Τετάρτη, 25 Νοεμβρίου 2020

Ραγκούσης – Ρέππας συνεχίζουν τις «ανταλλαγές πυρών» για τα ταξί

Χρόνος ανάγνωσης: < 1 λεπτό

Σε δεύτερη φάση μπαίνει η κόντρα του πρώην με τον νυν υπουργό Υποδομών Δημήτρη Ρέππα και Γιάννη Ραγκούση αντίστοιχα. Η διαφωνία τους στο θέμα των ταξί, η οποία οδήγησε σε 18 ημέρες ταλαιπωρίας Ελλήνων και τουριστών από όλον τον κόσμο, που μάταια αναζητούσαν ταξί για τις μετακινήσεις τους, επανακάμπτει δριμύτερη, στον απόηχο της προσωρινής (;) λήξης της απεργίας των αυτοκινητιστών.

Υπεραμυνόμενος των επιλογών του στο θέμα των ταξί, ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης επιμένει («Πρώτο Θέμα») στην ανάγκη να μπει πλαφόν στον αριθμό των ταξί. Σημειώνει ακόμη με νόημα ότι το πλαίσιο που είχε υιοθετήσει κατά τη θητεία του στο υπουργείο Υποδομών είχε τη σύμφωνη γνώμη των ιδιοκτητών ταξί (ως συμφωνία-αποτέλεσμα συμβιβασμού), αλλά και της τρόικας. Απαντώντας ο υπουργός στο ερώτημα «τα ταξί σε κάθε πόλη και περιοχή θα κυκλοφορούν σε απεριόριστο αριθμό ή θα τεθεί μια οροφή με βάση συγκεκριμένους δείκτες, όπως είναι ο πληθυσμός, οι διανυκτερεύσεις τουριστών και γενικότερα ο όγκος του δυνητικού χρήστη αυτών των υπηρεσιών;» υποστηρίζει ότι «με το Προεδρικό Διάταγμα απελευθερώνονταν τόσο η αγορά όσο και το επάγγελμα με πολλούς τρόπους», καθώς προβλέπονταν κανόνες προκειμένου να λειτουργεί μια ρυθμισμένη αγορά. Αλλωστε «τα ταξί έχουν σχεδόν μηδενικό αναπτυξιακό βάρος» λέει ο κ. Ρέππας, αφού το κόμιστρο καθορίζεται από το κράτος. Σε κάθε περίπτωση αρνείται ότι «τα πήρε» με τον Γιάννη Ραγκούση, τον οποίο χαρακτήρισε «ικανό πολιτικό», που έχει την αποκλειστική πρωτοβουλία και ο λόγος τού ανήκει. «Θα ήμουν ο τελευταίος που θα προκαλούσα πρόβλημα και μάλιστα σε μια τέτοια περίοδο» λέει.

Από την πλευρά του ο κ. Ραγκούσης χαρακτηρίζει («Εθνος της Κυριακής») αναιτιολόγητη την απεργία των ιδιοκτητών ταξί, προσθέτοντας ότι «όταν λέμε απελευθέρωση, εννοούμε απελευθέρωση, με κανόνες, διαφάνεια και δικαιοσύνη». Παραλληλίζει δε την απεργία των αυτοκινητιστών με σύγκρουση που αφορά την αξιοπιστία του πολιτικού συστήματος, καθώς η συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών που τάσσεται υπέρ της απελευθέρωσης των επαγγελμάτων αξιώνει κατά τον ίδιο συνέπεια λόγων και έργων, προσθέτοντας ότι πρέπει να τερματίσει η πρακτική τού «άλλα λέω, άλλα εννοώ, τελικά άλλα πράττω, άλλα ψηφίζω και άλλα εφαρμόζω», υπονοώντας προφανώς ότι αυτό δεν συνέβαινε επί Ρέππα στην ηγεσία του υπουργείου του… Μιλά ακόμα για σύγκρουση για την ανάπτυξη, την κοινωνική δικαιοσύνη, για την πρόοδο ή τη συντήρηση.

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Η εφημερίδα δημοκρατία δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Το «Oruc Reis» θα εισβάλει (τώρα και) στα χωρικά μας ύδατα!

Κλιμακώνουν τις προκλήσεις οι Τούρκοι και απειλούν (με τη νέα NAVTEX) να κάνουν έρευνες στα 5,8 ναυτικά μίλιαΗ Ελλάδα βρίσκεται σε κρίσιμο σημείο. Είναι...

Αλλαγές στις πανελλαδικές λόγω Covid

Δεν θα ισχύσει φέτος η οριζόντια βάση εισαγωγής. Τέλος Νοεμβρίου οι αιτήσεις των υποψηφίων για την ΤριτοβάθμιαΆγνωστο παραμένει ακόμα το πότε θα ανοίξουν τα...

Τι προτείνουν οι «σοφοί» για φορολογία, Ασφαλιστικό και… εργασιακά

Οι προτάσεις της επιτροπής Πισσαρίδη κατανέμονται σε διάφορους τομείς. Μεταξύ άλλων, προτείνει:ΦορολογίαΚατάργηση της εισφοράς αλληλεγγύης (η κυβέρνηση έχει υπολογίσει την κατάργηση μόνο για...

Φέρνουν αντιλαϊκά μέτρα με πρόσχημα τα 32 δισ. της Ε.Ε.

Η κυβέρνηση χρησιμοποιεί την επιτροπή Πισσαρίδη για να περάσει τη σκληρή ατζέντα τηςΜπροστάρη τον νομπελίστα καθηγητή Χριστόφορο Πισσαρίδη βάζει η κυβέρνηση για να περάσει...

Θεσσαλονίκη: Όταν αδειάζει κλίνη ΜΕΘ, γεμίζει σε δύο λεπτά

Δεν υπάρχουν πλέον άδειες ΜΕΘ στη Θεσσαλονίκη και, εάν αδειάσει ένα κρεβάτι, γεμίζει σε δύο λεπτά, ενώ οι αστοχίες του ανέτοιμου για την πανδημία...