Σάββατο, 16 Ιανουαρίου 2021

4 τροφές που κάνουν καλό παντού

Ραπανάκι Το πικάντικο αυτό μέλος της οικογένειας των Κραμβοειδών είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες, βιταμίνη C, φυλλικό οξύ και κάλιο, ενώ έχει πολύ χαμηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες. Απολαύστε το ολόκληρο ή κομμένο σε λωρίδες στην σαλάτα ή και μόνο του.

Αγκινάρα Το ακανθώδες λαχανικό αποτελεί μια πρώτης τάξεως πηγή φυτικών ινών και βιταμινών, όπως η C και η K. Επιπλέον, ανήκει και στις 10 πιο πλούσιες σε αντιοξειδωτικά τροφές. Μαγειρέψτε την με ελάχιστο αλάτι ή δοκιμάστε την και ωμή.

Φρέσκο κρεμμυδάκι Τα φρέσκα κρεμμυδάκια διακρίνονται για την ήπια γεύση τους σε σύγκριση με τα ξερά. Μαζί με το σκόρδο φαίνεται πως παίζουν ρόλο στην πρόληψη του καρκίνου. Δοκιμάστε τα είτε σε σαλάτα είτε σε ρύζι ή ακόμα και μαζί με τα φασολάκια σας.

Γογγύλια Τα όχι και τόσο φημισμένα γογγύλια διεκδικούν θέση στην διατροφή και το τραπέζι σας. Είναι πλούσια σε κάλιο, φυτικές ίνες, βιταμίνη C και K, ενώ περιέχουν και αντιοξειδωτικά. Όπως όλα τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά συμπεριελαμβάνουν ασβέστιο και σίδηρο. Δοκιμάστε ωμά, όπως τα καρότα.

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Η εφημερίδα δημοκρατία δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ