«Κύριε Γιαννουσάκη περιμένω 450 κιλά σκόνης. Πείτε πού να τα παραδώσω»

Φοβερή αποκάλυψη στη δίκη για το ναρκόπλοιο «Noor 1»

Στο σημείωμα «φωτιά» για το παράνομο φορτίο που έκρυβε στα αμπάρια του το ναρκόπλοιο «Noor One» αναφέρθηκε στην κατάθεσή του ενώπιον του Πενταμελούς Εφετείου Κακουργημάτων ο μεσεγγυούχος ο οποίος έχει αναλάβει έως σήμερα τη φύλαξη του ναρκόπλοιου.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον μάρτυρα, το εν λόγω χειρόγραφο απευθυνόταν στον Μάκη Γιαννουσάκη και αφορούσε την παράδοση τμήματος του αμαρτωλού φορτίου της ηρωίνης, το οποίο μάλιστα κατά τον ίδιο τον κατηγορούμενο εφοπλιστή «άγγιζε» τους 3 τόνους και όχι τους 2,1 που κατάφεραν να εντοπίσουν οι Αρχές! 

«Μέσα σε έναν αεραγωγό στο πλοίο βρέθηκε ένα χειρόγραφο το οποίο έλεγε: “Κύριε Γιαννουσάκη, περιμένω 450 κιλά σκόνης, πείτε μου το σημείο παράδοσης”» είπε ο μάρτυρας, με την αναφορά στο επίμαχο σημείωμα να γίνεται πρώτη φόρα στο ακροατήριο (δεν είχε αναφερθεί ούτε πρωτόδικα). 

Την ίδια ώρα, ο μεσεγγυούχος καταθέτοντας αναφέρθηκε και σε δεύτερο έγγραφο, το οποίο περιελάμβανε 16 ονόματα πλοίων που, κατά την εκτίμησή του, σχετίζονται με διεθνές κύκλωμα μεταφορών ναρκωτικών. Ο ίδιος χαρακτήρισε πλοίο «βρικόλακα» το «Noor One», εξηγώντας πως ήταν ακατάλληλο για μεγάλους πλόες, αφού δεν είχαν γίνει απαραίτητες επισκευές, ενώ υποστήριξε πως το πλοίο δεν άξιζε πάνω από 70.000 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου όλου του εξοπλισμού.

Σκοτεινό σημείο

Αναφερόμενος στο σημείο στο οποίο κατέπλευσε στην Ελευσίνα φορτωμένο με τα ναρκωτικά, εξήγησε πως ενδείκνυται για εγκληματικές δραστηριότητες! «Βρίσκεται ανάμεσα σε δύο ναυάγια. Ο μόνος τρόπος για να δέσει εκεί ήταν με κάποιο ρυμουλκό. Ο χώρος δεν έχει καθόλου φωτισμό το βράδυ και εκτός από κάποια απορριμματοφόρα, δεν περνάει κανείς από εκεί». Μάλιστα, ανέφερε πως ήταν πολύ εύκολο να το πλευρίσει μια λάντζα για να γίνει η μεταφόρτωση της ηρωίνης, ενώ υποστήριξε πως η ποσότητα των ναρκωτικών ήταν τόσο μεγάλη που δεν μπορούσε να μην είχε γίνει αντιληπτή από το πλήρωμα. 

Ολοκληρώνοντας την κατάθεσή του ο μάρτυρας εξήγησε πως υπάρχουν εταιρίες που «λαδώνουν» υπαλλήλους σε διάφορα λιμάνια για να αποφύγουν τους ελέγχους, ενώ έκανε λόγο για δεκάδες εταιρίες «φαντάσματα» Ελλήνων ιδιοκτητών, με σημαίες «ευκαιρίας», οι οποίες εκπροσωπούνται από διάφορους αχυρανθρώπους.