Ουρές, ταλαιπωρία και καθυστερήσεις στα τρόλεϊ και τα λεωφορεία

Με προχειρότητα το μέτρο της υποχρεωτικής επιβίβασης από την μπροστινή πόρταΤεράστιες ουρές και ατελείωτες ώρες αναμονής αντιμετώπισαν χθες οι επιβάτες των λεωφορείων και των τρόλεϊ, καθώς ήταν η πρώτη ημέρα που εφαρμόστηκε το μέτρο επιβίβασης από την μπροστινή πόρτα. Ταυτόχρονα, οι οδηγοί δεν έκρυψαν τον εκνευρισμό τους για το γεγονός ότι θα πρέπει πλέον να ελέγχουν για «τζαμπατζήδες», ενώ ταυτόχρονα ανέφεραν ότι η υποχρεωτική επιβίβαση μόνο από την μπροστινή πόρτα έχει ως αποτέλεσμα τα δρομολόγια να καθυστερούν δραματικά μέχρι να φτάσουν στον τελικό προορισμό τους.

Μάλιστα, σε πολλές περιπτώσεις και σε δρομολόγια αιχμής οι οδηγοί αναγκάστηκαν να ανοίξουν και τις άλλες πόρτες των λεωφορείων, καθώς ταυτόχρονα είχαν να αντιμετωπίσουν και τις διαμαρτυρίες των επιβατών που στοιβάζονταν στην μπροστινή είσοδο. Υπενθυμίζεται ότι το Συνδικάτο Εργαζομένων και Θυγατρικών Εταιριών ΟΑΣΑ κάνει λόγο για «μια αιφνίδια, δίχως προγραμματισμό και χωρίς συνεννόηση απόφαση». Επίσης, οι οδηγοί ισχυρίζονται ότι σε περίπτωση που οι αρμόδιοι είχαν προχωρήσει σε σχετική μελέτη για το μέτρο, θα καταλάβαιναν ότι η εφαρμογή του είναι αδύνατη.

Από την πλευρά του, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης δήλωσε ότι το μέτρο θα εφαρμοστεί, ενώ θα ισχύουν και άλλα μέτρα καθώς «εκατοντάδες εκατομμύρια χάνονται». Σε ό,τι αφορά τις αντιδράσεις των οδηγών, ο υπουργός ανέφερε: «Οι οδηγοί μπορούν αν θέλουν -τους το έχουμε προτείνει πολλούς μήνες πριν- να έχουν ένα πρόσθετο επίδομα, προκειμένου την ώρα που ανοίγουν την μπροστινή πόρτα να ελέγχουν ποιος χτυπάει το ηλεκτρονικό εισιτήριο ή όχι».

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Η εφημερίδα δημοκρατία δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

spot_img

Κορυφαίες Ειδήσεις

Προτεινόμενα