Τρίτη, 24 Νοεμβρίου 2020

Τρένο σε χαντάκι λόγω… καταιγίδας

Χρόνος ανάγνωσης: < 1 λεπτό

Γλίτωσαν από θαύμα οι 136 επιβάτες αμαξοστοιχίας του ΟΣΕ, που εκτροχιάστηκε έξω από τη Ξάνθη. Ωστόσο, τους περίμενε ένας απίστευτος γολγοθάς ώσπου να φτάσουν στους προορισμούς τους, καθώς η έλλειψη οργάνωσης του ΟΣΕ τούς έκανε «μπαλάκι» σε τρένα και λεωφορεία.

Ηταν λίγο μετά τις 9.20 το πρωί, όταν ξαφνικά η αμαξοστοιχία Ιntercity με αριθμό 91 εκτροχιάστηκε από τις σιδηροδρομικές γραμμές, στην περιοχή Πολύσιτο Ξάνθης. Από το προηγούμενο βράδυ έβρεχε καταρρακτωδώς στη βόρεια Ελλάδα, ενώ τη στιγμή που το τρένο ξέφυγε από την πορεία του ήταν τόσο έντονη, που υποχώρησε η σιδηροδρομική γραμμή!

Τρία βαγόνια, με συνολικά 136 επιβάτες, έπεσαν στο χαντάκι δίπλα από τις γραμμές. Το εντυπωσιακό είναι ότι αναποδογύρισαν κυριολεκτικά στην ευθεία, σε ένα σημείο που δεν εμπεριείχε το στοιχείο του κινδύνου. «Αν συνέβαινε σε στροφή, θα θρηνούσαμε θύματα. Οι επιβάτες είχαν άγιο. Μέσα στην ατυχία τους στάθηκαν τυχεροί» λέει στη «δημοκρατία» έμπειρος μηχανοδηγός. Ευτυχώς, ο οδηγός του τρένου κινούνταν με ιδιαίτερα χαμηλή ταχύτητα λόγω της βροχής και γι’ αυτό δεν υπήρξαν τραυματίες. Κανένας δεν θέλει να σκέφτεται τι θα συνέβαινε αν το τρένο είχε αυξημένη ταχύτητα, κάτι που επέτρεπε το συγκεκριμένο σημείο.

Οι επιβάτες είδαν κυριολεκτικά τον χάρο με τα μάτια τους. Πανικοβλήθηκαν και ευτυχώς οι ψυχραιμότεροι επέβαλαν την τάξη. Στο σημείο έσπευσαν άμεσα ειδικά κλιμάκια του ΟΣΕ και της Πυροσβεστικής, που τους έβγαλαν με ασφάλεια από τα ντελαπαρισμένα βαγόνια. Στο σημείο πήγαν και λεωφορεία του ΟΣΕ, προκειμένου να τους παραλάβουν.

Η γραμμή παρέμεινε κλειστή για πολλές ώρες, μέχρι να αποκατασταθεί η βλάβη, ενώ οι επιβάτες, όπως ανέφερε σε ανακοίνωσή του ο ΟΣΕ, μεταφέρθηκαν στον σταθμό της Ξάνθης, από όπου θα μεταφέρονταν με λεωφορεία στον προορισμό τους.

Κάπου εκεί ξεκίνησε η οδύσσειά τους. Πολλοί θέλησαν να επιστρέψουν με λεωφορείο στην Αλεξανδρούπολη.

Αλλοι να πάνε επίσης με λεωφορεία στις πόλεις της βόρειας Ελλάδας, όπου το τρένο θα πραγματοποιούσε στάση, όπως, για παράδειγμα, στην Κομοτηνή. Και, τέλος, οι υπόλοιποι επέλεξαν να συνεχίσουν προς Θεσσαλονίκη.

Οι τελευταίοι ωστόσο δεν ήξεραν τον γολγοθά που θα ανέβαιναν ώσπου να φτάσουν στο σπίτι τους! Συγκεκριμένα, όσων ο προορισμός ήταν η πρωτεύουσα της Μακεδονίας ή κάποια άλλη πόλη νοτιότερα μεταφέρθηκαν με λεωφορείο μέχρι τη Δράμα κι από κει με τρένο στη Θεσσαλονίκη. Ομως η μοναδική αμαξοστοιχία που θα ξεκινούσε από την Αλεξανδρούπολη έφευγε στις 3.45 το μεσημέρι, με αποτέλεσμα να φτάσουν κατάκοποι στη Θεσσαλονίκη στις 10 το βράδυ!

Αριστείδης Μάτιος

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Η εφημερίδα δημοκρατία δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Το «Oruc Reis» θα εισβάλει (τώρα και) στα χωρικά μας ύδατα!

Κλιμακώνουν τις προκλήσεις οι Τούρκοι και απειλούν (με τη νέα NAVTEX) να κάνουν έρευνες στα 5,8 ναυτικά μίλια Η Ελλάδα βρίσκεται σε κρίσιμο σημείο. Είναι...

Αλλαγές στις πανελλαδικές λόγω Covid

Δεν θα ισχύσει φέτος η οριζόντια βάση εισαγωγής. Τέλος Νοεμβρίου οι αιτήσεις των υποψηφίων για την Τριτοβάθμια Άγνωστο παραμένει ακόμα το πότε θα ανοίξουν τα...

Τι προτείνουν οι «σοφοί» για φορολογία, Ασφαλιστικό και… εργασιακά

Οι προτάσεις της επιτροπής Πισσαρίδη κατανέμονται σε διάφορους τομείς. Μεταξύ άλλων, προτείνει: Φορολογία Κατάργηση της εισφοράς αλληλεγγύης (η κυβέρνηση έχει υπολογίσει την κατάργηση μόνο για...

Φέρνουν αντιλαϊκά μέτρα με πρόσχημα τα 32 δισ. της Ε.Ε.

Η κυβέρνηση χρησιμοποιεί την επιτροπή Πισσαρίδη για να περάσει τη σκληρή ατζέντα της Μπροστάρη τον νομπελίστα καθηγητή Χριστόφορο Πισσαρίδη βάζει η κυβέρνηση για να περάσει...

Θεσσαλονίκη: Όταν αδειάζει κλίνη ΜΕΘ, γεμίζει σε δύο λεπτά

Δεν υπάρχουν πλέον άδειες ΜΕΘ στη Θεσσαλονίκη και, εάν αδειάσει ένα κρεβάτι, γεμίζει σε δύο λεπτά, ενώ οι αστοχίες του ανέτοιμου για την πανδημία...