Συνεχίζεται ο πόλεμος με τη Folli Follie

Η αμερικανική επενδυτική εταιρία QCM επιμένει να αμφισβητεί την επίμαχη λίστα της F.F. με τα σημεία πώλησης

Επιμένει η αμερικανική επενδυτική εταιρία Quintessential Capital Management (QCM) για το θέμα των σημείων πώλησης της Folli Follie, μετά τη σχετική λίστα που δημοσιοποίησε η εισηγμένη, υποστηρίζοντας πως «η λίστα που δημοσιοποιήθηκε από την FF είναι αδύνατον να επιβεβαιωθεί και ίσως περιέχει πιθανές αποδείξεις παραπλανητικών πληροφοριών».

Σε νέα ανακοίνωση της QCM αναφέρεται πως ολοκλήρωσε τον προκαταρκτικό έλεγχο της λίστας των σημείων πώλησης που εξέδωσε η Folli Follie, σημειώνοντας πως «αν και αναμένουμε να δημοσιοποιήσουμε νέες πληροφορίες καθώς θα εξετάζουμε τη λίστα, θα θέλαμε να μοιραστούμε αυτά που έχουμε ανακαλύψει μέχρι τώρα, καθώς πιστεύουμε πως τα γεγονότα μιλούν από μόνα τους».

Αλλά και οι χθεσινοί «Financial Times» σημειώνουν σε σχόλιό τους πως «δεδομένου ότι η Folli Follie χρειάζεται με διαφάνεια να αντιμετωπίσει τους ισχυρισμούς της QCM, αν πρόκειται να αποκαταστήσει την εμπιστοσύνη των επενδυτών, η λίστα που παρουσίασε απέχει πολύ από το να είναι μια καλή αρχή».
Κατά την QCM, η λίστα της F.F. δημοσιοποιήθηκε για να αντικρούσει τους ισχυρισμούς του fund αναφορικά με τον αριθμό των σημείων πώλησης, ωστόσο «η FF δεν έχει εξηγήσει γιατί οι πληροφορίες που παρείχε για το δικό της store locator περιλαμβάνει τουλάχιστον 100 ή περισσότερα κλειστά καταστήματα».
Επίσης, σχολιάζει πως η λίστα της F.F. έχει τέτοια μορφή, που καθιστά εξαιρετικά δύσκολη την επιβεβαίωση σημαντικών πληροφοριών.

Διευθύνσεις

Οι Αμερικανοί υποστηρίζουν πως η λίστα περιλαμβάνει διευθύνσεις, χωρίς όμως όλες τις βασικές πληροφορίες που χρειάζονται για να επιβεβαιωθούν οι ισχυρισμοί της F.F.

Συγκεκριμένα, λείπουν τα ονόματα των καταστημάτων, η πόλη, η χώρα, ο αριθμός τηλεφώνου, ο τύπος του σημείου πώλησης, το μέγεθος σε τετραγωνικά μέτρα, ο όγκος πωλήσεων.

«Σημειώνουμε πως όλες αυτές οι πληροφορίες ήταν ήδη διαθέσιμες στο store locator της F.F., μέχρι που δημοσιοποιήσαμε την έκθεσή μας. Γιατί δεν τις μοιράζεται τώρα η F.F. με το κοινό;» διερωτάται η QCM. Το fund κάνει επίσης λόγο για «σοβαρές ανακρίβειες», αναφέροντας πως στη λίστα εμφανίζονται διπλά καταστήματα, αόριστα και μη ταυτοποιήσιμα καταστήματα, περιπτώσεις όπου αναγράφεται μόνο η χώρα, αλλά και περιπτώσεις ανύπαρκτων σημείων πώλησης.

Η QCM σημειώνει παράλληλα πως στη λίστα της η F.F. έχει συμπεριλάβει έναν μεγάλο αριθμό σημείων πώλησης χωρίς να δίνει στοιχεία για την τοποθεσία τους.