21|09|2020

Δεν γνώριζε τη διάταξη για έλεγχο των εισητηρίων στα λεωφορεία από ιδιώτες και μίλησε κατόπιν εορτής για «έκθεση ιδεών»

Χρόνος ανάγνωσης: < 1 λεπτό

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν!

Στην ημιαργία της Δευτέρας ο υπουργός Υποδομών Μ. Χρυσοχοΐδης κατέθεσε προς διαβούλευση σχέδιο νόμου 80 σελίδων με το οποίο ρυθμίζεται σειρά θεμάτων, από τη δυνατότητα ιδιωτών για ελέγχους εισιτηρίων στα μέσα μαζικής μεταφοράς ως το άνοιγμα της αγοράς φορτηγών. Δύο ημέρες αργότερα ο κ. Χρυσοχοΐδης εμφανίστηκε πάλι αδιάβαστος, καθώς χαρακτήρισε «ιδέες» το κείμενο των 80 σελίδων! Πρόσθεσε μάλιστα ότι «δεν είναι νομοσχέδιο», ενώ λίγο αργότερα έκπληκτοι οι δημοσιογράφοι άκουγαν ότι δεν θα μπουν οι ιδιώτες στον έλεγχο εισιτηρίων, παρά τις σαφείς προβλέψεις του σχεδίου νόμου που βρίσκεται σε διαβούλευση!

Οσο για το μετρό Θεσσαλονίκης, κύκλοι του υπουργείου Υποδομών δεν απέκλειαν ακόμα και το ενδεχόμενο «έξωσης» της αναδόχου κοινοπραξίας υπό την ΑΕΓΕΚ. Βέβαια, αρκετοί αναρωτιούνται γιατί δεν κηρύχθηκε έκπτωτη η κοινοπραξία, όταν εδώ και χρόνια η ΑΕΓΕΚ βρίσκεται στο χείλος της χρεοκοπίας και διασώζεται μόνο εξαιτίας της καλής διάθεσης των τραπεζών. Οι τελευταίες γνωρίζουν ότι στην περίπτωση που η κοινοπραξία υπό την ΑΕΓΕΚ εκδιωχθεί τότε θα εκπέσουν εγγυητικές επιστολές εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ.

Ειδικά για τα εισιτήρια το σχέδιο νόμου που βρίσκεται σε διαβούλευση παρέχει τη δυνατότητα στις συγκοινωνιακές επιχειρήσεις να αναθέτουν τον έλεγχο κομίστρου και σε τρίτους, με στόχο, σύμφωνα με την αιτιολογική έκθεση, «να μειώσουν στον μέγιστο δυνατό βαθμό την εισιτηριοδιαφυγή και να ελαχιστοποιήσουν το κόστος διενέργειας του ελέγχου κομίστρου». Στην περίπτωση που κάποιος εντοπιστεί χωρίς εισιτήριο και δεν πληρώσει εντός 60 ημερών το σχετικό πρόστιμο, τότε η απαίτηση διαβιβάζεται στην οικεία ΔΟΥ και εισπράττεται ως δημόσιο έσοδο στο πενταπλάσιο του ύψους του.

Για τα φορτηγά

Με το σχέδιο νόμου καλύπτονται και οι απαιτήσεις του ΟΟΣΑ για την αδειοδότηση φορτηγών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης. Καλύπτονται, επίσης, οι απαιτήσεις των κατασκευαστικών εταιριών οι οποίες είχαν ζητήσει να γίνουν πιο ελαστικά τα κριτήρια αξιολόγησης, προκειμένου να μη χάσουν το εργοληπτικό πτυχίο εξαιτίας των δυσμενών οικονομικών αποτελεσμάτων που παρουσιάζουν. Οι τεχνικές εταιρίες κατανέμονται σε τάξεις πτυχίου (Α’ έως Ζ’) και αξιολογούνται με βάση τις οικονομικές τους επιδόσεις, αλλά με το σχέδιο νόμου γίνεται πιο εύκολη η διατήρηση του πτυχίου που έχουν σήμερα ή η επάνοδός τους σε περίπτωση υποβάθμισης σε χαμηλότερη τάξη. Ολα αυτά όμως, είπαμε, είναι «ιδέες», σύμφωνα με τον υπουργό. 

Φώτης Κόλλιας

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

ΣΧΟΛΙΑ

Η δημοκρατία δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Νέο θερμό επεισόδιο με Ντόρα Μπακογιάννη! Η ενδοοικογενειακή κόντρα συνεχίζεται…

Μετά τα καρφιά για τις μάσκες, ανοιχτή διαφοροποίηση από την Μπακογιάννη και για το αθλητικό νομοσχέδιο Από τον Ανδρέα Καψαμπέλη Παραμένουν τεντωμένα τα νεύρα στο εσωτερικό...

Πόνεσε τους Τούρκους η «Δημοκρατία» – Χιλιάδες μηνύματα υποστήριξης για την πληρωμένη απάντηση

Ο Τσαβούσογλου κάλεσε τον πρέσβη μας για εξηγήσεις Ένα πρωτοσέλιδο εφημερίδας μπορεί να προκαλέσει ενθουσιασμό και να εκφράσει το πατριωτικό αίσθημα του λαού. Από την...

Έτοιμοι για εθνικές παραχωρήσεις!

Ανησυχία από τις δηλώσεις Γεραπετρίτη ότι η Ελλάδα μπορεί να δεχτεί προς συζήτηση το εύρος της επήρειας των νησιών μας Ζωηρή ανησυχία προκαλούν οι χθεσινές...

Κυριάκος Βελόπουλος: Δεν ντρέπεστε για τη δήλωση του Ζάεφ;

Επιτέθηκε κατά μέτωπο στην κυβέρνηση για τη στροφή 180 μοιρών, επικαλούμενος το πρωτοσέλιδο της «δημοκρατίας» Στη Βουλή έφτασε το χθεσινό αποκαλυπτικό πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της «δημοκρατίας»...