Πλημμύρα με σκουπίδια τουρκικής παραγωγής

Οι ραδιοφωνικές και τηλεοπτικές συχνότητες ανήκουν στον λαό και για λογαριασμό του, υποτίθεται, τις διαχειρίζεται το κράτος. Δεν πωλούνται, μόνο εκχωρούνται προς χρήση στους επιχειρηματίες των ΜΜΕ, οι οποίοι πάνω τους έχουν στήσει τα μαγαζιά τους. Συνήθως δεν είναι παρά οι επικοινωνιακοί βραχίονες για τις άλλες μπίζνες που κάνουν.

 

Το επιχειρηματικό συμφέρον, η κερδοφορία τους, δεν είναι πάνω από το εθνικό - κοινωνικό συμφέρον και δεν μπορούν να λειτουργούν όπως τους καπνίσει, σερβίροντας στο κοινό ό,τι θέλουν. Οι συχνότητες εκχωρούνται με κάποιους, τάχα, κανόνες και σκοπό έχουν την ενημέρωση και ψυχαγωγία του κοινού, την προαγωγή και προβολή του ελληνικού πολιτισμού. Υποτίθεται…

 

Αντ’ αυτού, πάνω στο δημόσιο κτήμα των συχνοτήτων επί χρόνια πουλάνε χάντρες και καθρεφτάκια στο πόπολο, κακοποιούν την ελληνική γλώσσα, τον πολιτισμό μας, προβάλλουν σκουπίδια, ευτελίζουν την αισθητική μας, τα πρότυπα. Συχνά εξαφανίζουν άξιους ανθρώπους και υπερπροβάλλουν ντενεκέδες ξεγάνωτους, πολιτικά ανδράποδα που ξεροσταλιάζουν στους προθαλάμους της διαπλοκής, όπως και κατά Μίκη «ιντελιγκέντσηδες» της πεντάρας, που «απέχουν από τον λαϊκό πολιτισμό όσο μια γάτα από ένα λιοντάρι». Είναι μια εικονική Ελλάδα με αμπιγιέζ, μοντέλες, φτηνοτραγουδιάρες, αστρολόγους, κουτσομπολιά, τερψίπρωκτους κομμωτές και μόδιστρους που κάνουν σημαία και πρότυπο την ιδιαιτερότητά τους. Δικαίωμά τους να κάνουν ό,τι θέλουν εφόσον είναι ενήλικες και υπάρχει συναίνεση, αλλά δεν είναι η πλειονότητα, δεν μπορούν να υπερπροβάλλονται και δεν θα μας πείσουν ότι είναι και αρετή, προτέρημα ή πλεονέκτημα.

 

Σιγά σιγά όμως αυτή η εικονική Ελλάδα κάνει σαν τα μούτρα της την πραγματική Ελλάδα.

 

Οσο ασχολούνταν μόνο με την πολιτική χειραγώγηση των πολιτών και τον ανασκολοπισμό της αλήθειας, όσο προβάλλανε καλλιστεία, ριάλιτι, βάζοντας το μάτι του κοινού σε μια πανεθνικής εμβέλειας κλειδαρότρυπα, ή έβγαζαν πλαστικές τραγουδιάρες και τραγουδιάρηδες με τη σέσουλα από τους «διαγωνισμούς» τους, ήταν και είναι αντιδημοκρατικό, κακόγουστο, ευτελές και για πολλές κλοτσιές. Εδώ και καιρό όμως έχουν γίνει και εργαλεία αναθεώρησης της Ιστορίας μας.

 

Είτε προβάλλοντας εκπομπές, μονόμπαντες και «μονοπύθμενες», εξομοιώνοντας τους αγωνιστές της ελευθερίας με τους δυνάστες («άλλο ο Κολοκοτρώνης κι άλλο ο Ομέρ Βρυώνης», έλεγε ο Μιχάλης Χαραλαμπίδης), είτε πλημμυρίζοντας τα προγράμματά τους με τα σκουπίδια της τουρκικής παραγωγής, που ενίοτε περιέχουν και καραμπινάτη ισλαμοφασιστική προπαγάνδα, όπως ο επερχόμενος «Σουλεϊμάν ο μεγαλοπρεπής» στον ΑΝΤΕΝΝΑ.

 

Απολύουν τεχνικούς και καλούς δημοσιογράφους και δεν επενδύουν παρά ελάχιστα ή καθόλου σε ελληνικές παραγωγές. Σε λίγο καιρό στα ερτζιανά θα ακούμε μόνο μουσική από play list και οι ιδιωτικοί τηλεοπτικοί σταθμοί θα είναι ο απόπατος της ισλαμοφασιστικής προπαγάνδας της Αγκυρας.

 

Το τουρκικό βαθύ κράτος επιδοτεί τα προς εξαγωγή σίριαλ. Είναι ένα μέσο «εξοικείωσης με τον εχθρό» για τους δύσπιστους πρώην υπηκόους του χαλιφάτου. Εξοικειώνονται με την τραχιά γλώσσα των γενοκτόνων από τον Ταλαάτ των δύσμοιρων Αρμενίων έως τον Κεμάλ της Μ. Ασίας, τον Ετζεβίτ της Κύπρου και τον Ερντογάν του Κουρδιστάν. Η σκυτάλη του αίματος απλώς αλλάζει χέρια και περιτύλιγμα. Παρουσιάζουν μια πλαστή εικόνα της ισλαμοφασιστικής Τουρκίας. Ιντριγκες, έρωτες, χλιδή. Δεν θα δείτε τη βαρβαρότητα της βίας σε βάρος των γυναικών, την ταύτιση κράτους - δουλέμπορων, ναρκέμπορων και παρακρατικής τρομοκρατίας. Δεν θα δείτε τα χιλιάδες καμμένα κουρδικά χωριά, τη διαρκή, σχεδιασμένη και εκπεφρασμένη απειλή κατά της Ελλάδας. Δεν θα δείτε ούτε υπαινιγμό για τη γενοκτονία των χριστιανών της Μικράς Ασίας και σήμερα των Κούρδων, τη λεηλασία της Κύπρου και την τύχη των αγνοουμένων Ελλήνων του 1974.

 

Και τώρα θα μας τρίψουν στα μούτρα και τον «απόλυτο ηγέτη»· ναι, έτσι διαφημίζουν τον Σουλεϊμάν!

 

Η λύση απλή, αν η πολιτεία συνεχίσει να υπνώττει κι αφού οι επιχειρηματίες των ΜΜΕ δεν επενδύουν σε ελληνικές παραγωγές, αφήνοντας στα αζήτητα τον ελληνικό πολιτισμό και άνεργους τους καλλιτέχνες και τεχνικούς του. Μποϊκατάρετε τους διαφημιζομένους και τους χορηγούς σε τέτοιες παραγωγές. Στείλτε τους e-mail, φαξ, πάρτε τηλέφωνο. Πίσω απ' όλα αυτά υπάρχει απλώς χρήμα, και μόνο από αυτό καταλαβαίνουν. Κάντε τους λοιπόν να πονέσουν στην τσέπη.