Κυριακή, 24 Ιανουαρίου 2021

Ολοι ψάχνουν διακοπές στην Ελλάδα!

Πιο δημοφιλής αναζήτηση στο google! Κατακόρυφη αύξηση του τουριστικού ενδιαφέροντος και δη από Βρετανούς

Από τους Αγώνες του 2004 είχε να συμβεί κάτι αντίστοιχο!

Κρίση, capital control, πολιτικές ζυμώσεις… made in Brussels, αβεβαιότητα, ουρές, ταλαιπωρία, κλειστές τράπεζες, φήμες περί Grexit και έντονο διεθνές ενδιαφέρον συνθέτουν, για δεύτερη συνεχόμενη εβδομάδα, το σκηνικό στην καλοκαιρινή Ελλάδα. Την ίδια στιγμή, όμως, και παρά τις δυσοίωνες προβλέψεις για το μέλλον της χώρας, οι ξένοι επισκέπτες δεν φαίνεται ότι χάνουν την όρεξή τους για ονειρικές διακοπές στην πλέον ηλιόλουστη χώρα της Ευρώπης. Ενδεικτικό όχι μόνο του αμείωτου ενδιαφέροντος αλλά και της αύξησης αυτού αποτελεί το γεγονός ότι στη νούμερο ένα μηχανή αναζήτησης διεθνώς, το Google, οι αναζητήσεις που αφορούν διακοπές στην Ελλάδα καταγράφουν κατακόρυφη αύξηση και αγγίζουν ιστορικό υψηλό δέκα ετών!

Μάλιστα, η μόνη στιγμή που η Ελλάδα «ψάχτηκε» περισσότερο από σήμερα στο διαδίκτυο ήταν το 2004, όταν και πάλι ολόκληρος ο πλανήτης είχε στραμμένο το βλέμμα του στη χώρα μας λόγω των Ολυμπιακών Αγώνων. «Οι πιο κακεντρεχείς προσπαθούν να επωφεληθούν από μια πιθανή έξοδο της Ελλάδας από την ευρωζώνη προκειμένου να κάνουν δουλειές κατά την παραμονή τους στην Αθήνα ή σε κάποιο από τα ειδυλλιακά νησιά της χώρας» αναφέρει χαρακτηριστικά ο ιστότοπος Vocative, επιμένοντας, παράλληλα, στην πανηγυρική επιστροφή του Greece Holiday παρά τις… Σειρήνες.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την υπηρεσία έρευνας αγοράς Google Trends, η χώρα στην οποία το ενδιαφέρον για την Ελλάδα έχει χτυπήσει «κόκκινο» είναι η Βρετανία, ενώ στο ίδιο συμπέρασμα κατέληξε, την περασμένη Δευτέρα, και ο «Independent». Οπως έγραφε σχετικό δημοσίευμα της βρετανικής εφημερίδας, μόλις 24 ώρες μετά το δημοψήφισμα, τα τουριστικά γραφεία της χώρας υποδέχτηκαν πλήθος ενδιαφερομένων για αποδράσεις στα δημοφιλή ελληνικά νησιά. Αντίστοιχη είναι η εικόνα που δίνει για το ενδιαφέρον προς τη χώρα μας και η ιστοσελίδα κράτησης αεροπορικών εισιτηρίων Skyscanner, η οποία, σε σύγκριση με την περασμένη εβδομάδα, κατέγραψε αύξηση των αναζητήσεων που αφορούν ελληνικούς προορισμούς της τάξης του 16%. Σε σχέση με πέρυσι, την ίδια περίοδο, η αύξηση ανέρχεται στο 12%.

Αγγελος Σκορδάς

Ακάθεκτοι οι Γερμανοί

Μπορεί το δίδυμο Μέρκελ – Σόιμπλε να έχει βαλθεί να κάνει δύσκολη τη ζωή της ελληνικής διαπραγματευτικής ομάδας στις Βρυξέλλες και κατ’ επέκταση των Ελλήνων που έχουν υποστεί τα σκληρά μέτρα λιτότητας, ωστόσο οι συμπατριώτες τους Γερμανοί δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στην Ελλάδα, τουλάχιστον για όσο διαρκεί το καλοκαίρι.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Γερμανικής Ομοσπονδίας Τουρισμού (DRV), παρά το όργιο φημών για το μέλλον της χώρας, δεν έχει καταγραφεί καμία ακύρωση κρατήσεων! «Ακόμα και μετά το δημοψήφισμα της 5ης Ιουλίου οι πελάτες των τουριστικών πρακτορείων δεν εγκαταλείπουν τα ταξιδιωτικά σχέδιά τους και δεν ακυρώνουν τη διαμονή τους» αναφέρει χαρακτηριστικά η DRV.

Κύμα προσφορών στην αγορά για να «τσιμπήσουν» οι καταναλωτές

Το όπλο των προσφορών ρίχνουν οι έμποροι της Θεσσαλονίκης στον… πόλεμο που βιώνουν τις τελευταίες ημέρες, εξαιτίας της πλήρους απουσίας καταναλωτικού ενδιαφέροντος στην αγορά. Ηδη οι επιχειρήσεις αναρτούν η μία μετά την άλλη σημάνσεις για χαμηλότερες τιμές έως και 70%, δεκαήμερα προσφορών και δώρα με την αγορά κάποιου είδους, μήπως και δελεάσουν τον κόσμο. Παίζουν έτσι το τελευταίο τους χαρτί, εν όψει και των θερινών εκπτώσεων, που ξεκινούν στις 15 Ιουλίου, αφού ούτε η σκόνη του πελάτη δεν εμφανίζεται στα μαγαζιά τους από την ημέρα που έκλεισαν οι τράπεζες και επιβλήθηκαν τα capital controls.

Μαζικές είναι και οι αποστολές sms στους πελάτες ώστε να ενημερωθούν για τις ευκαιρίες που θα βρουν στα καταστήματα. «Είναι ο αγώνας μας για να μπορέσουμε να επιβιώσουμε. Ξεκινάμε προσφορές. Κάτι πρέπει να κάνουμε έως τις 15 Ιουλίου που ξεκινούν οι θερινές εκπτώσεις» σημειώνει στη «δημοκρατία» ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, Παντελής Φιλιππίδης. Ο ίδιος εξηγεί ότι το ενδιαφέρον των καταναλωτών είναι μηδενικό και ήδη περισσότερες από δέκα επιχειρήσεις έχουν ενημερώσει τον εμπορικό σύλλογο για την πρόθεσή τους να προχωρήσουν σε προσφορές, πρακτική που θα πάρει τη μορφή κύματος στο επόμενο διάστημα. «Οι πολιτικοί πρέπει να σταματήσουν τη μικροπολιτική. Η αγορά δεν αντέχει άλλο. Πρέπει να βρουν μια λύση, βιώσιμη, στην οποία να μπορούμε να ανταποκριθούμε» προσθέτει.

Μαρία Μαθιοπούλου

{{-PCOUNT-}}13{{-PCOUNT-}}

Η εφημερίδα δημοκρατία δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ