Τετάρτη, 21 Απρ 2021

Παππάς: Προαναγγέλλει νόμο για την τηλεοπτική διαφήμιση πριν τις άδειες

Ο Νίκος Παππάς προαναγγέλλει νομοσχέδιο για την τηλεοπτική διαφήμιση, την ώρα που το θέμα των τηλεοπτικών αδειών παραμένει στον αέρα και είναι άγνωστο πόσα και ποια κανάλια θα μπορούν να εκπέμψουν πανελλαδικά. Το ζήτημα θα ρυθμιστεί από το ΕΣΡ μέσα στο 2017, χωρίς όμως ουδείς να γνωρίζει πότε θα βγει η τελική απόφαση.

Ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής έσπευσε απτόητος, παρά το θολό τοπίο των τηλεοπτικών ΜΜΕ, να κάνει ανακοινώσεις στην προσπάθειά του να παρουσιάσει έργο μετά το στραπάτσο που προσωπικά υπέστη στο θέμα των αδειών, καθώς τα «διαπλεκόμενα ΜΜΕ» συνεχίζουν να εκπέμπουν.

Στη χθεσινή Ολομέλεια της Βουλής ο κ. Παππάς προχώρησε στη σχετική ανακοίνωση με την ευκαιρία κατάθεσης τροπολογίας με την οποία «μετατίθεται εκ νέου κατά έξι μήνες η εφαρμογή της διαδικασίας για την απευθείας τιμολόγηση των διαφημιζομένων από τα ΜΜΕ. Εως τότε θα εξακολουθεί να εφαρμόζεται η ισχύουσα διαδικασία για την τιμολόγηση των διαφημιζομένων βάσει τιμοκαταλόγου που υποβάλλεται στις ΔΟΥ, καθώς και η δυνατότητα τιμολόγησης στις διαφημιστικές εταιρίες που μεσολαβούν».

Στην παρουσίαση της τροπολογίας ο κ. Παππάς κατήγγειλε και πάλι… γκρίζες ζώνες. «Υπάρχει μεγάλο πρόβλημα γκρίζων ζωνών στην τιμολόγηση διαφήμισης» είπε και πρόσθεσε: «Η κυβέρνηση είναι σε διαβούλευση με τους αρμόδιους φορείς και εντός Ιανουαρίου θα έρθει νομοσχέδιο για τη συγκρότηση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας συναλλαγών για τη διαφήμιση».

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Η εφημερίδα δημοκρατία δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ