Παρασκευή, 25 Σεπτεμβρίου 2020

Νέα Υόρκη – Πεκίνο μέσα σε τρία τέταρτα!

Χρόνος ανάγνωσης: < 1 λεπτό

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν!

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, όταν το συγκεκριμένο μέσο μεταφοράς αποκτήσει… σάρκα και οστά, οι λάτρεις του trainspotting θα πρέπει να βρουν άλλα ενδιαφέροντα. Λογικό, αν σκεφτεί κανείς ότι στο μέλλον ένα τρένο θα μπορεί να κινείται με ταχύτητα που θα προσεγγίζει τα 6.500 χλμ/ώρα, καλύπτοντας την απόσταση Νέα Υόρκη – Λος Αντζελες αλλά και Νέα Υόρκη – Κίνα σε… 45 λεπτά! Οσο για τον γύρο του κόσμου; Γι’ αυτόν δεν θα χρειάζεται περισσότερες από έξι ώρες.

Ολα ξεκίνησαν κάπου στις αρχές της δεκαετίας του ’90, όταν ο Αμερικανός μηχανολόγος Ντάριλ Οστερ συνέλαβε την ιδέα της δημιουργίας ενός τρένου-κάψουλας που θα κινείται μέσα σε έναν αεροστεγή σωλήνα, χωρίς τριβή και με ταχύτητες που θα ζήλευε ακόμη κι ένα αεροπλάνο. Στη συνέχεια πήρε χαρτί και μολύβι, σχεδίασε τα πρώτα σκαριφήματα και εν τέλει το 1997 πατεντάρισε την τεχνολογία επάνω στην οποία θα βασιζόταν το Evacuated Tube Transport (ETT), ο -επιστημονικής φαντασίας- σωλήνας του.

Τα χρόνια πέρασαν και μόλις πρόσφατα ομάδα σχεδιαστών της εταιρίας et3.com Inc που δημιούργησε ο Οστερ παρουσίασαν και επίσημα τα σχέδια του απίστευτου αυτού μεταφορικού μέσου, προκαλώντας τον παγκόσμιο θαυμασμό. Σύμφωνα με τα λεγόμενά τους, το «υπερηχητικό μετρό», όπως ήδη το χαρακτηρίζουν πολλοί, θα μπορούσε να μεταφέρει σε χρόνο-ρεκόρ γύρω από τον πλανήτη 4-6 επιβάτες, οι οποίοι θα κάθονται αναπαυτικά σε ειδικά διαμορφωμένο βαγόνι, ενώ υποστήριξαν ότι, παρά την υψηλή ταχύτητα, η κίνηση θα είναι αθόρυβη, αλλά και ότι οι επιβάτες σε καμία περίπτωση δεν θα βιώνουν ισχυρές βαρυτικές δυνάμεις. Ενδιαφέρον προκάλεσε ακόμη και το γεγονός ότι οι επιβαίνοντες στο βαγόνι θα βιώνουν δύναμη της τάξης του 1G – δύναμη δηλαδή που βιώνουν και οι επιβάτες των συμβατικών αυτοκινήτων!

Σύμφωνα με τους εκπροσώπους της et3.com Inc, το ΕΤΤ είναι ασφαλέστερο και πιο οικονομικό από τα τρένα και τα αεροπλάνα, ενώ εκτιμούν ότι για την κατασκευή του θα απαιτηθεί μόλις το ένα τέταρτο του κόστους που χρειάζεται κανονικά για την κατασκευή δρόμων στο αστικό οδικό δίκτυο και το ένα δέκατο του κόστους των αυτοκινητοδρόμων υψηλής ταχύτητας.

Γιώργος Τραπεζιώτης

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

ΣΧΟΛΙΑ

Η δημοκρατία δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ο Τσακαλώτος αδειάζει τον Αλέξη Τσίπρα και στηρίζει τον Κυριάκο Μητσοτάκη!

Χαμός στα social media! Πολλοί συριζαίοι τον παροτρύνουν να... σηκωθεί να φύγει. Οργισμένη παρέμβαση Πολάκη! Με καζάνι έτοιμο να εκραγεί μοιάζει από χθες ο ΣΥΡΙΖΑ...

Στην Αθήνα ο νικητής της χρονιάς στο ΛΟΤΤΟ – Τι λέει ο ιδιοκτήτης του τυχερού πρακτορείου ΟΠΑΠ στον Αγ. Δημήτριο

Το μεγαλύτερο ποσό μέσα στο 2020 μοίρασε χθες το ΛΟΤΤΟ σε έναν μεγάλο νικητή που κέρδισε 1,4 εκατομμύρια ευρώ. Το «χρυσό» δελτίο, που έβαλε...

Τρέχουν κατόπιν εορτής για τις κλίνες στις ΜΕΘ

Βαρύτατα εκτεθειμένη η κυβέρνηση από τους χειρισμούς για την πανδημία Σε ασφυκτικό κλοιό βρίσκεται η κυβέρνηση λόγω της αύξησης των ασθενών που πάσχουν από κορονοϊό...

Θρασύτατος ο Κώστας Μπακογιάννης για τις σπατάλες του «Μεγάλου Περιπάτου»

Αλγεινές εντυπώσεις και κύμα αντιδράσεων στο διαδίκτυο προκάλεσε η ομολογία αποτυχίας του δημάρχου Αθηναίων Κώστα Μπακογιάννη, που παραδέχθηκε ότι ο «Μεγάλος Περίπατος» στην Πανεπιστημίου......

Διάλογος παρωδία (εφ’ όλης της ύλης) με τουρκική ατζέντα

Έναρξη διαλόγου με ιδανικές συνθήκες, για τον Ερντογάν φυσικά. Όλοι όσοι οδηγούν την Ελλάδα στο τραπέζι του διαλόγου με ατζέντα που βολεύει την Τουρκία...