Τα μυστικά του μηνιαίου λογαριασμού από τη ΔΕΗ!

Η υπηρεσία e-bill και πώς μπορούν να εγγραφούν οικιακοί πελάτες ή επιχειρήσειςΣε αναβάθμιση της υπηρεσίας e-bill για έκδοση και εξόφληση λογαριασμού, μέσω της αναβαθμισμένης ιστοσελίδας της και της εφαρμογής για φορητές συσκευές iOS και Android, προχώρησε η ΔΕΗ. Πλέον, μέσω της υπηρεσίας e-bill οι οικιακοί πελάτες ή οι επιχειρήσεις μπορούν να εγγραφούν ώστε να λαμβάνουν μόνο ηλεκτρονικό λογαριασμό ή να πληρώνουν σε μηνιαία βάση και όχι κάθε δίμηνο. 

Οι πελάτες που είναι εγγεγραμμένοι ή θα εγγραφούν στην υπηρεσία e-bill μπορούν να επιλέξουν το πρόγραμμα «Μηνιαίος Λογαριασμός» για νοικοκυριά, επαγγελματίες και μικρές επιχειρήσεις, ώστε να λαμβάνουν μόνο ηλεκτρονικά και να εξοφλούν τον λογαριασμό τους κάθε μήνα. Από το πρόγραμμα εξαιρούνται οι κοινόχρηστες παροχές.

Με το πρόγραμμα «Μηνιαίος Λογαριασμός» οι λογαριασμοί εκδίδονται κάθε μήνα αντί για κάθε δύο μήνες. Μέσα στο τετράμηνο εκδίδονται τρεις έναντι λογαριασμοί και ένας εκκαθαριστικός. Ο έναντι λογαριασμός του μήνα υπολογίζεται λαμβάνοντας υπόψη το ιστορικό της κατανάλωσής σας την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους. Τα ποσά υπέρ δήμου υπολογίζονται αντίστοιχα βάσει των ημερών έκδοσης (π.χ. 30 ημέρες). Ο εκκαθαριστικός λογαριασμός υπολογίζεται βάσει των ενδείξεων που λαμβάνονται από τον ΔΕΔΔΗΕ, αφού αφαιρεθούν τα ποσά που έχετε χρεωθεί για ρεύμα στους ενδιάμεσους έναντι λογαριασμούς. Επιπλέον, η πρόσβαση στους λογαριασμούς σας γίνεται μόνο ηλεκτρονικά και διακόπτεται η αποστολή έντυπων λογαριασμών μέσω ταχυδρομείου.

Εάν είστε οικιακός πελάτης, επαγγελματίας ή έχετε επιχείρηση με διμηνιαία έκδοση λογαριασμών, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα: Πρώτα πρέπει να εγγραφείτε στην υπηρεσία e-bill, στη συνέχεια επιλέγετε «Λήψη μόνο Ηλεκτρονικού Λογαριασμού» και το πρόγραμμα «Μηνιαίος Λογαριασμός».

Η υπηρεσία e-bill έχει αναβαθμιστεί από τις 16/06/2017, έτσι ώστε οι νέοι χρήστες να έχουν αυτόματη πρόσβαση, με ασφάλεια, στους λογαριασμούς ρεύματος όλων των ακινήτων που οι λογαριασμοί εκδίδονται στο όνομά τους. Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα επιλογής για λήψη μόνο ηλεκτρονικού λογαριασμού ή και μηνιαίου λογαριασμού, αντί διμηνιαίου, σε όσους το επιθυμούν. Οι χρήστες που έχουν εγγραφεί πριν από τις 16/06/2017 θα πρέπει να ανανεώσουν την εγγραφή τους προκειμένου να επωφεληθούν από την αναβαθμισμένη υπηρεσία.

Κατά την ανανέωση εγγραφής θα χρειαστεί να καταχωρίσουν τα προσωπικά τους στοιχεία: Αριθμός Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ) και Αριθμός Δελτίου Αστυνομικής Ταυτότητας (ΑΔΤ) ή διαβατηρίου. Εάν τα παραπάνω στοιχεία είναι ίδια με αυτά που είναι καταχωρισμένα στο μηχανογραφικό σύστημα της ΔΕΗ για τον συγκεκριμένο Κωδικό Εταίρου, τότε η ανανέωση της εγγραφής ολοκληρώνεται άμεσα.

Στην περίπτωση που τα στοιχεία που δηλώθηκαν κατά την εγγραφή δεν επιβεβαιωθούν ή δεν υπάρχουν καταχωρισμένα στη ΔΕΗ, ο χρήστης θα πρέπει να αποστείλει αποδεικτικό ΑΦΜ (οποιοδήποτε έγγραφο του TAXIS) και φωτοαντίγραφο της ταυτότητας. Η διαδικασία μπορεί να γίνει: α) ηλεκτρονικά, μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ, β) τηλεφωνικά, μέσω του 11770 ή γ) σε οποιοδήποτε κατάστημα της ΔΕΗ.

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Η εφημερίδα δημοκρατία δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

spot_img

Κορυφαίες Ειδήσεις

Προτεινόμενα