«Αργοπεθαίνει» ο άλλοτε κραταιός γερμανικός σιδηρόδρομος

Θάλασσα τα έχουν κάνει οι Γερμανοί με τους σιδηροδρόμους τους! Οι χρήστες των γερμανικών σιδηροδρόμων (Deutsche Bahn) έρχονται πλέον καθημερινά αντιμέτωποι με πολλές καθυστερήσεις και δρομολόγια που γίνονται με παλιά και υπερφορτωμένα τρένα. Μια εικόνα πραγματικά πρωτόγνωρη για έναν φορέα που άλλοτε δούλευε σαν καλοκουρδισμένη μηχανή.

Σύμφωνα με έρευνα της δημόσιας γερμανικής ραδιοτηλεόρασης, πλήρως λειτουργικό είναι μόλις ένα στα πέντε γρήγορα τρένα του οργανισμού! Ο οργανισμός σιδηροδρόμων είναι αντιμέτωπος όχι μόνο με αδυναμία συντήρησης των οχημάτων, αλλά και με έλλειψη μηχανοδηγών και γενικότερη έλλειψη επενδύσεων σε υποδομές. Για να λειτουργήσει αποτελεσματικά ο οργανισμός, χρειάζεται τουλάχιστον 5.000 μηχανοδηγούς, υπαλλήλους συντήρησης και τεχνικούς.

Με τον μηχανισμό συντήρησης να πάσχει, μέχρι ένας συρμός ή ένα βαγόνι να φτάσει στους τεχνικούς οι βλάβες έχουν συσσωρευθεί. Ετσι, οι τεχνικοί εστιάζουν στις βασικές μηχανολογικές επισκευές ώστε το βαγόνι να επανέλθει σε υπηρεσία και δεν ασχολούνται να επισκευάσουν τουαλέτες, πόρτες που κολλάνε ή χαλασμένα κλιματιστικά, με ό,τι συνεπάγεται αυτό για την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Στόχος του οργανισμού για το 2018 ήταν να επιτύχει ακρίβεια 82% στην εκτέλεση των δρομολογίων, ωστόσο όχι μόνο δεν επετεύχθη, αλλά μετατέθηκε στο 2025!

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Η εφημερίδα δημοκρατία δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

spot_img

Κορυφαίες Ειδήσεις

Προτεινόμενα