Πέμπτη, 15 Απρίλιος 2021

Θεσσαλονίκη: Τρεις πολίτες (λένε ότι) έχασαν κοσμήματα και χρήματα από κεντρικό υποκατάστημα της Εθνικής

«Είχα βάλει μέσα στη θυρίδα μερικά χρήματα και αρκετά κειμήλια μεγάλης συναισθηματικής αξίας. Οταν κάποια στιγμή την ανοίξαμε, διαπιστώσαμε ότι, εκτός από μερικά πράγματα ευτελούς αξίας, όλα τα υπόλοιπα είχαν εξαφανιστεί. Ζητήσαμε από την τράπεζα να μας πει τι έγινε, αλλά απάντηση δεν πήραμε. Αναζητώ το δίκιο μου. Εκτός από οικονομική ζημιά, έχω υποστεί και ψυχολογική, καθώς εκτός από τα χρήματα έχω χάσει κειμήλια της μητέρας μου και της πεθεράς μου».

Είναι ένας από τους τρεις ιδιοκτήτες θυρίδας σε κεντρικό υποκατάστημα της Εθνικής Τράπεζας στη Θεσσαλονίκη, που καταγγέλλει ότι το περιεχόμενο της θυρίδας του έχει κάνει φτερά!

Οπως λέει ο ίδιος στη «δημοκρατία», ζητώντας για ευνόητους λόγους να μην αποκαλυφθούν τα στοιχεία του, κατέθεσε μηνυτήρια αναφορά και έστειλε στην τράπεζα εξώδικα ζητώντας εξηγήσεις.

«Μου απάντησαν ότι δεν μπορούν να μου δώσουν κανένα στοιχείο, ούτε για τους υπαλλήλους που είχαν βάρδια το επίμαχο διάστημα που διαπιστώσαμε ότι χάθηκαν τα αντικείμενα από τη θυρίδα ούτε κάποια άλλα στοιχεία, γιατί πρόκειται για προσωπικά δεδομένα. Μετά τη μηνυτήρια αναφορά έγινε προκαταρκτική εξέταση και περιμένουμε το αποτέλεσμα της έρευνας» πρόσθεσε.

Στην Αστυνομία της Θεσσαλονίκης έχουν υποβληθεί τρεις μηνύσεις από ανθρώπους που διατηρούσαν θυρίδες στο ίδιο υποκατάστημα, αλλά, όπως υποστηρίζουν, διαπίστωσαν ότι έλειπαν τιμαλφή, χρυσαφικά ή χρήματα. Οι μηνύσεις διαβιβάστηκαν στην Εισαγγελία, που παρήγγειλε αρχικά σε πταισματοδίκη την προκαταρκτική εξέταση για να ληφθούν καταθέσεις. Την υπόθεση ανέλαβε στη συνέχεια η Ασφάλεια Θεσσαλονίκης, που ξεκίνησε έρευνα για να εξακριβωθεί αν πράγματι αφαιρέθηκαν αντικείμενα από τις θυρίδες και ποια. «Κάνουμε έρευνα, αν και ειδοποιηθήκαμε αργά και χάθηκε πολύτιμος χρόνος» είπαν στη «δημοκρατία» πηγές από την Ασφάλεια Θεσσαλονίκης. «Είμαι ένας ευυπόληπτος πολίτης. Δεν είμαι τρελός να ξυπνήσω ένα πρωί και να εκβιάζω» πρόσθεσε στη «δημοκρατία» ο πελάτης.

«Μόνο η Αστυνομία ή η Εισαγγελία έχουν δικαίωμα να κάνουν την οποιαδήποτε ανακοίνωση για ένα τέτοιο θέμα» απαντά από την πλευρά του στη «δημοκρατία» ο εκπρόσωπος Τύπου της Εθνικής Τράπεζας Δ. Σπυρόπουλος. Σύμφωνα με τον ίδιο, η τράπεζα δεν μπορεί να ξέρει το περιεχόμενο μιας θυρίδας, καθώς τα αντικείμενα δεν καταγράφονται, ενώ ο χώρος όπου βρίσκονται οι θυρίδες δεν βιντεοσκοπείται. «Η διαδικασία που ακολουθείται είναι συγκεκριμένη. Κάθε πελάτης παίρνει δύο κλειδιά για τη θυρίδα του, ενώ ένα κλειδί έχει η τράπεζα. Για να ανοίξει μία θυρίδα, γίνεται έλεγχος των στοιχείων ταυτότητας και στη συνέχεια, για να ανοίξει η θυρίδα, απαιτούνται και τα δύο κλειδιά. Αφού τοποθετήσει το κλειδί ο υπάλληλος της τράπεζας αποχωρεί και στη συνέχεια ο κάτοχος της θυρίδας ανοίγει και με το δικό του κλειδί τη θυρίδα» σημείωσε για τη διαδικασία ο κ. Σπυρόπουλος.

Νίκος Πιτσιακίδης

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Η εφημερίδα δημοκρατία δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ