Δευτέρα, 21 Σεπτεμβρίου 2020

Η κρίση «γκρέμισε» και την… Ακρόπολη!

Χρόνος ανάγνωσης: < 1 λεπτό

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν!

Τρεις φορές όσο η Ακρόπολη… «ζυγίζει» στο Διαδίκτυο η οικονομική κρίση της Ελλάδας, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης της Google, βάσει των αιτημάτων που λαμβάνει από τους χρήστες της. Στη φράση «Greece crisis», δηλαδή «ελληνική κρίση», οι «μετρητές» της Google χτυπάνε κόκκινο, με την Ακρόπολη και την αρχαία Ελλάδα να αχνοφαίνονται στο βάθος της λίστας των αναζητήσεων στο Διαδίκτυο. Πιο συγκεκριμένα, η αναζήτηση της λέξης «Acropolis» (Ακρόπολη) «επιστρέφει» 17.600.000 αποτελέσματα, έναντι 15.700.000 για το «Ancient Greece» (αρχαία Ελλάδα), τη στιγμή που για το «Greece crisis» (ελληνική κρίση») εμφανίζονται 60.000.000 (!) αποτελέσματα, με τους αριθμούς να αλλάζουν καθημερινά, μεγεθύνοντας το χάσμα.

Καθώς οι αναζητήσεις στην Google μαρτυρούν σε έναν βαθμό το ενδιαφέρον των χρηστών του Διαδικτύου, τα εν λόγω αποτελέσματα είναι ενδεικτικά της εικόνας που επικρατεί στο εξωτερικό για την Ελλάδα και κατά συνέπεια συνιστούν πρόβλημα για το brand (εταιρική εικόνα) της χώρας μας στο εξωτερικό.

«Η Ελλάδα πρέπει να σταματήσει να πουλάει τουρισμό και να αρχίσει να διαχειρίζεται εντυπώσεις» είπε χαρακτηριστικά ο άνθρωπος που ενορχήστρωσε με την ομάδα του, για λογαριασμό της TBWA\Worldwide, την παγκόσμια καμπάνια «Think Different/Σκέψου διαφορετικά» της εταιρίας Apple. Ο διεθνούς φήμης brand strategist Πέτρος Οικονομίδης, ιδρυτής και ιδιοκτήτης σήμερα της εταιρίας Felix BNI με έδρα την Αθήνα, μίλησε στο 11ο διεθνές συνέδριο «Αριστοτέλης» του Τμήματος Μακεδονίας της Ελληνικής Εταιρίας Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ) τονίζοντας ότι η Ελλάδα οφείλει να διαχειριστεί μεταξύ άλλων και την επικοινωνιακή ζημία που υφίσταται.

«Οι Ολυμπιακοί Αγώνες του 2004 διαφήμισαν την Ελλάδα σε 4,5 δισ. άτομα. Το 2005 η αύξηση τουρισμού προς τη χώρα ήταν 6%. Αυτό το brand που δημιουργήθηκε τότε σήμερα λοιδορείται» επισήμανε στο ίδιο συνέδριο ο γενικός γραμματέας της Ενωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος Ντίνος Ανδριανόπουλος, σημειώνοντας ότι «δυστυχώς, ποτέ μα ποτέ η Ελλάδα δεν είχε έναν κεντρικό διαχειριστή κρίσεων».

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

ΣΧΟΛΙΑ

Η δημοκρατία δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Μολών λαβέ! Η απάντηση της «Δημοκρατίας» στους Τούρκους

Παραλήρημα από Ακάρ, Τσαβούσογλου, Καλίν και τουρκικό Τύπο κατά της εφημερίδας μας Η «δημοκρατία» δίνει τη δική της απάντηση στο νεο-οθωμανικό παραλήρημα και στις χυδαιότητες...

Συγκλονιστικές αποκαλύψεις από Τούρκο για το «Noor 1»

Συνέντευξη-φωτιά του Νατζί Ζινταστί, πρωταγωνιστή της υπόθεσης, σε Αμερικανό δημοσιογράφο ανοίγει τον ασκό του Αιόλου Από τη Μαρία Παναγιώτου Στην Ελλάδα συχνά το αποκαλούν «ακυβέρνητο καράβι»....

Βόμβα Πάιατ! Προανήγγειλε συμβιβασμό με την Τουρκία

Ο Αμερικανός πρέσβης πήρε θέση εν όψει των διερευνητικών επαφών, αποκαλύπτοντας ότι διεξάγονται μυστικές συνομιλίες Σε μια δήλωση-βόμβα προχώρησε ο πρέσβης των ΗΠΑ στην Αθήνα...

Μέρα χαράς για τον πρώην πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά

Πλατύ χαμόγελο είχε όλο το Σαββατοκύριακο ο πρώην πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς εν όψει μιας μεγάλης -για τον ίδιο- σημερινής γιορτής. Δεν είναι δα και...

Πλήρης οδηγός για την τηλεργασία στον ιδιωτικό τομέα

Αττική: Υποχρεωτικά εξ αποστάσεως θα εργάζεται το 40% του προσωπικού έως τις 4 Οκτωβρίου τουλαχιστον Υποχρεωτική θα είναι τουλάχιστον έως τις 4 Οκτωβρίου η τηλεργασία...