Διεθνές χειροκρότημα για την καμπάνια #MiaOmada της KaizenGaming

Ένα ακόμη διεθνές βραβείο ήρθε να προστεθεί στις διαδοχικές διακρίσεις που λαμβάνει η KaizenGaming, η μεγαλύτερη GameTech εταιρεία στην Ελλάδα. Αυτή τη φορά η νέα σημαντική επιτυχία της KaizenGaming ήρθε στα SBC Awards, όπου η εταιρεία απέσπασε βραβείο στην κατηγορία “ΜarketingCampaign of the Year” για την καμπάνια #MiaOmada.

H KaizenGaming, αποδεικνύοντας ότι υπεύθυνο εταιρικό πολίτη σε καθιστούν οι επιλογές σου, δημιούργησε με απόλυτη ενσυναίσθηση και αλληλεγγύη και με στόχο να στρέψει την προσοχή σε ένα μήνυμα ελπίδας και αισιοδοξίας, που παραμένει πάντα επίκαιρο, την ξεχωριστή καμπάνια #MiaOmada. Με κεντρικό μήνυμα «Είμαστε μία ομάδα – Αγωνιζόμαστε και κερδίζουμε μαζί» το τηλεοπτικό σποτ της KaizenGaming, που συγκίνησε και προκάλεσε αίσθηση πέτυχε να σκιαγραφήσει απλά και κατανοητά την αξία της αλληλοϋποστήριξης και της συνεργατικότητας, ενώ ταυτόχρονα κατόρθωσε να ενθαρρύνει και να εμψυχώσει τους πολίτες της χώρας για την προσπάθεια που κατέβαλλαν και συνεχίζουν να καταβάλλουν μέσα στις πρωτόγνωρες συνθήκες της πανδημίας.

Αντιστρέφοντας τους ρόλους, τουλάχιστον όπως τους είχαμε συνηθίσει πριν την πανδημία, το σποτ παρουσιάζει τα μέλη της μεγάλης αθλητικής οικογένειας της Stoiximan που αποτελούν πηγή έμπνευσης, θαυμασμού και αποδέκτες του χειροκροτήματος του κόσμου, να ανταποδίδουν αυτό το χειροκρότημα και να ενθαρρύνουν τους συμπολίτες μας που δίνουν τον δικό τους αγώνα στα νοσηλευτικά ιδρύματα, στα εργοστάσια, στον πρωτογενή τομέα και αυτούς που εργάζονται και βρίσκονται στο δρόμο και εν γένει σε όλους εκείνους που δεν σταματούν να εργάζονται για όλους εμάς. Έτσι, σπουδαίοι αθλητές, όπως ο Λευτέρης Πετρούνιας, η Κατερίνα Στεφανίδη, η Άννα Κορακάκη, η Βασιλική Μιλλούση, ο Δημήτρης Διαμαντίδης, ο Σπύρος Γιαννιώτης, ο Γιώργος Σαμαράς, ο Ματιέ Βαλμπουενά και ο Αντελίνο Βιεϊρίνια, κάτω από την τόσο οικεία φωνή του Γιάννη Ζουγανέλη που κάνει την εκφώνηση του κειμένου χειροκροτούν και ευχαριστούν τους ήρωες της καθημερινότητας.

Η διεθνή διάκριση της KaizenGaming στα SBC Awards  αποδεικνύει ότι η εταιρική καμπάνια #MiaOmadaχαρακτηρίζεται από ένα σύγχρονο και επίκαιρο μήνυμα, που ξεπερνά τα όρια της Ελλάδας. Τα SBCAwards, αποτελούν διεθνώς τον κορυφαίο θεσμό βραβείων και διακρίσεων στον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών. Η φετινή διοργάνωση, αν και πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά, φιλοξένησε περισσότερους από 800 καλεσμένους από όλο τον κόσμο, ενώ στον διαγωνισμό συμμετείχαν οι μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου.

Ο κ. Πάνος Κωνσταντόπουλος, CMO της KaizenGaming, δήλωσε σχετικά με τη σπουδαία αυτή διάκριση: «Η βράβευση μας για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά και πόσο μάλλον μία τόσο διαφορετική χρονιά στα SBC Awards μας κάνει περήφανους, καθώς αναγνωρίζει την καθημερινή μας προσπάθεια να κάνουμε τη διαφορά στην επικοινωνία επενδύοντας σταθερά στην ποιότητα και την υπευθυνότητα. Απέναντι στον αόρατο εχθρό και την πανδημία είμαστε όλοι ίσοι. Ξεκινάμε όλοι από την ίδια αφετηρία. Τα απλά πράγματα που κάνουμε σεβόμενοι τους συνανθρώπους μας είναι πια ηρωικά. Ήρωας δεν είναι κάποιος επώνυμος ή δυνατός. Ήρωες είναι όλοι οι άνθρωποι. Αυτό ακριβώς είναι και το μήνυμα που θελήσαμε να επικοινωνήσουμε με γνώμονα πάντα την ενσυναίσθηση και οδηγό την ποιοτική δουλειά μέσα από την καμπάνια #MiaOmada. Η διεθνής διάκριση στα SBC Awards, στην κατηγορία “ΜarketingCampaign of the Year”, αποκτά επιπλέον νόημα, καθώς στο κέντρο τοποθετεί τους πρωταθλητές και αγωνιστές του σήμερα, τους οποίους χειροκροτούν με πάθος τα “χρυσά παιδιά” του ελληνικού αθλητισμού, η αθλητική οικογένεια της Stoiximan. Στην KaizenGaming πιστεύουμε σε ένα αύριο πιο φωτεινό, σε μια επόμενη μέρα που θα μας βρει όλους νικητές. Από τη δική μας πλευρά, θα συνεχίσουμε να προσπαθούμε και να εργαζόμαστε διαρκώς, ώστε αυτό το αύριο να έρθει πιο κοντά στο σήμερα».

Το τηλεοπτικό σποτ της καμπάνιας #MiaOmada τηςKaizenGaming, που απέσπασε το διεθνές χειροκρότημα:

Λίγα λόγια για την KaizenGaming

Η KaizenGaming είναι η μεγαλύτερη εταιρεία GameTech στην Ελλάδα και μία από τις πλέον αναπτυσσόμενες εταιρείες του κλάδου στην Ευρώπη. Σήμερα η εταιρεία δραστηριοποιείται σε 6 χώρες: Ελλάδα και Κύπρο με το brandStoiximan, Γερμανία, Ρουμανία, Πορτογαλία και Βραζιλία με το διεθνές brandBetano. Επενδύοντας στην τεχνολογία και το ανθρώπινο δυναμικό, κατάφερε μέσα σε 4 χρόνια να επταπλασιάσει το ανθρώπινο δυναμικό της, απασχολώντας σήμερα περισσότερους από 800 εργαζόμενους, εκ των οποίων οι 260 στελεχώνουν το τμήμα Τεχνολογίας.

Με έμφαση στην Τεχνολογία και τον Άνθρωπο, την Ασφαλή Ψυχαγωγία και τον Αθλητισμό, υλοποιεί ένα εκτεταμένο πλάνο δράσεων κοινωνικής υπευθυνότητας. Ανάμεσά τους, το πρόγραμμα «Μικροί Ήρωες» που από το 2017 προσφέρει εκπαιδευτικές εμπειρίες σε περισσότερα από 30.000 παιδιά σε όλη την Ελλάδα.

Παράλληλα, αναπτύσσει ένα εκτεταμένο πρόγραμμα αθλητικών χορηγιών σε όλες τις χώρες δραστηριοποίησης της, ενώ με την πρωτοβουλία «Try This At Home» ανατρέπει στην πράξη το Brain Drain.

Για περισσότερες πληροφορίες για την εταιρεία μας επισκεφθείτε το www.kaizengaming.com.

Για τα προγράμματα εταιρικής υπευθυνότητας επισκεφθείτε το www.iroes.gr ενώ για τη δράση TryThisAtHome μπορείτε να μάθετε περισσότερα στο https://braingain.stoiximan.gr/

{{-PCOUNT-}}15{{-PCOUNT-}}

Η εφημερίδα δημοκρατία δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

spot_img

Κορυφαίες Ειδήσεις

Προτεινόμενα