Τρίτη, 27 Οκτωβρίου 2020

Ολικό «λίφτινγκ» στη Μαβίλη!

Χρόνος ανάγνωσης: < 1 λεπτό

Ολα έτοιμα για τη βιοκλιματική αναβάθμιση της πλατείας της Θεσσαλονίκης, που θα γίνει, μάλιστα, φιλική προς τα άτομα με αναπηρίαEπεσαν οι υπογραφές για τη βιοκλιματική αναβάθμιση της πλατείας Μαβίλη στη Θεσσαλονίκη! Σε λίγους μήνες η περιοχή θα είναι σχεδόν αγνώριστη, αφού θα τοποθετηθούν σιντριβάνια, θα αναβαθμιστεί ο φωτισμός και θα δημιουργηθούν θέσεις ανάπαυσης και χώροι συγκέντρωσης. Ταυτόχρονα, σύμφωνα με τη διοίκηση του κεντρικού δήμου, θα αποδοθούν περισσότεροι ελεύθεροι χώροι στους πολίτες και θα διασφαλιστεί η προσβασιμότητα των ΑμεΑ. 

Η σχετική σύμβαση του έργου με τίτλο «Ανάπλαση πλατείας Μαβίλη με στοιχεία βιοκλιματικού σχεδιασμού» υπογράφτηκε πρόσφατα από τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης Γιάννη Μπουτάρη και τον εκπρόσωπο της εταιρίας που θα πραγματοποιήσει τις εργασίες, παρουσία του αντιδημάρχου Τεχνικών Εργων, Περιβάλλοντος και Καθαριότητας Θανάση Παππά.

Το έργο, με αρχικό προϋπολογισμό 1.500.000 ευρώ, έχει συμβατική δαπάνη 480.909,16 ευρώ. Χρηματοδοτείται μέσω του ΕΣΠΑ 2014-2020 και αφορά την ανάπλαση της πλατείας Μαβίλη και των πέριξ οδών Μαβίλη, Γλάδστωνος, Κ. Παλαμά, Φειδίου και Ζεφύρων, με στοιχεία βιοκλιματικού σχεδιασμού.
Με την ολοκλήρωση του έργου η περιοχή θα συνδεθεί με την παρακείμενη των 12 Αποστόλων, που αναπλάστηκε πρόσφατα, ώστε να διατηρηθεί η εικόνα συνοχής ενός σημαντικού ιστορικού τμήματος της 2ης δημοτικής κοινότητας.

Σύμφωνα με τη διοίκηση του Δήμου Θεσσαλονίκης, η ανάπλαση στοχεύει στην αναβάθμιση αυτής της ιδιαίτερα πυκνοδομημένης περιοχής, αξιοποιώντας την πλατεία Μαβίλη ως χώρο περιπάτου και αναψυχής με ήπια κίνηση των οχημάτων, προβλέποντας χρήση υλικών επίστρωσης, φιλικών προς το περιβάλλον, που συμβάλλουν θετικά στην αλλαγή του τοπικού μικροκλίματος.

Μέσω του έργου επιδιώκονται επίσης η βελτίωση της εικόνας της περιοχής και της ποιότητας ζωής των κατοίκων, ο περιορισμός της ελεύθερης στάθμευσης οχημάτων μέσω της επιβολής ελεγχόμενης στάθμευσης, η απόδοση της πλατείας και των πεζοδρομίων στους πεζούς με αύξηση του πλάτους τους και τοποθέτηση εμποδίων στάθμευσης, και η διατήρηση των σημαντικών κυκλοφοριακών δεδομένων της περιοχής.

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

ΣΧΟΛΙΑ

Η δημοκρατία δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ληστεία με τα αναδρομικά στις συντάξεις!

Αντί ο ΕΦΚΑ να πιστώσει στους λογαριασμούς των δικαιούχων τα ακριβή ποσά, κατέβαλε έως και 75% λιγότερα Το επιτελικό κράτος των κυρίων Μητσοτάκη και Βρούτση...

Ο Γιώργος Κύρτσος αποθεώνει τον… εαυτό του σε ένα Ρεσιτάλ αμετροέπειας

Η δημόσια αυτοϊκανοποίηση του Κύρτσου! Ρεσιτάλ αυτοαποθέωσης έδωσε ο ευρωβουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Γιώργος Κύρτσος, προκαλώντας -δικαίως- ποικίλα ειρωνικά σχόλια. Ο «γαλάζιος» ευρωβουλευτής και πρώην...

Νέος Πτωχευτικός: Χαριστική βολή για τους μικρομεσαίους!

Έρευνα: Οι «γκρίζες ζώνες» του νέου νόμου. Θα επιφέρει το τελειωτικό χτύπημα στις ευάλωτες οικογένειες, αλλά και στις επιχειρήσεις, εκτιμούν παράγοντες της αγοράς Από τις...

OPAP ARENA από ψηλά-Αποκλειστικά πλάνα από το νέο γήπεδο της ΑΕΚ

Ο υπεύθυνος του έργου Πάνος Παναγιωτίδης αποκαλύπτει στον ΟΠΑΠ πότε θα είναι έτοιμο και εξηγεί γιατί θα αποτελεί «καυτή» έδρα Το όνειρο των φίλων της...

Αντιπολίτευση: Τα αποτελέσματα του νομοσχεδίου είναι δολοφονικά

Διμέτωπη επίθεση στην κυβέρνηση αλλά και στον ΣΥΡΙΖΑ εξαπέλυσε η ελάσσονα αντιπολίτευση, η οποία ναι μεν υπερψήφισε την πρόταση δυσπιστίας κατά του Χρήστου Σταϊκούρα...