Μετρό: Νέα παράταση για προσφορές στη γραμμή 4

Προθεσμία τώρα έως τις 28 ΦεβρουαρίουΑπό παράταση σε παράταση πάνε οι μεγάλοι διαγωνισμοί στα δημόσια έργα. Χθες δεν κατατέθηκαν οι προσφορές για το πρώτο τμήμα της νέας γραμμής 4 του μετρό Αθήνας, προϋπολογισμού άνω του 1,5 δισ. ευρώ, καθώς δόθηκε νέα παράταση για τις 28 Φεβρουαρίου. Πρόκειται για το έργο Γραμμή 4 Τμήμα Α’ «Αλσος Βεΐκου – Γουδή» Η χάραξή του εκτείνεται από την περιοχή του Αλσους Βεΐκου στο Γαλάτσι μέχρι το Γουδή και το Φρέαρ TBM Κατεχάκη, και υπάγεται στα διοικητικά όρια των Δήμων Αθήνας, Γαλατσίου, Καισαριανής και Ζωγράφου. Εχει μήκος περίπου 12,8 χλμ. και περιλαμβάνει 15 νέους υπόγειους σταθμούς: Αλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ιλίσια, Ζωγράφου και Γουδή. Το έργο διεκδικούν, μέσω τριών διαφορετικών κοινοπραξιών με ξένους ομίλους, οι τρεις μεγαλύτεροι κατασκευαστικοί όμιλοι της χώρας (Ελλάκτωρ, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και J&P ΑΒΑΞ).

Και για διόδια

Παράταση για τις 6 Μαρτίου έδωσε η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και στον διαγωνισμό για το νέο σύστημα δορυφορικών, αναλογικών διοδίων, προϋπολογισμού άνω των 400.000.000 ευρώ. Ως ημερομηνία κατάθεσης δεσμευτικών προσφορών είχε οριστεί αρχικά η αυριανή ημέρα, αλλά τελικά υπήρξε πίεση, καθώς αρκετοί από τους ενδιαφερομένους είχαν δηλώσει ότι οι προθεσμίες του υπουργείου ήταν ασφυκτικές. Το έργο διεκδικούν ισχυρές κοινοπραξίες, συγκεκριμένα οι Vinci Highways – Vinci Concessions – KAPSCH TraficCom A.G. – ΤΕΡΝΑ, Nusz – Μυτιληναίος, ΑΚΤΩΡ – Autostrade – Intrakat – Intrasoft International, ΟΤΕ – T-Systems και Strabag – Skytoll.

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Η εφημερίδα δημοκρατία δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

spot_img

Κορυφαίες Ειδήσεις

Προτεινόμενα