασμό με την πίστη μας ότι ο τομέας αυτός είναι σε μια καλή πορεία ανάκαμψης έως το 2018/19. Πιστεύουμε ότι είναι ο κατάλληλος χρόνος για την κίνηση αυτή και είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που συνεργαζόμαστε ξανά με την Cosco Shipping σε αυτό το νέο εγχείρημα, είμαι σίγουρος ότι η ανάπτυξη του τομέα αυτού θα είναι επιτυχής». Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις που κάνουν οικονομικοί αναλυτές, οι παραδόσεις των πλοίων θα συμπέσουν με την αναμενόμενη ανάκαμψη του τομέα συνδυασμένη με την ανάπτυξη του εμπορίου, καθώς και με μεγαλύτερους ρυθμούς διάλυσης παλαιότερων πλοίων.

Να σημειώσουμε ότι η Aegean Shipping Management S.A., στο πλαίσιο των πρωτοποριακών σχεδίων της για τη δημιουργία οικολογικού στόλου (GreenFleet), από το 2014 έχει ενισχυθεί με δεξαμενόπλοια τα οποία κατασκευάστηκαν στα ναυπηγεία Dae Sun Shipbuilding, που βρίσκονται στο Busan της Κορέας. Το πιο εντυπωσιακό από όλα ήταν ότι στις μπάντες των δύο πλοίων, κάτι που δεν έχει κάνει κανείς Ελληνας εφοπλιστής μέχρι σήμερα, υπάρχει ζωγραφισμένη η ελληνική σημαία. Τα παραπάνω δεξαμενόπλοια ανήκουν στα πλοία που ενσωματώνουν τις πιο σύγχρονες και ταυτοχρόνως οικολογικές τεχνολογίες, με αποτέλεσμα να μην επιβαρύνουν το περιβάλλον, αφού εκπέμπουν μειωμένους ρύπους, ενώ η χρήση νέας υψηλής τεχνολογίας σε όλα τα συστήματα του πλοίου εξασφαλίζει μειωμένο κόστος λειτουργίας, αυξάνοντας ταυτοχρόνως τη συνολική απόδοση σε ένα ευρύ φάσμα τομέων.

Η «Πράσινη Αρμάδα» και η (άγνωστη) κοινωνική δράση της οικογένειας

Ο Γ. Μελισσανίδης, μιλώντας για αυτή την κίνησή του τόνισε: «Η Aegean Shipping Management S.A. έχει μπει σε μια νέα εποχή, καθώς προσφέρει πλέον στη ναυτιλία πλοία που έχουν τα υψηλότερα επίπεδα απόδοσης.

Η Dae Sun Shipbuilding έκανε μια εξαιρετική δουλειά στην κατασκευή των δεξαμενοπλοίων, ακολουθώντας και εφαρμόζοντας τις υψηλότερες προδιαγραφές, γεγονός που θα μας επέτρεψε να ανταγωνιστούμε στο επίπεδο που επιθυμούμε». Αξίζει να σημειωθεί ότι η Aegean Shipping Management υπέγραψε ακόμη μία σύμβαση με το ναυπηγείο της Cosco στο Zhoushan της Κίνας για την κατασκευή τεσσάρων πλοίων (2+2) επόμενης γενιάς τύπου Aframax (113,000 dwt καθένα), με ημερομηνία παράδοσης μέσα στο 2018. Η συμφωνία αυτή σηματοδοτεί την τελευταία σύμβαση ναυπήγησης μετά την παραλαβή των τεσσάρων δεξαμενοπλοίων το 2014, τα οποία κατασκευάστηκαν στα ναυπηγεία Dae Sun Shipbuilding που βρίσκονται στο Busan της Κορέας. Τα νέα πλοία τύπου Aframax θα ενταχθούν και αυτά με τη σειρά τους στον «Πράσινο Στόλο» της εταιρίας, ακολουθώντας τη στρατηγική της Aegean για μείωση του αποτυπώματος σε άνθρακα.

Να σημειώσουμε πάντως ότι ο Γιώργος Μελισσανίδης, ο οποίος σπούδασε ναυτιλιακά στο πανεπιστήμιο του Σάουθαμπτον και, όπως έχει δηλώσει, «τα καλοκαίρια έκανα το μεταπτυχιακό μου υπηρετώντας ως δόκιμος στα πλοία της εταιρίας», παραμένει απλός και προσιτός, τιμά τις φιλίες του και δεν διατυμπανίζει το φιλανθρωπικό έργο του. Ενα χούι που έχει κληρονομήσει και από τον παππού του Ζώρα και τον πατέρα του Δημήτρη: τη στήριξη των αδυνάμων. Μεταξύ των πολλών δράσεών του (που τις κρατά μακριά από το φως της δημοσιότητας), ήταν και το ότι με δική του πρωτοβουλία τον δύσκολο «μνημονιακό» χειμώνα του 2013 με εντολή του είχαν μοιραστεί σε σχολεία της Ελλάδας 200 τόνοι πετρελαίου, ώστε να υπάρχει θέρμανση.

{{-PCOUNT-}}14{{-PCOUNT-}}

Η εφημερίδα δημοκρατία δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

spot_img

Κορυφαίες Ειδήσεις

Προτεινόμενα