Παρασκευή, 27 Νοεμβρίου 2020

Σύγκρουση βαρόνων και στο Reuters!

Χρόνος ανάγνωσης: < 1 λεπτό

Και ξαφνικά το Reuters ανακάλυψε όχι την… πυρίτιδα αλλά την Ελλάδα της διαπλοκής και τα mediaκα παιχνίδια που παίζονται. Με μια έρευνα που μοιάζει με παζλ πολλών ιστοριών που έχουν ήδη αποκαλυφθεί κατά καιρούς (και σε ελληνικά μέσα ενημέρωσης), το διεθνές ειδησεογραφικό πρακτορείο αποφάσισε να σηκώσει το… χαλί και να ψάξει να βρει τι κρύβεται από κάτω. Επί της ουσίας το άρθρο επιβεβαιώνει τη σύγκρουση των βαρόνων, που παίρνουν θέση πάλι με στόχο τη νομή του πλούτου και κατ επέκταση της εξουσίας.

Στο άρθρο τους οι δημοσιογράφοι αναφέρονται σε πρόσωπα και πράγματα που είναι κατά βάση γνωστά στους παροικούντες την Ιερουσαλήμ και «δείχνουν» εκδότες-επιχειρηματίες που ευθύνονται για την κρίση στην οποία βρίσκεται η χώρα.

Αναφορά γίνεται και στην τελευταία προσπάθεια απεμπλοκής από αυτό το τρίγωνο διαπλοκής (που στραγγαλίζει αυτό το κράτος) από τον Κώστα Καραμανλή, στον οποίο -όπως το έγκυρο πρακτορείο λέει – έβαλε «τρικλοποδιά» η ίδια η Ευρωπαϊκή Ενωση!

Στο ρεπορτάζ γίνεται λόγος και για το κανάλι που είχε δημιουργήσει το υπουργείο Γεωργίας, αλλά λησμονούν περιέργως το κανάλι της Βουλής, που συντηρεί έως σήμερα αργομισθίες!

Κορυφαίοι ιδιοκτήτες μέσων ενημέρωσης (με τους οποίους ήλθε σε επαφή το Reuters) αρνήθηκαν μετ’ επιτάσεως ότι επηρεάζουν τους πολιτικούς ή δεν απάντησαν καθόλου στις ερωτήσεις.

«Γραφεία Τύπου»

Ο Ιωάννης Αλαφούζος («Καθημερινή», ΣΚΑΪ), μιλώντας στο Reuters, δήλωσε ότι ορισμένα από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης δρουν ως γραφεία Τύπου διάφορων «ομάδων» επιχειρήσεων. Ο Αλαφούζος, του οποίου ο πλούτος, σύμφωνα με το πρακτορείο, προέρχεται από τη ναυτιλία, δήλωσε ότι η οικογένειά του «ήταν προσεκτική για να μην εξαρτάται από τις συναλλαγές με την κυβέρνηση». Οι επικριτές του ισχυρίζονται, επισημαίνει το Reuters, ότι ο ΣΚΑΪ ήταν μεταξύ των εταιριών που βρέθηκαν να μην έχουν πληρώσει κανέναν φόρο-χαράτσι.

Στη συνέχεια το κείμενο αναφέρεται στο Mega και στον Γιώργο Μπόμπολα, που ελέγχει επίσης το «Εθνος» και άλλα έντυπα και ιστοσελίδες. Ο Γιώργος Μπόμπολας αρχικά δεν απάντησε στα ερωτήματα σχετικά με τα συμφέροντα της οικογένειάς του. Επειτα από ένα νέο αίτημα ο κ. Μπόμπολας ανέφερε σε επιστολή του: «Δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, που ανήκουν σε εταιρίες στις οποίες συμμετέχω, για την προώθηση των συμφερόντων της μητρικής εταιρίας ΕΛΛΑΚΤΩΡ Α.Ε.». Από τους δημοσιογράφους του Reuters γίνεται μνεία και στην υπόθεση των ορυχείων χρυσού στη Χαλκιδική, τα οποία κατά το ρεπορτάζ «έφαγαν» την «πράσινη Τίνα» (Μπιρμπίλη). Σύμφωνα με το Reuters η πρώην υπουργός πήγε κόντρα στα συμφέροντα της εταιρείας, μη υπογράφοντας άδεια λειτουργίας με αποτέλεσμα να στοχοποιηθεί από το συγκρότημα Μπομπολα. Η Μπριρμπίλη, η οποία αρνήθηκε να σχολιάσει το άρθρο, «απολύθηκε» το 2011 από το Υπουργείο και η άδεια λειτουργίας χορηγήθηκε από τον αντικαταστάτη της Γιώργο Παπακωνσταντίνου.

Αναφορές γίνονται και στον Σταύρο Ψυχάρη του ΔΟΛ και στην ιστορία της προώθησης των Eurofighters. Επιμένουν ότι, όταν δύο ρεπόρτερ είχαν γράψει ότι μεσολάβησε υπέρ του ευρωπαϊκού μαχητικού, τους μήνυσε (ο κ. Ψυχάρης), αλλά το δικαστήριο τους αθώωσε. Ο Ψυχάρης δεν απάντησε σε ερωτήσεις σχετικά με τις επενδύσεις του στα μέσα ενημέρωσης ή για τα ευρύτερα συμφέροντά του.

Το Reuters αναφέρει ότι έχει εντοπίσει τουλάχιστον εννέα υπαλλήλους σε γραφεία Τύπου για τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα που επίσης γράφουν στα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Οι «διπλο-καπελάδες» (σύμφωνα με το Reuters) περιλαμβάνουν έναν δημοσιογράφο σε κυριακάτικη εφημερίδα, ο οποίος επίσης εργάζεται ως επικεφαλής του γραφείου Τύπου στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς.

Μία άλλη δημοσιογράφος, με το παρατσούκλι «Φως-Νερό-Τηλέφωνο», όταν ήταν σε εφημερίδα του ΔΟΛ (του κ. Ψυχάρη), εργαζόταν και στα γραφεία Τύπου των τριών δημόσιων εταιριών κοινής ωφελείας, πράγμα που η ίδια διαψεύδει.

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Η εφημερίδα δημοκρατία δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Σοβαρό πλήγμα στο εμβόλιο της Οξφόρδης – «Βέλη» και ερωτήματα διεθνών ΜΜΕ για την αποτελεσματικότητά του

Καταγγελίες για σοβαρές παραλείψεις στις κλινικές δοκιμέςΠληθαίνουν οι αμφιβολίες και τα ερωτήματα αναφορικά με την αποτελεσματικότητα του εμβολίου της φαρμακοβιομηχανίας AstraZeneca σε συνεργασία με...

Ελάχιστη χαλάρωση φέρνουν οι γιορτές

Πώς σκέφτονται να αντιμετωπίσουν την έξαρση της πανδημίας ευρωπαϊκές κυβερνήσεις ενόψει των ΧριστουγέννωνΑπό ιατρική και επιδημιολογική σκοπιά, είναι παραφροσύνη να ξανανοίξουμε τα Χριστούγεννα. Ο...

Νέο πογκρόμ μίσους από τον παράφρονα Ερντογάν

Ισόβια σε... 337 κατηγορουμένους για την απόπειρα πραξικοπήματοςΑκάθεκτος ο Ταγίπ Ερντογάν συνεχίζει το πογκρόμ των εχθρών του εντός Τουρκίας, με τελευταίο επεισόδιο στο σίριαλ...

Ιατρική αμέλεια καταγγέλλει ο δικηγόρος του Μαραντόνα! Ήταν αβοήθητος επί 12 ολόκληρες ώρες

Από τους Γιώργο Σηφάκη, Χάρη ΔάντσηΟ μεγάλος Ντιέγκο δεν είναι πια εδώ. Το «γιατί» και το «πώς» όμως «έφυγε» προχθές από τον πλανήτη όπου...

ΟΠΑΠ: Στα 73.200.000 ευρώ τα καθαρά κέρδη στο εννεάμηνο

Σε 898.900.000 ευρώ διαμορφώθηκαν τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) του ΟΠΑΠ στο εννεάμηνο του 2020, με τα καθαρά κέρδη στα 73.200.000 ευρώ. Οπως...