Πέμπτη, 4 Μαρτίου 2021

Ο cool Αλέξης σε «κρίση ταυτότητας»

Από τις απειλές «κάτω τα χέρια από τη δημόσια περιουσία γιατί θα σας κλείσουμε φυλακή» ο Αλέξης Τσίπρας πέρασε στη θέση «δεν έχουμε δογματική αντιμετώπιση σε ζητήματα ιδιωτικοποιήσεων». Την ίδια ώρα επέλεξε για άλλη μια φορά να πετάξει λάσπη και με μια πρωτοφανή στα χρονικά γκεμπελική άποψη ζήτησε να ελεγχθούν οι ταυτότητες των εργαζομένων στο Μουσείο Ακροπόλεως!

Ο πρόεδρος της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ με χθεσινή του συνέντευξη στη ΝΕΤ εγκατέλειψε τη λογική της απόλυτης εναντίωσης ως προς τα ζητήματα των αποκρατικοποιήσεων, αφήνοντας ανοιχτό παράθυρο με τη δικαιολογία της επωφελούς απόδοσης. «Δεν έχουμε δογματική αντιμετώπιση. Είπαμε να γίνουν διεθνείς κοινοπραξίες, να γίνουν διακρατικές συμφωνίες, ώστε να αξιοποιηθούν τα περιουσιακά στοιχεία του Δημοσίου, να είναι κερδοφόροι οι οργανισμοί και να είναι ανταποδοτικοί στην κοινωνία» ανέφερε ο κ. Τσίπρας, αφήνοντας παράθυρο σε «άλλου τύπου» αποκρατικοποιήσεις. Αυτή η καλυμμένη αλλαγή στάσης έγινε αντιληπτή αμέσως από την ηγεσία της Δημοκρατικής Αριστεράς, με αποτέλεσμα ο εκπρόσωπος Τύπου του κόμματος Ανδρέας Παπαδόπουλος να χρησιμοποιήσει το ακόλουθο δηκτικό σχόλιο: «Σήμερα ο κ. Τσίπρας άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο αποκρατικοποιήσεων, ελπίζω να μην τον στείλει και αυτόν στη φυλακή ο κ. Στρατούλης».

Στην ίδια συνέντευξη ο Αλ. Τσίπρας, με έμμεσο πλην σαφή τρόπο, κάλυψε τις αγωνιστικές εξάρσεις του «πράσινου» συνδικαλιστή της ΔΕΗ Νίκου Φωτόπουλου, επιλέγοντας να αφήσει αιχμές εναντίον του συνδικαλιστικού κινήματος που δημιούργησε το πελατειακό κράτος του ΠΑΣΟΚ και της Ν.Δ. και όχι εναντίον προσώπων. «Προφανώς δεν είναι πρόβλημα κάποιοι συγκεκριμένοι συνδικαλιστές» ανέφερε και, στην προσπάθεια να διασκεδάσει τις εντυπώσεις για τις προνομιακές σχέσεις που του έχει καταλογίσει ο Α. Σαμαράς με τον «πράσινο» πρόεδρο της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ έφτασε στο σημείο να το παίξει «ασφαλίτης», ζητώντας από τους δημοσιογράφους να πάνε μαζί στην Ακρόπολη για να τσεκάρουν τον τόπο καταγωγής των εργαζομένων εκεί.

Και αυτό διότι ισχυρίστηκε ότι όλοι σχεδόν οι εργαζόμενοι κατάγονται από τη Μεσσηνία και διορίστηκαν στο Μουσείο της Ακρόπολης επί υπουργίας Σαμαρά στο Πολιτισμού. «Ας πάμε μια βόλτα από το Μουσείο της Ακρόπολης και να ζητήσετε τις ταυτότητες των εργαζομένων. Και αν βρείτε κάποιον που να μην είναι από τη Μεσσηνία, να μου τρυπήσετε τη μύτη» είπε χαρακτηριστικά. Η αναφορά του αυτή προκάλεσε την έντονη αντίδραση του διευθυντή του γραφείου Τύπου του πρωθυπουργού Γ. Μουρούτη, ο οποίος έγραψε στο twitter: «Ο κ. Τσίπρας, αντί να απολογείται για τους εκβιασμούς του κ. Φωτόπουλου, μηρυκάζει τα ψεματάκια του περί Μεσσηνίων στο Μουσείο της Ακρόπολης. Ας ρωτήσει ο κ. Τσίπρας τους αριστερούληδες που καταλαμβάνουν τον βράχο της Ακρόπολης και τους αρχαιολογικούς χώρους για τη σχέση τους με ΣΥΡΙΖΑ».

Γ. Κατσίγιαννης


Ο Τ.Κορωνάκης (διάδοχος του Τσίπρα) κάνει το «αμερικανάκι» για Teneo και Γιάννα

Φαίνεται ότι η προϋπηρεσία του σε λάντζα σε κλαμπ, όπως ο ίδιος δηλώνει, του φάνηκε χρήσιμη έστω και τώρα. Ο λόγος για τον κ. Τάσο Κορωνάκη που ευαισθητοποιήθηκε και ανάλαβε να κάνει τη λάντζα για λογαριασμό του κόμματός του και να εκδώσει ανακοίνωση μετά την ανάδειξη του θέματος της «Καθημερινής» από τη «δημοκρατία» για τις σχέσεις του ΣΥΡΙΖΑ με την κυρία Γιάννα Αγγελοπούλου και την αμερικανική εταιρία επικοινωνίας. Ο κ. Κορωνάκης βέβαια επέλεξε να απαντήσει στην «Καθημερινή» μέσω της εφημερίδας μας, αλλά το κείμενό του αποτελεί υπόδειγμα για το πώς θεωρεί ο ΣΥΡΙΖΑ τη δημοσιογραφική δεοντολογία. Θα μας έκανε βέβαια εντύπωση αν σκεπτόταν διαφορετικά ο διάδοχος του κ. Τσίπρα στη Νεολαία του Συνασπισμού.

Μόνο που οι επιλεκτικές σχέσεις του κόμματός του με τη «ναυαρχίδα» του Φαλήρου τον εμπόδισαν να απευθυνθεί προς τα εκεί. Οπως και η δημοσιογραφική δεοντολογία που επικρατεί στην «Αυγή» όταν με σταλινικό photoshop εξαφάνισε το σφυροδρέπανο από τη σημαία συνιστώσας του. Αλλά μ’ αυτά δεν ενοχλήθηκε διόλου ο κ. Κορωνάκης, που μεταμορφώθηκε σε υπερασπιστή ακόμη και της κυρίας Δούρου.

Εως και το κόμμα του δεν έβγαλε ανακοίνωση για το δημοσίευμα της «Καθημερινής». Σίγουρα με το στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ και των συνιστωσών του ανήκουμε σε διαφορετικούς κόσμους. Ελπίζουμε να μη στενοχωριέται γι’ αυτό, μια και στις αστικές δημοκρατίες επιτρέπεται κάτι τέτοιο. Στις δημοκρατίες τύπου Τσάβες και άλλων που θαυμάζουν οι συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ δεν επιτρέπονται ούτε άλλες οπτικές ούτε διαφωνίες. Αλλά μάλλον αυτά είναι ψιλά γράμματα για τον κ. Κορωνάκη, όπως και ότι άλλα δήλωσε ο εκπρόσωπος Τύπου του κόμματός του.

Στην επιστολή του ο κ. Κορωνάκης (για την ομάδα προεκλογικής καμπάνιας του ΣΥΡΙΖΑ – ΕΚΜ), μεταξύ άλλων, δηλώνει: «Η νέα δημοσιογραφική σας βόμβα, που αναπαράχθηκε από σειρά ιστοσελίδων και ιστολογίων, ανέλαβε να διευκρινίσει επί διήμερον σε πρωτοσέλιδη θέα τις προθέσεις τού πάντα αντικειμενικού και “πανδωρικώς” σκεπτόμενου “Φαληρέα” της “Καθημερινής”, προσθέτοντας μπόλικο αλατοπίπερο. Παρά τις υψηλές θερμοκρασίες της περιόδου, δεν θα αποφύγουμε τον πειρασμό μιας σύντομης απάντησής μας.

»Αρχικά, ως υπεύθυνος προεκλογικής καμπάνιας του ΣΥΡΙΖΑ – Ενωτικό Κοινωνικό Μέτωπο, θα ήθελα να σας ενημερώσω για τα εξής:

1) Η κεντρική προεκλογική καμπάνια του ΣΥΡΙΖΑ – Ενωτικό Κοινωνικό Μέτωπο χρηματοδοτήθηκε από την προεκλογική κομματική χρηματοδότηση που έλαβε το κόμμα μας όπως και τα υπόλοιπα κόμματα από το Κοινοβούλιο, καθώς και από τα μέλη μας σε επίπεδο τοπικών επιτροπών του ΣΥΡΙΖΑ – ΕΚΜ για την κάλυψη τοπικών αναγκών.

2) Η καμπάνια σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από ειδική ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ – ΕΚΜ που συγκροτήθηκε γι’ αυτόν τον σκοπό μέσα από τη συνεργασία πολιτικών στελεχών και επαγγελματιών στον χώρο της πολιτικής επικοινωνίας, της διαφήμισης, των γραφικών τεχνών και της παραγωγής και επεξεργασίας βίντεο, με τους οποίους έχουμε επανειλημμένα συνεργαστεί.

3) Η μόνη “εντελώς” εξωτερική συνεργασία ήταν με ένα media shop».

{{-PCOUNT-}}15{{-PCOUNT-}}

Η εφημερίδα δημοκρατία δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ