Φθηνό σόου Τσίπρα σε ημιτελή έργα!

Αρχισε να κόβει προεκλογικές κορδέλες στην Κρήτη ο πρωθυπουργός, ενώ εκθείασε στις κάμερες -αστειευόμενος- τον Σπίρτζη

Πήρε (πάλι) το... μυστρί για τις ανάγκες ενός ακόμη προεκλογικού σόου ο Αλέξης Τσίπρας, εγκαινιάζοντας αφειδώς έργα στην Κρήτη, τα οποία, όμως, σε γενικές γραμμές κρίνονται ημιτελή και αποσπασματικά. 

Ο κ. Τσίπρας άρχισε από νωρίς χθες να κόβει κορδέλες κάνοντας «προθέρμανση» στο οδικό έργο Ηράκλειο - Μεσαρά, το οποίο επιθεώρησε υποσχόμενος ότι θα επισκεφθεί εκ νέου την περιοχή, πριν από τις ευρωεκλογές, για να το δει ολοκληρωμένο. Εκεί ο πρωθυπουργός έδωσε τα ρέστα μπροστά στις κάμερες αστειευόμενος με τον αρμόδιο υπουργό Χρήστο Σπίρτζη και (ασχέτως αν και επί ΣΥΡΙΖΑ πάμπολλα έργα στην Κρήτη και γενικότερα στην Ελλάδα αραχνιάζουν) κατακεραυνώνοντας τις προηγούμενες κυβερνήσεις επειδή δεν ολοκλήρωσαν το οδικό τμήμα.

«Προκαλεί απορία πώς έργο 16 χιλιομέτρων είχε βαλτώσει τόσα χρόνια και εμείς με έναν “μαγικό” τρόπο καταφέραμε να ξεβαλτώσουμε» είπε με θριαμβευτικό ύφος και πρόσθεσε απευθυνόμενος προς τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών: «Επρεπε να έρθει αυτός ο... άθλιος υπουργός για να τελειώσει το έργο». Ο πρωθυπουργός ζήτησε, μάλιστα, από τον περιφερειάρχη Κρήτης και υποψήφιο του ΣΥΡΙΖΑ Σταύρο Αρναουτάκη να τον ενημερώσει για ποιον λόγο υπήρξε αυτή η πολύχρονη καθυστέρηση, χωρίς να σκεφθεί ότι η Περιφέρεια δεν έχει καμία αρμοδιότητα και εμπλοκή.

Εγκαίνια στον ΒΟΑΚ

Ακολούθως, έκανε τα εγκαίνια του οδικού τμήματος Χερσόνησος - Γούβες, το οποίο αποτελεί μέρος του... πολύπαθου βόρειου οδικού άξονα, που λόγω των μεγάλων καθυστερήσεων τείνει να γίνει το κρητικό Γεφύρι της Αρτας. «Ο Βόρειος Οδικός Αξονας Κρήτης (ΒΟΑΚ) αποτελεί όραμα δεκαετιών» ανέφερε ο κ. Τσίπρας κατά τα εγκαίνια, προσθέτοντας πως η Κρήτη έχει πληρώσει στους δρόμους μεγάλο φόρο αίματος και πως οι Κρητικοί δικαιούνται ένα σύγχρονο οδικό δίκτυο. «Το μεγάλο όραμα είναι να προχωρήσει ο ΒΟΑΚ και να μετατραπεί σε ένα σύγχρονο και ασφαλές οδικό δίκτυο, διότι μετά και από το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι η Κρήτη αναβαθμίζεται» πρόσθεσε. 

Ο πρωθυπουργός αναφέρθηκε σε δύο νέα κομμάτια που έχουν δημοπρατηθεί και τα έργα είναι σε εξέλιξη, το τμήμα Καστέλι Κισσάμου - Χερσόνησος και το Χερσόνησος - Νεάπολη, αποφεύγοντας να δώσει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης των συγκεκριμένων εργασιών και βεβαίως του κρίσιμου άξονα στο σύνολό του. Υποσχέθηκε, πάντως, ελεύθερη πρόσβαση, λέγοντας πως δεν θα υπάρχουν διόδια για τους κατοίκους της Κρήτης, ενώ σημείωσε ότι για το υπόλοιπο τμήμα από Νεάπολη έως Αγιο Νικόλαο επίσης έχει αρχίσει η διαγωνιστική διαδικασία. 

Εν συνεχεία, εγκαινίασε το ολοκληρωμένο υδραυλικό έργο στο φράγμα Αποσελέμη, το οποίο λειτουργεί από το... 2014. Τελευταίος σταθμός ήταν το Χουδέτσι, όπου επισκέφθηκε το Μουσικό Εργαστήρι «Λαβύρινθος», το οποίο ίδρυσε ο υποψήφιος ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Ρος Ντέιλι. Σήμερα ο κ. Τσίπρας θα μιλήσει σε ανοιχτή εκδήλωση στα Χανιά.

----

Φωνάζει ο Αυγενάκης, ξεχνώντας ότι πολλά έργα επί Ν.Δ. είχαν βαλτώσει

Για εγκαίνια «βιτρίνας» κατηγόρησε η Ν.Δ. μέσω του Λευτέρη Αυγενάκη την κυβέρνηση για το σόου του πρωθυπουργού στην Κρήτη, εξαπολύοντας ολομέτωπη επίθεση στον Αλέξη Τσίπρα και κατηγορώντας τον ίδιο και τους συν αυτώ ότι ξεχνούν ή αποκρύπτουν πολλά.

Αν και ομολογουμένως η Ν.Δ. δεν δικαιούται διά να ομιλεί, καθώς επί των ημερών της όλα αυτά τα έργα παρέμεναν βαλτωμένα, ο γραμματέας του κόμματος κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι δεν μπορεί να αποκρύψει το γεγονός πως «κανένα από τα έργα στα οποία σπεύδει, εν όψει εκλογών, να ποζάρουν για τη φωτογραφία δεν φέρει την υπογραφή τους», όπως είπε. Ο ίδιος κατήγγειλε το Μαξίμου ότι μετά τα «εγκαίνια των μουσαμάδων» του μετρό στη Θεσσαλονίκη σπεύδει να εγκαινιάσει έργα τα οποία «είτε “θα” παραδοθούν είτε παραμένουν ημιτελή ή έχουν ολοκληρωθεί εδώ και αρκετά χρόνια». Χαρακτήρισε μάλιστα τα εγκαίνια του φράγματος Αποσελέμη την πιο «φαιδρή» στιγμή της περιοδείας του Αλέξη Τσίπρα στον νομό Ηρακλείου, καθώς, όπως υποστήριξε, πρώτη φορά στα χρονικά πρωθυπουργός εγκαινιάζει έργο το οποίο έχει τεθεί σε πλήρη λειτουργία εδώ και σχεδόν τέσσερα χρόνια. Οσο για το τμήμα Γουρνών - Χερσονήσου, ο κ. Αυγενάκης τόνισε πως πρόκειται για ένα έργο που ξεκίνησε επί Νέας Δημοκρατίας το φθινόπωρο του 2012 και το οποίο, σήμερα, με ευθύνη της κυβέρνησης, εγκαινιάζεται ημιτελές.