Τρίτη, 2 Μαρτίου 2021

Η κρίση «γκρέμισε» και την… Ακρόπολη!

Τρεις φορές όσο η Ακρόπολη… «ζυγίζει» στο Διαδίκτυο η οικονομική κρίση της Ελλάδας, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης της Google, βάσει των αιτημάτων που λαμβάνει από τους χρήστες της. Στη φράση «Greece crisis», δηλαδή «ελληνική κρίση», οι «μετρητές» της Google χτυπάνε κόκκινο, με την Ακρόπολη και την αρχαία Ελλάδα να αχνοφαίνονται στο βάθος της λίστας των αναζητήσεων στο Διαδίκτυο. Πιο συγκεκριμένα, η αναζήτηση της λέξης «Acropolis» (Ακρόπολη) «επιστρέφει» 17.600.000 αποτελέσματα, έναντι 15.700.000 για το «Ancient Greece» (αρχαία Ελλάδα), τη στιγμή που για το «Greece crisis» (ελληνική κρίση») εμφανίζονται 60.000.000 (!) αποτελέσματα, με τους αριθμούς να αλλάζουν καθημερινά, μεγεθύνοντας το χάσμα.

Καθώς οι αναζητήσεις στην Google μαρτυρούν σε έναν βαθμό το ενδιαφέρον των χρηστών του Διαδικτύου, τα εν λόγω αποτελέσματα είναι ενδεικτικά της εικόνας που επικρατεί στο εξωτερικό για την Ελλάδα και κατά συνέπεια συνιστούν πρόβλημα για το brand (εταιρική εικόνα) της χώρας μας στο εξωτερικό.

«Η Ελλάδα πρέπει να σταματήσει να πουλάει τουρισμό και να αρχίσει να διαχειρίζεται εντυπώσεις» είπε χαρακτηριστικά ο άνθρωπος που ενορχήστρωσε με την ομάδα του, για λογαριασμό της TBWA\Worldwide, την παγκόσμια καμπάνια «Think Different/Σκέψου διαφορετικά» της εταιρίας Apple. Ο διεθνούς φήμης brand strategist Πέτρος Οικονομίδης, ιδρυτής και ιδιοκτήτης σήμερα της εταιρίας Felix BNI με έδρα την Αθήνα, μίλησε στο 11ο διεθνές συνέδριο «Αριστοτέλης» του Τμήματος Μακεδονίας της Ελληνικής Εταιρίας Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ) τονίζοντας ότι η Ελλάδα οφείλει να διαχειριστεί μεταξύ άλλων και την επικοινωνιακή ζημία που υφίσταται.

«Οι Ολυμπιακοί Αγώνες του 2004 διαφήμισαν την Ελλάδα σε 4,5 δισ. άτομα. Το 2005 η αύξηση τουρισμού προς τη χώρα ήταν 6%. Αυτό το brand που δημιουργήθηκε τότε σήμερα λοιδορείται» επισήμανε στο ίδιο συνέδριο ο γενικός γραμματέας της Ενωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος Ντίνος Ανδριανόπουλος, σημειώνοντας ότι «δυστυχώς, ποτέ μα ποτέ η Ελλάδα δεν είχε έναν κεντρικό διαχειριστή κρίσεων».

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Η εφημερίδα δημοκρατία δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ