Υποκρισία του Σπίρτζη για τα διόδια της Εγνατίας Οδού

Ο υπ. υποδομών χαρακτήρισε δικαιολογημένες τις αντιδράσεις, αλλά ξέχασε να αναφέρει ότι η εγκατάστασή τους φέρει την υπογραφή τουΔίκαιες χαρακτήρισε ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης τις αντιδράσεις για τα περίπου 20 πλευρικά διόδια που σχεδιάζονται στην Εγνατία Οδό, αλλά παρέλειψε να αναφέρει ότι η υπουργική απόφαση για την εγκατάστασή τους έχει την υπογραφή του! 

Σε συνέντευξη στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων Πρακτορείο 104,9 FM, ο κ. Σπίρτζης είπε ότι οι κάτοικοι σε πολλές περιοχές από τις οποίες διέρχεται η Εγνατία Οδός «έχουν απόλυτο δίκιο, γιατί χρησιμοποιήθηκε και στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη ένα κομμάτι οδοποιίας που πληρώθηκε από τον ελληνικό λαό, για να μπορεί να χρηματοδοτήσει την κατασκευή άλλων έργων, άλλων παραχωρήσεων σε κάποιες τιμές και με κάποιους όρους που δεν είχαν καμία σχέση με την ελληνική κοινωνία ή με τις δυνατότητες που έχουν οι πολίτες για να μετακινηθούν».

Παρά τις κατά καιρούς εξαγγελίες του κ. Σπίρτζη, οι δανειστές επέβαλαν την εγκατάσταση σχεδόν 40 σταθμών διοδίων στην Εγνατία Οδό, αφού η κυβέρνηση δεν κατάφερε να παρουσιάσει πειστικό εναλλακτικό σχέδιο. Ο υπουργός Υποδομών τα φορτώνει, βέβαια, στο ΤΑΙΠΕΔ και σε «όσους είχαν προγραμματίσει την παραχώρηση της Εγνατίας Οδού» και υποστηρίζει: «Κινήθηκαν στο ίδιο και σε χειρότερο μοντέλο παραχώρησης από τις συμβάσεις παραχώρησης των μεγάλων αυτοκινητοδρόμων της χώρας».

Ο υπουργός Υποδομών έριξε και ένα καρφί στους δημάρχους δηλώνοντας: «Θα είναι καλό και η Τοπική Αυτοδιοίκηση να κάνει εκείνες τις απαραίτητες διεργασίες, διάλογο, μελέτες, για να είναι τεκμηριωμένες προς το ΤΑΙΠΕΔ, για να αποδείξει ότι το να εγκατασταθούν οι κλασικοί σταθμοί διοδίων που γνωρίζουμε σε διάφορες περιοχές, και κυρίως κοντά στον αστικό ιστό της Θεσσαλονίκης, είναι κάτι που μάλλον δεν είναι το βέλτιστο σχέδιο και σενάριο που πρέπει να έχει κανείς και για περιβαλλοντικούς λόγους αλλά και για την κυκλοφορία, και για λόγους εισόδου».

Ο κ. Σπίρτζης εξήγγειλε, για άλλη μία φορά, ότι εντός του έτους θα αρχίσουν οι προετοιμασίες και οι πρόδρομες εργασίες για την επέκταση του μετρό της Θεσσαλονίκης, τονίζοντας ότι η επέκταση του μετρό αφορά πρώτα τη δυτική πλευρά της πόλης και στη συνέχεια προς το αεροδρόμιο.

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Η εφημερίδα δημοκρατία δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

spot_img

Κορυφαίες Ειδήσεις

Προτεινόμενα