Γερό μάθημα στον Τούρκο!

Με όπλο την ελληνική μυθοπλασία, ο Alpha κατατρόπωσε τα ριάλιτι του Ατζούν στον Σκάι

Από τη
Μαρία Ανδρέου

Ο Alpha κατατρόπωσε τον ανταγωνισμό το 2018! Μάλιστα, καθ' όλη τη διάρκεια του 2018, ο Alpha έδωσε ένα γερό μάθημα στον Τούρκο τηλεοπτικό παραγωγό Ατζούν Ιλιτζαλί και στις ριάλιτι παραγωγές του, με όπλο την ελληνική μυθοπλασία, τα τηλεπαιχνίδια και τα ψυχαγωγικά μαγκαζίνο. Η επιλογή της διοίκησης του Alpha να επενδύει συστηματικά στις ποιοτικές σειρές, χωρίς να ακούει τις «σειρήνες» των καιρών που επενδύουν τρελά λεφτά στα ριάλτι μόδας, επιβίωσης και στα μουσικά τάλεντ σόου με νικητές που δεν μπορούν να εξαργυρώσουν την πρωτιά τους στη δισκογραφία και στις πίστες, ήταν τελικά πολύ εύστοχη. 

Σύμφωνα με πληροφορίες, με την ίδια λογική θα συνεχίσουν οι υπεύθυνοι ψυχαγωγικού προγράμματος και το 2019, καθώς στο δυναμικό κοινό 18-54 -αυτό που ενδιαφέρει, δηλαδή, τους διαφημιστές- έχουν πάρει το «χρυσό μετάλλιο». Με επίσημο δελτίο Τύπου που εστάλη από τον τηλεοπτικό σταθμό, ο Alpha ανακοινώνει τη στόχευσή του και πάλι στην πρώτη θέση του βάθρου της τηλεθέασης με γνώμονα το καθαρόαιμο ελληνικό πρόγραμμα: «Σε ένα ιδιαιτέρως ανταγωνιστικό περιβάλλον, με reality και talent show, ο Alpha προτίμησε να χαράξει έναν άλλον δρόμο, να επενδύσει στην ελληνική μυθοπλασία και να καταθέσει τη δική του διαφοροποιημένη πρόταση. Με την επιλογή αυτή το κανάλι κέρδισε τις εντυπώσεις, αλλά και την πρωτιά στο δυναμικό κοινό 18-54 στο σύνολο ημέρας, από τον Ιανουάριο του 2018 μέχρι τον Δεκέμβριο του 2018. Στο νήμα, γιατί εκεί κρίνονται οι μεγάλες νίκες ανάμεσα σε εκείνους που κάνουν πρωταθλητισμό μεγάλων αποστάσεων και σε εκείνους που επιλέγουν τον ευκαιριακό ανταγωνισμό. Το 2018 οι τηλεθεατές δικαίωσαν τον Alpha, το κανάλι που τους σεβάστηκε».

Στην πρώτη θέση

Και συμπληρώνει: «Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, κατά το διάστημα Ιανουάριος 2018 - Δεκέμβριος 2018 ο Alpha ήταν στην πρώτη θέση στο σύνολο ημέρας στο δυναμικό κοινό 18-54, με 15,02%. Ακολούθησαν οι Σκάι με 15,00%, Star με 13,53%, ΑΝΤ1 με 12,01%, Mega με 10,13% (έως 27/10), EPSILON/OPEN με 6,24%, ΕΡΤ1 με 4,18%». 

Στην ανακοίνωσή του ο Alpha υπογραμμίζει το ατού της νίκης: «Το 2018, ο Alpha πόνταρε σε ένα διαφοροποιημένο πρόγραμμα, κερδίζοντας τη στήριξη του τηλεοπτικού κοινού. Κατά την τηλεοπτική σεζόν 2018-2019 έκανε μια εντυπωσιακή εκκίνηση και αναδείχθηκε ο πιο ισχυρός παίκτης, θέτοντας τη βάση για μια δημιουργική, δυνατή και επιτυχημένη συνέχεια».

----

Κυρίαρχος και στο α' τρίμηνο της νέας σεζόν 

Με επεξηγηματικό δελτίο Τύπου, ο Alpha καταγράφει την κυριαρχία του και στο πρώτο τρίμηνο της τηλεοπτικής σεζόν 2018-2019. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, ήταν πρώτο κανάλι στο σύνολο ημέρας στο δυναμικό κοινό 18-54, με 16,1%.

Ακολούθησαν Star με 14,3%, Σκάι με 14%, ΑΝΤ1 με 13,6%, Mega με 8,4% (έως 27/10), OPEN με 7,2% (από 24/10), ΕΡΤ1 με 4,1%. Κατά το ίδιο διάστημα, στην prime time -την πιο ανταγωνιστική εμπορικά ζώνη-, στο δυναμικό κοινό 18-54 ο Alpha ήταν και πάλι στην 1η θέση με 19,2%.

Ακολούθησαν Σκάι με 17%, Star με 15,1%, ΑΝΤ1 με 12,5%, Mega με 7,6% (έως 27/10), OPEN με 5,5% (από 24/10), ΕΡΤ1 με 3,1%. Εδώ βλέπουμε καθαρά ότι το κοινό «ψήφισε» σειρές, όπως το «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα», «Το σόι σου», το «Τατουάζ», και όχι τα μουσικά τάλεντ σόου του Σκάι, τα ριάλιτι μόδας του Star και τα ριάλιτι επιβίωσης του ΑΝΤ1. 

Τέλος, σε ό,τι αφορά τον Δεκέμβριο του 2018, ο Alpha ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος στην prime time τόσο στο δυναμικό κοινό 18-54 όσο και στο σύνολο. Οι σειρές μυθοπλασίας ήταν το νούμερο 1 στο δυναμικό κοινό 18-54 στη ζώνη προβολής τους.

Συγκεκριμένα, «Το σόι σου» με 24,6% ήταν 5 μονάδες μπροστά από τον δεύτερο σταθμό (Star, «GNTM»), το «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» με 24,6% ήταν 9,4 μονάδες μπροστά από τον δεύτερο (AΝΤ1, «Η επιστροφή») και «Το τατουάζ» με 22,8% ήταν 0,5 μονάδες μπροστά από τον δεύτερο (Star, «GNTM»).