Τρίτη, 9 Μαρτίου 2021

Αντιστέκεται στην (ΚΡΙ)-ΚΡΙση!

Κατάφερε να αντέξει στο σαρωτικό κύμα της κρίσης με «σωσίβιο» την ελληνικότητα των προϊόντων της και τις εξαγωγικές επιδόσεις της, χωρίς απολύσεις και μειώσεις μισθών μεταξύ των 300 εργαζομένων που απασχολεί. Ο λόγος για τη σερραϊκή γαλακτοβιομηχανία ΚΡΙ-ΚΡΙ, που βλέπει τον τζίρο της στην τρέχουσα χρήση να οδεύει ολοταχώς για αύξηση άνω του 20% και την κερδοφορία της να βελτιώνεται έναντι του περσινού έτους. «Η κρίση μάς επηρέασε θετικά. Ημασταν προετοιμασμένοι γι’ αυτήν κι εν μέρει την εκμεταλλευτήκαμε» τονίζει στη «δημοκρατία» ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας Παναγιώτης Τσινάβος. Μάλιστα, το 35% με το οποίο τρέχουν οι πωλήσεις των γιαουρτιών της ΚΡΙ-ΚΡΙ αναγκάζει την εταιρία να ξεκινήσει εντός του επόμενου έτους επενδύσεις ύψους 4.000.000 ευρώ, από ίδια κεφάλαια, για την επέκταση των παραγωγικών της εγκαταστάσεων, νέο μηχανολογικό εξοπλισμό και δημιουργία αποθηκευτικών χώρων, προκειμένου να αυξήσει κατά 50% την παραγωγική της δυναμικότητα στα γαλακτοκομικά.

Ο νομός Σερρών είναι ο δεύτερος στη χώρα σε παραγωγή γάλακτος. Αυτό εξασφαλίζει στην ΚΡΙ-ΚΡΙ άφθονο, ποιοτικό και φθηνό γάλα μια ανάσα από τις εγκαταστάσεις της, χωρίς μεταφορικό κόστος. Η στροφή του κόσμου στα ελληνικά προϊόντα το τελευταίο διάστημα σε συνδυασμό με μια καλή σχέση -όπως τη χαρακτηρίζει ο κ. Τσινάβος- μεταξύ τιμής και ποιότητας, ο χαμηλός δανεισμός, αλλά και η δουλειά που έχει γίνει στο εξωτερικό τα προηγούμενα χρόνια συνθέτουν το μυστικό της επιτυχίας σε μία τόσο δύσκολη περίοδο. Την ίδια στιγμή η βελτιούμενη φήμη του ελληνικού γιαουρτιού στις ξένες αγορές ανοίγει δρόμους και για την ΚΡΙ-ΚΡΙ, που εξάγει ήδη σε Γερμανία, Δανία, Ιταλία, Βαλκάνια, αλλά και στο Ιράκ, το οποίο μάλιστα είναι από τις καλύτερες αγορές της. Οι εξαγωγές της αποτελούν το 23% του τζίρου της και εκτιμάται ότι θα φτάσουν το 25% στο τέλος του τρέχοντος έτους.

Σήμερα οι πωλήσεις γιαουρτιού αντιπροσωπεύουν το 55% του κύκλου εργασιών της εταιρίας και το υπόλοιπο 45% πηγάζει από το παγωτό. Μάλιστα η σερραϊκή εταιρία, εκτός από το εγχώριο δίκτυο, διαθέτει 4.000 σημεία πώλησης παγωτού σε Αλβανία, Σκόπια, Βουλγαρία και Ρουμανία.

Το μερίδιο της ΚΡΙ-ΚΡΙ στο γιαούρτι ξεπερνά το 8%, ενώ στο παγωτό κινείται στο 11% (μαζί με τα Mars, που φιλοξενεί στα ψυγεία της).

Μαρία Μαθιοπούλου

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Η εφημερίδα δημοκρατία δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ