ΝΙΚΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΗΤΤΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΣΙΤΙΣΜΟΥ

Ο κλάδος των ταξί επιμένει στη δικαιοσύνη στην οικονομία και τη δικαίωση της εργασίας Από τον
Θύμιο Λυμπερόπουλο*

Από τη στιγμή που το υπουργείο Μεταφορών έδωσε στη δημοσιότητα το νομοσχέδιο για τις διαμεσολαβητικές εφαρμογές και τον κανονισμό λειτουργίας για τα ταξί, δέχτηκα εκατοντάδες μηνύματα συμπαράστασης για τον αγώνα τον δικό μου και του κλάδου μου. Θέλω, όμως, να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα: Ο Λυμπερόπουλος δεν χρεώνεται καμιά επιτυχία. Οι μάχες που δίνουμε καθημερινά είναι μάχες της ελληνικής κοινωνίας ενάντια στη φτωχοποίηση, στην κερδοσκοπία και την παρασιτική οικονομία.

Η επικοινωνία των ταξιτζήδων με τον κόσμο ήταν, είναι και θα είναι κομμάτι της δουλειάς μας. Μεταφέρουμε στους ανθρώπους την ελπίδα μας ότι υπάρχει ζωή και μετά τα Μνημόνια. Δεν ξεχνάμε, όμως, ποιοι μας έφεραν εδώ – και δεν θα αφήσουμε κανέναν Ελληνα να το ξεχάσει…

Αν κάποιοι πρέπει να δεχθούν συγχαρητήρια για τις επιλογές και το έργο τους, αυτοί δεν είναι άλλοι από τους Χρήστο Σπίρτζη και Νίκο Μαυραγάννη, οι οποίοι έκλεισαν τα αυτιά τους στις «Σειρήνες» της παγκοσμιοποίησης και των πολυεθνικών, που την αντιπροσωπεύουν, και δημιούργησαν ένα ρυθμιστικό πλαίσιο με κανόνες ισονομίας και δικαιοσύνης

Ο πόλεμος που δεχθήκαμε τόσο εγώ όσο και η ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών από πολιτικούς φίλους της Beat και της Uber (σύσσωμη η αντιπολίτευση, με μπροστάρη τον Κυριάκο Μητσοτάκη και τη Νέα Δημοκρατία) και τα «ανεξάρτητα» μέσα ενημέρωσης ήταν ενδεικτικός των οικονομικών συμφερόντων που διακυβεύονταν.

Περίπου 80.000 οικογένειες ζουν από το ταξί. Παράγουν έργο. Πληρώνουν φόρους, συμμετέχουν στην προσπάθεια ανόρθωσης της ελληνικής οικονομίας και -το κυριότερο- δεν έχουν λογαριασμούς σε φορολογικούς παραδείσους… Απ’ ό,τι γνωρίζω, κανένα ταξί δεν ανήκει σε offshore εταιρία… Αν ήταν διαφορετικά τα πράγματα, αν είχαμε έδρα στον Παναμά ή στις Παρθένους Νήσους, η νεοφιλελεύθερη παράταξη της Νέας Δημοκρατίας ίσως να μας αγκάλιαζε, να μας προστάτευε και -γιατί όχι;- να μας εκπροσωπούσε και στον Τύπο. Η υπερασπιστική υπερπροσπάθεια που έκαναν ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ο Κωστής Χατζηδάκης, ο Αδωνις Γεωργιάδης, αρχικά για την Uber και μετά για την Beat, είναι αξιέπαινη για τις πολυεθνικές και… αξιομνημόνευτη για την υπόλοιπη κοινωνία, που έχει ανεπτυγμένα τα ένστικτα αυτοσυντήρησης και μνήμης. Και δεν ξεχνά ποιον και τι εκπροσωπεί η Νέα Δημοκρατία από το 2009 και μετά…

Η Νέα Δημοκρατία έχει κάνει τις επιλογές της και ο κλάδος των ταξί τις δικές του. Μπορεί κάποτε να είχαμε την ίδια αφετηρία (αρχές και αξίες του ριζοσπαστικού φιλελευθερισμού), αλλά στη διαδρομή μείναμε μόνοι μας. Εμείς επιμένουμε στη δικαιοσύνη στην οικονομία και τη δικαίωση της εργασίας. Η Νέα Δημοκρατία, από το 2009 και μετά, μπήκε στο άρμα της παγκοσμιοποίησης και του άκρατου νεοφιλελευθερισμού. Υιοθέτησε τις αρχές τους, που βασίζονται στη διαπλοκή, στη φτωχοποίηση των λαών και την κατάργηση κάθε εργασιακού δικαιώματος.

Οποιες όψιμες φωνές για αλλαγή πλεύσης, που ακούστηκαν στην Πειραιώς, δεν είναι τίποτε άλλο από ακόμη ένα επικοινωνιακό τρικ στελεχών που κατάλαβαν ότι κινδυνεύει η πολιτική καριέρα τους… Τώρα θυμήθηκαν κάποιοι ότι η Νέα Δημοκρατία παρεκκλίνει από τις αρχές της; Τόσο καιρό, που εγώ τα έλεγα και τα έγραφα, ήμουν ο γραφικός που πολεμούσε την παράταξη;

ΟΧΙ, κύριοι! Εν γνώσει σας κωφεύατε τόσα χρόνια. Βλέπατε την κατρακύλα του κόμματος, αλλά ο υπουργικός θώκος δεν σας άφηνε περιθώρια για αντιδράσεις. Γι’ αυτό και δεν είπατε κουβέντα για την ΕΛ.ΣΤΑΤ. και τον Γεωργίου, τα δομημένα ομόλογα, το σχέδιο «Πυθία», το Βατοπαίδι, το Βουκουρέστι, τον αγωγό Μπουργκάς – Αλεξανδρούπολης. Πιστέψατε στο παραμύθι της παρασιτικής οικονομίας, που σας σέρβιρε επιδέξια η νεοφιλελεύθερη ηγεσία σας, και τώρα εγκλωβιστήκατε σε μια πραγματικότητα που δεν σας βολεύει και δεν σας εξυπηρετεί.

Ως γραφικός, λοιπόν, σας το ξαναγράφω: Η μόνη σωτηρία για αυτό το κόμμα είναι η επάνοδος του Κώστα Καραμανλή στην ηγεσία, η επιστροφή στις αρχές και τις αξίες του ριζοσπαστικού φιλελευθερισμού και η στελέχωση της παράταξης με νέους και άφθαρτους πολιτικούς. Σε διαφορετική περίπτωση, η Νέα Δημοκρατία θα μείνει στην Ιστορία ως πολιτικό καταφύγιο επιχειρηματιών. Οσο για τα στελέχη της, θα έχουν μόνιμη θέση στα έδρανα της Βουλής – αλλά σ’ εκείνα που προορίζονται για την αντιπολίτευση…

*Πρόεδρος της Πανελλήνιας
Ομοσπονδίας Ιδιοκτητών Ταξί

{{-PCOUNT-}}13{{-PCOUNT-}}

Η εφημερίδα δημοκρατία δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

spot_img

Κορυφαίες Ειδήσεις

Προτεινόμενα