Η πολιτική ενθάρρυνση της εγκληματικότητας

Ένα ταξίδι με τον προαστιακό από την Χαλκίδα στην Αθήνα, όταν η σιδηροδρομική γραμμή ήταν ηλεκτροδοτούμενη, ήταν μία συναρπαστική εμπειρία. Το τραίνο τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα και μερικές φορές καθημερινά, ακινητοποιείτο μεταξύ των σταθμών του Αγίου Στεφάνου και του Αυλώνα επειδή οι
εγχώριες και αλλοδαπές ομάδες «ευπαθών» συμπολιτών μας αφαιρούσαν την νύχτα τα χάλκινα καλώδια της γραμμής. Εκτός από την οργανωμένη κλοπή των καλωδίων, των μετασχηματιστών της ΔΕΗ, των ηλεκτρικών μετρητών ρεύματος και των μαντεμένιων φρεατίων ύδρευσης (φωτογραφία), άλλες μεμονωμένες «δράσεις» ημεδαπών και αλλοδαπών συμπολιτών μας έχουν μετατρέψει την Ελλάδα σε έναν επίγειο παράδεισο εγκληματικότητας.

Επί παραδείγματι, αλλοδαπός, αφαιρούσε τις χάλκινες γειώσεις στην ίδια σιδηροδρομική γραμμή στην περιοχή και ακολούθως τις μετέφερε μέσα σε τσάντες με το ΚΤΕΛ στην Αλβανία χωρίς ποτέ κανείς να τολμήσει ή να διανοηθεί να τον ελέγξει. Εκτός από τις ενέδρες που στήνουν οι διάφοροι «ευπαθείς» έξω από τις κατοικίες των πολιτών, αναγκάζοντάς τους με την απειλή των καλάζνικοφ να εισέλθουν πάλι μέσα σε αυτές, «ζητώντας» να τους αποκαλύψουν που βρίσκεται το «σεντούκι με τις λίρες», η λαθροϋλοτομία και η λαθροθηρία στην Πάρνηθα επί παραδείγματι, έχει πάρει τέτοιες διαστάσεις, ώστε οι κυνηγοί να πυροβολούν ανενόχλητοι μέσα στις αστικές περιοχές εκτός κυνηγητικής περιόδου, ενώ θηριώδη τζιπ φορτωμένα με «λάφυρα» να κινούνται αργά και προκλητικά ακόμα και με το φως της ημέρας στην περιοχή. Αντίστοιχες «ευπαθείς» ομάδες συμπολιτών μας που ειδικεύονται στις «επισκέψεις» οικιών στην Μεσσηνία, την Λακωνία και την Ηλεία, συνήθως συλλαμβάνονται το πρωί, αφήνονται ελεύθεροι το απόγευμα και συνεχίζουν την «δραστηριότητά» τους το βράδυ.

Στην χώρα μας σήμερα οι πολυπληθείς δολοφόνοι, βιαστές και ληστές, όταν συλληφθούν περνούν ένα μικρό χρονικό διάστημα στις Ελληνικές φυλακές-ξενοδοχεία-σχολεία και μετά, με την βοήθεια των ΜΚΟ και του κατάλληλου θεσμοθετημένου νομοθετικού πλαισίου που επέβαλαν τα άθλια κόμματα εξουσίας επιστρέφουν με νέες «γνώσεις και εμπειρίες» στην κοινωνία για να συνεχίσουν με ιδιαίτερο ζήλο τις «κοινωφελείς» δραστηριότητές τους.

Οι αλλοδαποί επί παραδείγματι, που εκτέλεσαν τον εστιάτορα στην Ύδρα είχαν αποφυλακισθεί μετά από μικρό σχετικά χρονικό διάστημα παραμονής τους στις φυλακές για εγκληματικές πράξεις, ενώ ο Αφγανός που λήστεψε και πέταξε την φοιτήτρια στον γκρεμό, μετά από οκτάμηνη παραμονή στην φυλακή, απελευθερώθηκε και αυτός, παρά το γεγονός ότι είχε καταδικασθεί σε δεκαετή φυλάκιση για το ειδεχθές έγκλημα, για να μεταβεί ακολούθως με την συνδρομή των αρχών ανενόχλητος στην Γερμανία για να βιάσει και να σκοτώσει τον επίγειο Άγγελο που βοηθούσε αυτόν και τους ομοίους του να εξανθρωπιστούν για να ενταχθούν στην Ευρωπαϊκή κοινωνία.

Ο εύλογος προβληματισμός που θα μπορούσε να προκύψει, μετά από την πληθώρα των αντίστοιχων γεγονότων αφορά τους λόγους της θεσμοθέτησης του νομικού και πολιτικού πλαισίου της έμμεσης και ίσως της άμεση πρόσκλησης στην Ελλάδα όλων των εγκληματιών του κόσμου, με την ταυτόχρονη ανάδειξη της εγκληματικότητας σε έναν αποδεκτό κοινωνικό θεσμό στην χώρα μας μέσω της κατάλληλης νομοθεσίας και της πλύσης εγκεφάλου.

Τα ερωτήματα που προκύπτουν από την πολιτική ενθάρρυνση της εγκληματικότητας στην Ελλάδα μπορούν να απαντηθούν με την επίκληση των Ιστορικών γεγονότων του παρελθόντος. Η διαιώνιση και η μακροημέρευση των ληστρικών ελίτ στην εξουσία, με την μία ή την άλλη πολιτική μορφή, δηλαδή την φεουδαρχία, την βασιλεία, την δικτατορία ή την δημοκρατία, επιτυγχάνεται μέχρι σήμερα με την εμπέδωση του φόβου και της ανασφάλειας στην κοινωνία μέσω της θεσμοθέτησης τριών διαχρονικών και καλά δοκιμασμένων πολιτικών και νομικών σχημάτων «νομιμοποιημένης» ληστείας πληθυσμού.

Το πρώτο σχήμα αφορά την «νομιμοποιημένη» δήμευση των κατοικιών και των περιουσιακών στοιχείων των Ελλήνων (ΕΝΦΙΑ), το δεύτερο σχήμα περιλαμβάνει την θεσμοθετημένη βαρεία και αισχρή φορολογία σε ότι αναπνέει, κινείται ή μένει ακίνητο. Το τρίτο, αλλά και το πλέον ύπουλο και δόλιο σχήμα είναι η πολιτική ενθάρρυνση και η διασπορά της εγκληματικότητας στην κοινωνία από το πολιτικό σύστημα, με το πρόσχημα της προώθησης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, του ανθρωπισμού, της ψυχοπονιάς και της ελευθερίας.

Και οι τρεις αυτές πολιτικές και νομικές μεθοδεύσεις εξαθλιώνουν πνευματικά, υλικά και ψυχολογικά την κοινωνία και εμπεδώνουν τον φόβο στους πολίτες ώστε αυτοί να αδυνατούν να σκεφθούν λογικά για να απαλλαγούν από τους δυνάστες των.

Η χώρα μας αποτελεί ένα θεσμοθετημένο σημείο πολιτικής, νομικής και κοινωνικής «ανωμαλίας» (singularity) μέσα στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Η «ανωμαλία» αυτή αν δεν αρθεί σύντομα, αφενός θα διαιωνίζει στην εξουσία το σάπιο μεταπολιτευτικό πολιτικό ιδεολογικό σχήμα στην Ελλάδα και αφετέρου είναι σίγουρο ότι θα μολύνει και την υπόλοιπη Ευρώπη, όπως στην περίπτωση του Αφγανού φονιά.

Τα άσχημα νέα για τους εγχώριους οξυδερκείς πολιτικούς των κομμάτων εξουσίας είναι ότι μετά τον φόνο του αθώου κοριτσιού, η Γερμανική κοινωνία θα απαιτήσει από την πολιτική της ηγεσία να διορθώσει την «ανωμαλία», τιμωρώντας σκληρά τους Ελληνόφωνους ηθικούς πολιτικούς αυτουργούς για το έγκλημα.