Οι «Ράδιο Αρβύλα» έκαναν... ρόμπα το κανάλι τους για το «πειραγμένο» πρωτοσέλιδο της «δημοκρατίας»

Θέμα στη σατιρική εκπομπή «Ράδιο Αρβύλα» έγινε η πρωτοφανής κίνηση του Σκάι να αποκρύψει το πρωτοσέλιδο της «δημοκρατίας» το οποίο αναφερόταν στην καταδίκη του Ν. Γεωργιάδη και να το αντικαταστήσει με παλαιότερη έκδοση.

Οι παρουσιαστές της εκπομπής δεν δίστασαν να καυτηριάσουν την πρακτική του σταθμού με τον οποίο συνεργάζονται, δείχνοντας αρχικά τους δημοσιογράφους του να διαβάζουν το σωστό πρωτοσέλιδο και στη συνέχεια, ως διά... μαγείας και χωρίς ίχνος ντροπής, να αντικαθίσταται από άλλο, που κυκλοφόρησε ακριβώς τρία (!) χρόνια πριν.

Μάλιστα, οι συντελεστές της εκπομπής διακωμώδησαν την υπόθεση, δείχνοντας ακόμα δύο «πρωτοσέλιδα» της «δημοκρατίας», αρκετά... παλαιότερα. «Ελληνική Επανάσταση κατά της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας» ήταν το πρώτο, με ημερομηνία... Σάββατο 25 Μαρτίου 1821 και «Ο Μεταξάς είπε «όχι» στους Ιταλούς» το δεύτερο, που «κυκλοφόρησε» την Τρίτη 28 Οκτωβρίου 1940! Αν και η πραγματικότητα είναι για κλάματα, η σάτιρα του Αντώνη Κανάκη και της ομάδας του σκόρπισε γέλιο.

Ράδιο Αρβύλα: «Άλλαξε ως δια μαγείας το πρωτοσέλιδο της εφημερίδας "δημοκρατία"»