Συγγνώμη από την ΕΡΤ για το δελτίο... ΣΥΡΙΖΑ

Εντονη αντίδραση από Ν.Δ. και ΚΙΝ.ΑΛ. για την τηλεοπτική υπερκάλυψη (!) του Τσίπρα

Πολλά αρνητικά σχόλια και γενική δυσθυμία προκάλεσε το γεγονός ότι η ΕΡΤ, λειτουργώντας άλλη μια φορά σαν μηχανισμός κομματικής προπαγάνδας του ΣΥΡΙΖΑ, δεν μετέδωσε προχθές δελτίο ειδήσεων προκειμένου να δείξει απευθείας την εκδήλωση στο Μέγαρο Μουσικής. Δεν θεώρησαν, μάλιστα, σκόπιμο να μεταδώσουν ειδήσεις ούτε μετά το τέλος της εκδήλωσης, αφήνοντας έτσι να εννοηθεί ότι η μόνη είδηση την περασμένη Δευτέρα ήταν ο... ΣΥΡΙΖΑ. Συγκεκριμένα, το προχθεσινό δελτίο ειδήσεων συνέπεσε χρονικά με την ανακοίνωση του προγράμματος ΣΥΡΙΖΑ και έτσι η δημόσια τηλεόραση, με μια πρωτοφανή κίνηση που παραπέμπει σε τριτοκοσμικά καθεστώτα και όχι σε δημοκρατική ευρωπαϊκή χώρα, επέλεξε να αφιερώσει τον χρόνο του δελτίου στην απευθείας μετάδοση της ομιλίας του Αλέξη Τσίπρα και των υπουργών του, αδιαφορώντας εντελώς για τους τηλεθεατές, οι οποίοι εν τέλει χρηματοδοτούν από την τσέπη τους τη λειτουργία της δημόσιας τηλεόρασης. 

Το περιστατικό προκάλεσε την έντονη αντίδραση Ν.Δ. και ΚΙΝ.ΑΛ. «Το γεγονός ότι το κεντρικό δελτίο της ΕΡΤ, αντί ειδήσεων, μετέδωσε σήμερα το σύνολο της προεκλογικής εκδήλωσης του ΣΥΡΙΖΑ θα μνημονεύεται ως μνημείο δημοσιογραφικής ντροπής για τη δημόσια τηλεόραση» σχολίασε χαρακτηριστικά η αξιωματική αντιπολίτευση. «Η δημόσια τηλεόραση οφείλει να υπηρετεί τη δεοντολογία. Δεν μπορεί την ώρα που χιλιάδες Ελληνες σε όλη την πατρίδα μας περιμένουν να δουν ειδήσεις να βλέπουν την προπαγάνδα της ηγεσίας του ΣΥΡΙΖΑ» ανέφερε η Χαριλάου Τρικούπη. Εκ των υστέρων και αντιμέτωπη με τη γενική κατακραυγή η ΕΡΤ παραδέχθηκε πως ήταν λανθασμένη επιλογή η μετάδοση ολόκληρης της κομματικής εκδήλωσης του ΣΥΡΙΖΑ αντί του δελτίου ειδήσεων. «Το χθεσινό (σ.σ.: προχθεσινό) δελτίο ειδήσεων των 21.00 της ΕΡΤ πρόβαλε πολιτική εκδήλωση του κυβερνώντος κόμματος. Δεν πρόβαλε όμως με τα ανάλογα ρεπορτάζ τις λοιπές ειδήσεις της ημέρας, περιλαμβανομένης της είδησης για τη διάλυση της Βουλής και την προκήρυξη εκλογών. Αυτό ήταν λάθος και η διοίκηση της ΕΡΤ λυπάται γι' αυτό» αναφέρεται στην απολογητική ανακοίνωση.