Μόνο τα καταναλωτικά αγαθά που έχουν γράψει στη λίστα αγορών τους προμηθεύονται οι Ελληνες από το σούπερ μάρκετ, ενώ δεν διστάζουν να ψάξουν από πριν τις τιμές των προϊόντων στο ίντερνετ κυνηγώντας τις προσφορές.Η πολυετής οικονομική κρίση ανάγκασε το 93% των Ελλήνων να ψωνίζει με λίστα από το σούπερ μάρκετ, σύμφωνα με έρευνα της εταιρίας IRI σε επτά ευρωπαϊκές χώρες. Το ποσοστό αυτό αποτελεί το μεγαλύτερο μεταξύ των χωρών στις οποίες πραγματοποιήθηκε η έρευνα (Ελλάδα, Ιταλία, Ισπανία, Γερμανία, Γαλλία, Ηνωμένο Βασίλειο και Ολλανδία).
Το αντίστοιχο ποσοστό σε όλες τις χώρες όπου διεξήχθη η έρευνα είναι 84%, ενώ μόνο 11% δεν κάνει καμία προετοιμασία και προχωρά σε αυθόρμητες αγορές. Υψηλά ποσοστά παρατηρούνται και σε άλλες χώρες του ευρωπαϊκού Νότου που συμμετέχουν στην έρευνα, κάτι που οφείλεται στο γεγονός ότι και αυτές επλήγησαν περισσότερο από την οικονομική κρίση.
Επιπλέον, το 45% των ερωτηθέντων στην Ελλάδα χρησιμοποιεί το διαδίκτυο προκειμένου να αναζητήσει πληροφορίες για τα προϊόντα που θέλει να αγοράσει από το σούπερ μάρκετ και κυρίως για τις τιμές τους.
Η πλειονότητα των αγοραστών αναζητεί προσφορές σε είδη με υψηλή τιμή, ενώ το 22% αυτών των καταναλωτών αναζητεί πληροφορίες σχετικά με το ποιο κατάστημα έχει τις καλύτερες προσφoρές τη συγκεκριμένη ημέρα ή εβδομάδα.