Κυριακή, 28 Φεβρουαρίου 2021

Μάχη για έναν καλεσμένο

Αν είσαι φίρμα, διάβαινε… Γην και ύδωρ τάζουν οι εκπομπές στα μεγάλα ονόματα της σοουμπίζ, προκειμένου να τους πείσουν να κάνουν την πρώτη τους τηλεοπτική εμφάνιση στη δική τους παραγωγή. Κι εκείνοι, με τη σειρά τους, για να δεχτούν, κάνουν… καπρίτσια.


Καθημερινά και εβδομαδιαία προγράμματα προσδοκούν να έχουν έναν «λαμπερό» καλεσμένο στο πλατό τους, με ζητούμενο βέβαια τα υψηλά ποσοστά τηλεθέασης.

Φέτος οι παραγωγές, βλέπετε, είναι πολλές και δίνεται μάχη για τους καλεσμένους. «Ολα τρέλα», «Ελένη», «Τα Καρντάσιανς», «Το πρωινό», «Το πρωινό mou», «Η Γερμανού ξανάρχεται», «Μίλα», «Νικ Ο’ Κλοκ», «Μες στην καλή χαρά», «Στην υγειά μας, ρε παιδιά» ρίχνονται καθημερινά στα χαρακώματα.

Σύμφωνα με τους υπευθύνους καλεσμένων των τηλεοπτικών εκπομπών, οι απαιτήσεις των σταρ που έχουν πέραση στο κοινό δεν είναι και λίγες.

Και τι ζητούν; Να προβάλλονται συνεχώς τρέιλερ, τα οποία να αναφέρουν την… άφιξή τους, κοντινά πλάνα καθ’ όλη τη διάρκεια που θα βρίσκονται στον «αέρα», ταξί να πάει και να τους φέρει δωρεάν, προσωπική μακιγιέζ, στιλίστρια και κομμώτρια.

Νομίζετε ότι αυτά ήταν και τέλος; Λάθος, γιατί οι εγχώριοι σταρ απαιτούν επιπλέον να μάθουν ποιοι θα είναι οι υπόλοιποι καλεσμένοι στο στούντιο για να αποφασίσουν αν θα πάνε ή όχι. Εάν κι εφόσον δεχτούν, θέλουν να γνωρίζουν εκ των προτέρων πόση ώρα θα μιλήσουν, με ποιους και πώς θα κινηθεί η συζήτηση.

Φυσικά, όταν η φίρμα είναι μεγάλη και δύσκολη, ο παρουσιαστής ή η παρουσιάστρια αναλαμβάνει να τον καλέσει αυτοπροσώπως προκειμένου να καταφέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Σαφώς, οι φιλικές σχέσεις ή η «υποχρέωση» που έχει ο καλλιτέχνης στο πρόσωπο που τον προσκαλεί παίζουν τον ρόλο τους. Πολλοί οικοδεσπότες εκπομπών, μάλιστα, τάζουν στους προσκεκλημένους τους ότι θα παραβρεθούν στη θεατρική τους πρεμιέρα ή στα μαγαζιά που τραγουδούν μαζί με κάμερα της εκπομπής για να έχουν και τη σχετική κάλυψη.

Υπάρχει και η περίπτωση που στο παιχνίδι μπαίνουν οι μάνατζερ των καλλιτεχνών, τα γραφεία δημοσίων σχέσεων και οι δισκογραφικές εταιρίες των τραγουδιστών, κι εκεί το όλο θέμα παίρνει τέτοιες διαστάσεις, που μοιάζει για τους αρχισυντάκτες των παραγωγών αλλά και τους ίδιους τους παρουσιαστές πραγματικός άθλος.
Κι αυτό γιατί η αυλή του κάθε τραγουδιστή, οι διαμεσολαβητές δηλαδή, είναι πιο δύσκολη και απαιτητική από τον ίδιο τον καλλιτέχνη. Ζητούν, για να εγκρίνουν την παρουσία του, από τα ποσοστά τηλεθέασης της εκπομπής μέχρι και το αν θα είναι γιορτή ή σχόλη. Πάντως, τα πράγματα γίνονται πιο εύκολα αν οι καλλιτέχνες έχουν κάτι να παρουσιάσουν. Δίσκο, σειρά, πρεμιέρα. Τότε το σκηνικό αλλάζει και είναι εκείνοι που επιθυμούν διακαώς την προβολή τους. 

Σε περίπτωση ονομάτων – μύθων που δεν μπορούν να τους κλείσουν ούτε και οι ίδιοι οι παρουσιαστές, υπάρχουν φορές που τηλεφωνούν οι ίδιοι διευθυντές προγράμματος, τονίζοντάς τους τη δυναμική του καναλιού και οι συμφωνίες έχουν διαφορετική βάση. Μπορεί να αφορούν μια ευρύτερη προβολή από τον εκάστοτε όμιλο. 

Σταύψη οι μετοχές των τραγουδιστών

Στο χρηματιστήριο των καλεσμένων σε υψηλά επίπεδα βρίσκονται οι μετοχές των τραγουδιστών. Ανάμεσα στα ονόματα τα οποία αυτόν τον καιρό έχουν μεγάλη πέραση είναι η Δέσποινα Βανδή, η Πάολα, ο Σάκης Ρουβάς, ο Μιχάλης Χατζηγιάννης, ο Αντώνης Ρέμος και η Αννα Βίσση. Από τον χώρο των ηθοποιών πρώτοι στη λίστα βρίσκονται η Ζέτα Μακρυπούλια, ο Γιάννης Μπέζος, η Κάτια Δανδουλάκη και ο Πέτρος Φιλιππίδης. Οσον αφορά τους συμμετέχοντες στο «Dancing with the stars», περιζήτητοι είναι ο Λάκης Γαβαλάς, η Κατερίνα Στικούδη και η Γωγώ Μαστροκώστα. Οσο μεγαλύτερο διάστημα έχει ένας επώνυμος να βγει στο γυαλί τόσο ανεβάζει τις μετοχές του. Βέβαια, οι περισσότερες εκπομπές προτιμούν τους επωνύμους που δεν έχουν πρόβλημα να μιλήσουν για τα προσωπικά τους, αλλά και να δημιουργήσουν ίντριγκα στον «αέρα».

Μαρία Ανδρέου

{{-PCOUNT-}}13{{-PCOUNT-}}

Η εφημερίδα δημοκρατία δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ