Τρίτη, 20 Απρίλιος 2021

Προσπάθεια πάλι της Cosco για έγκριση του business plan

Συνεδριάζει 10 Μαρτίου η αρμόδια διυπουργικήΣτις 10 Μαρτίου σε νέα συνεδρίαση της αρμόδιας διυπουργικής Επιτροπής Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (ΕΣΑΛ) η διοίκηση του ΟΛΠ θα καταθέσει εκ νέου τα επιχειρήματά της ώστε να εγκριθεί το σύνολο του επενδυτικού σχεδίου για το λιμάνι του Πειραιά, υποστήριξε το Σάββατο στο πλαίσιο παρέμβασης στο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος του οργανισμού Αγγελος Καρακώστας. 

Ο κ. Καρακώστας τόνισε ότι η κινεζική Cosco δεν έχει λάβει οριστικές αποφάσεις για το τι θα πράξει μετά την απόρριψη μεγάλου τμήματος του επενδυτικού σχεδίου (π.χ. τα εμπορικά κέντρα, το νέο κέντρο logistics κ.ά.) κατά την τελευταία συνεδρίαση της ΕΣΑΛ. «Θα καταθέσουμε τα επιχειρήματά μας στην ΕΣΑΛ με την προσδοκία ότι θα επανεξετάσουν το θέμα ώστε να γίνουν οι επενδύσεις» είπε ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ.

Από το 2009

Οπως τόνισε ο κ. Καρακώστας, ο κινεζικός όμιλος ξεκίνησε τις επενδύσεις το 2009 και ως σήμερα έχει δαπανήσει περί τα 570.000.000 ευρώ, με αποτέλεσμα το λιμάνι του Πειραιά να είναι πέρυσι δεύτερο στη Μεσόγειο (στη μεταφορά φορτίων) και έκτο στην Ευρώπη, «με στόχο του χρόνου να είμαστε πρώτοι στη Μεσόγειο».

Εξήγησε ότι το επιχειρησιακό σχέδιο (business plan) του ΟΛΠ, που δεν εγκρίθηκε στο σύνολό του από την ΕΣΑΛ, αναπτύχθηκε από την εταιρία συμβούλων McKinsey και κάθε επένδυση είναι συνδεδεμένη με κάποια άλλη. Για παράδειγμα «τα ξενοδοχεία είναι δεμένα με την κρουαζιέρα. Γι’ αυτό και έγινε ο προγραμματισμός για τον σταθμό επιβατών, το εμπορικό κέντρο και τα ξενοδοχεία, ώστε οι υψηλής εισοδηματικής τάξης τουρίστες να αφήνουν τα λεφτά τους στη χώρα μας».

Φ. Κόλλιας

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Η εφημερίδα δημοκρατία δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ