Νέες γενετικές θεραπείες για τον καρκίνο μαστού

Ανακάλυψαν 110 γονίδια που συνδέονται με τη νόσοΤον δρόμο για την ανάπτυξη νέων θεραπειών αλλά και καλύτερων διαγνωστικών εξετάσεων για τον καρκίνο του μαστού ανοίγει η ανακάλυψη ερευνητών στη Βρετανία. Οι επιστήμονες του Institute of Cancer Research του Λονδίνου ανακάλυψαν 110 νέα γονίδια, που συνδέονται τόσο με την εμφάνιση του καρκίνου του μαστού όσο και με την επιβίωση των γυναικών που πάσχουν από την ασθένεια.

Στην έρευνα που δημοσίευσαν στο επιστημονικό περιοδικό «Nature Communications» οι επιστήμονες του βρετανικού ινστιτούτου σημειώνουν ότι κατά το παρελθόν εντοπίστηκαν 33 περιοχές του DNA οι οποίες επηρεάζουν την εμφάνιση του καρκίνου του μαστού.
Οι ερευνητές χρησιμοποίησαν την προηγμένη μέθοδο ανάλυσης του DNA «Capture Hi-C» που τους επέτρεψε να εντοπίσουν με ακρίβεια ποια γονίδια αλληλεπιδρούν με τις 33 παραπάνω περιοχές του γενετικού υλικού, ανακαλύπτοντας 110 νέα γονίδια που σχετίζονται με την ασθένεια. Από αυτά τα 78 αποδείχθηκε ότι συνδέονται με την πρόκληση της ασθένειας, ενώ τα 32 συνδέονται με την ικανότητα επιβίωσης των γυναικών που έπασχαν από καρκίνο του μαστού.

Φάρμακα

Το Institute of Cancer Research ανακοίνωσε ότι τα αποτελέσματα της έρευνας μπορεί να χρησιμοποιηθούν «για την ανάπτυξη νέων φαρμάκων αλλά και για τη δημιουργία γενετικών τεστ» χάρη στα οποία θα μπορούν να εντοπιστούν εγκαίρως οι γυναίκες που έχουν τη γενετική προδιάθεση να εμφανίσουν καρκίνο του μαστού.

«Ο εντοπισμός των 110 γονιδίων θα μας βοηθήσει να κατανοήσουμε πιο λεπτομερώς τον γενετικό κίνδυνο εμφάνισης του συγκεκριμένου τύπου καρκίνου» δήλωσε, σύμφωνα με την «Telegraph» η επικεφαλής της έρευνας Ολίβια Φλέτσερ. «Εν τέλει η έρευνά μας μπορεί να ανοίξει τον δρόμο για νέα γενετικά τεστ ή νέες, πιο στοχευμένες θεραπείες» σημείωσε η ερευνήτρια.

Αναδεικνύοντας τη σημασία της έρευνας η διευθύνουσα σύμβουλος της βρετανικής φιλανθρωπικής οργάνωσης κατά του καρκίνου του μαστού Breast Cancer Now Ντέλιθ Μόργκαν επεσήμανε ότι η ανακάλυψη έρχεται σε μια χρονική στιγμή που καταγράφεται παγκοσμίως αύξηση των περιστατικών.

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Η εφημερίδα δημοκρατία δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

spot_img