Τετάρτη, 27 Ιανουαρίου 2021

Αντεπίθεση Στ. Παππά κατά μετόχων του ΟΑΣΘ

Δήλωσε ότι θα δημοσιοποιήσει τους ισολογισμούς της πρώην διοίκησης και ότι θα προσφύγει στη Δικαιοσύνη Ρεπορτάζ
Φανή Χαρίση

Ε τοιμος να δώσει τους ισολογισμούς της πρώην διοίκησης του ΟΑΣΘ είναι ο νέος πρόεδρος του οργανισμού Στέλιος Παππάς, που, όπως λέει, δεν έχουν δημοσιευτεί ποτέ. Οσον αφορά την απόφαση των μετόχων να προσφύγουν ομαδικά στη Δικαιοσύνη, ο κ. Παππάς τόνισε ότι είναι δικαίωμά τους, αλλά το ίδιο θα πράξει κι εκείνος.

«Θα υπάρξουν και τα ντοκουμέντα της εκκαθάρισης κι εκεί θα πούμε περισσότερα. Προς το παρόν θα δώσω στη δημοσιότητα τους ισολογισμούς που ποτέ δεν τους έχουν δώσει» είπε στη «δημοκρατία» ο κ. Παππάς και τόνισε ότι ο παλιός ΟΑΣΘ έπαιρνε 100.000.000 ευρώ από το κράτος και είχε μεταφορικό έργο 50.000.000 ευρώ. «Επαιρναν την επιχορήγηση και την έβαζαν στα έξοδα. Το έχετε δει αυτό πουθενά;» είπε χαρακτηριστικά.

Ελεγχοι

Ο κ. Παππάς ανέφερε ότι «με επενδυτικό κεφάλαιο 20.000.000 ευρώ οι μέτοχοι του ΟΑΣΘ πήραν 324.000.000 ευρώ σε μια περίοδο 18-19 ετών», ενώ, όπως τόνισε, «την ίδια ώρα το κράτος πλήρωσε 2 δισ. ευρώ».

«Εχουν και γλώσσα και μιλάνε; Εμαθα ότι ο κ. Στεφανίδης είπε ότι κακώς ακυρώσαμε τους ελέγχους στα εισιτήρια και ότι από αυτά θα παίρναμε χρήματα. Από τους 5.500 ελέγχους είχαν υπολογίσει ότι θα έπαιρναν, αν πλήρωναν όλοι το πρόστιμο, περίπου 330.000 ευρώ. Θέλει να μας πει γιατί έδωσε σε ιδιωτική εταιρία αυτό το έργο αντί 1.000.000 ευρώ και πού είναι το κέρδος;» ανέφερε ο κ. Παππάς, που σχολίασε και την τελευταία πρόταση της παλαιάς διοίκησης του ΟΑΣΘ για αύξηση της τιμής του εισιτηρίου στο 1,30-1,40 ευρώ, ώστε να «τρέχει» ο οργανισμός χωρίς προβλήματα. «Ούτε με το 1,30 θα τους έβγαινε η διαχείριση. Με τα έξοδα στα 150.000.000 ευρώ και τα έσοδα στα 50.000.000 ευρώ θα έπρεπε να το αυξήσουν στα 3 ευρώ τουλάχιστον».

Τέλος, όσον αφορά τα λεωφορεία που κυκλοφορούν στους δρόμους της Θεσσαλονίκης, ο πρόεδρος του οργανισμού τόνισε ότι από τα 240 λεωφορεία που βρήκαν κατάφεραν σε σύντομο χρονικό διάστημα να κυκλοφορούν 380. «Κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν για να καταφέρουμε ο αριθμός των λεωφορείων που κυκλοφορούν να φτάσει τα 500» κατέληξε.

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Η εφημερίδα δημοκρατία δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ