Πέμπτη, 26 Νοεμβρίου 2020

Υφ. Ψηφιακής Διακυβέρνησης Γ. Γεωργαντάς: Στην Κηφισιά το myKEPlive λειτούργησε με άψογο τρόπο

Χρόνος ανάγνωσης: < 1 λεπτό

Ο Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, αρμόδιος για θέματα Απλούστευσης Διαδικασιών, Γιώργος Γεωργαντάς, βρέθηκε χθες Τρίτη στο κεντρικό ΚΕΠ της Κηφισιάς, στο οποίο λειτουργεί η εφαρμογή mykeplive και από σήμερα μπήκαν σε λειτουργία οι ατομικές ηλεκτρονικές θυρίδες πολιτών και στα υπόλοιπα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών του Δήμου.

Ο Υφυπουργός στη συνάντησή του με τον Δήμαρχο Κηφισιάς Γιώργο Θωμάκο και την Αντιδήμαρχο Δημοσίων Σχέσεων Νίνα Ασπασία Βλάχου είπε μεταξύ άλλων ότι το σύστημα εξ’ αποστάσεως εξυπηρέτησης myKEPlive λειτούργησε με άψογο τρόπο ενώ ενημερώθηκε για το πώς επιχειρούν 16 υπάλληλοι των τριών ΚΕΠ του Δήμου με διευρυμένο ωράριο ώστε να εξυπηρετούν άμεσα τους πολίτες και τις επιχειρήσεις της ευρύτερης περιοχής.

Στη συνέχεια ο υφυπουργός Γιώργος Γεωργαντάς δήλωσε:

«Επισκέφθηκα σήμερα το κεντρικό ΚΕΠ Κηφισιάς, ένα ΚΕΠ που από την πρώτη στιγμή εφάρμοσε το σύστημα εξ’ αποστάσεως εξυπηρέτησης myKEPlive, με εξαιρετικά αποτελέσματα, πράγμα σημαντικό, ιδίως αυτή την δύσκολη περίοδο.

Θέλω να συγχαρώ τον Δήμαρχο Γιώργο Θωμάκο, την αρμόδια Αντιδήμαρχο Νίνα Βλάχου και όλα τα στελέχη των τριών ΚΕΠ του Δήμου, για την εξαιρετική δουλειά που κάνουν».

Η κα Βλάχου παρουσίασε τον Υφυπουργό στο προσωπικό, δηλώνοντας παράλληλα την ικανοποίηση της που οι εργαζόμενοι είναι απόλυτα εναρμονισμένοι με τις νέες ηλεκτρονικές δομές.

Για τη καθημερινή εξυπηρέτηση των πολιτών δια ζώσης και ηλεκτρονικά μίλησε η Προϊσταμένη Δ/νσης  ΚΕΠ, Παρασκευή Φώτη.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης ο Υφυπουργός συνομίλησε με τους εργαζόμενους προκειμένου να διαπιστώσει τις προκλήσεις των νέων συστημάτων αλλά και με πολίτες οι οποίοι εξέφρασαν την ικανοποίηση τους για τις παρεχόμενες υπηρεσίες από τα ΚΕΠ Κηφισιάς.

Τα ΚΕΠ του Δήμου Κηφισιάς το πρώτο 9μηνο του 2020 διεκπεραιώσαν συνολικά περισσότερες από 14.000 υποθέσεις πολιτών.

Στο κεντρικό ΚΕΠ λειτουργεί από τα τέλη Ιουλίου η εφαρμογή mykeplive δίνοντας τη δυνατότητα στους πολίτες για εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση. Περισσότερα από 100 ραντεβού έχουν εξυπηρετηθεί από το ΚΕΠ Κηφισιάς με τη νέα εφαρμογή.

Στα τρία ΚΕΠ του Δήμου έχουν δημιουργηθεί θυρίδες υποδοχής αιτημάτων πολιτών. Οι θυρίδες, αποτελούν στην ουσία ένα «ψηφιακό γραμματοκιβώτιο» μέσα από το οποίο γίνεται η επικοινωνία του πολίτη με το ΚΕΠ.

{{-PCOUNT-}}13{{-PCOUNT-}}

Η εφημερίδα δημοκρατία δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Σκληρή κόντρα Μητσοτάκη – Τσίπρα! «Μεγάλη» εκστρατεία ενημέρωσης εξήγγειλε ο πρωθυπουργός

Μέγα ζητούμενο η δίκαιη κατανομή των κονδυλίωνΜετωπική σύγκρουση, και μάλιστα... αναπάντεχη, είχαν στη Βουλή οι Κυριάκος Μητσοτάκης και Αλέξης Τσίπρας, με αφορμή το νομοσχέδιο...

Μειώθηκε το ιικό φορτίο στα λύματα Αθήνας – Θεσσαλονίκης! Προειδοποιεί ο πρύτανης του Πανεπιστημίου Αθηνών

Δεν συμβαίνει, όμως, το ίδιο σε άλλους περιφερειακούς νομούς, προειδοποιεί ο πρύτανης του Πανεπιστημίου ΑθηνώνΕικόνα από την πορεία της πανδημίας του κορονοϊού στη χώρα...

Παρέμβαση του αρχηγού του ΣΥΡΙΖΑ για δώρο Χριστουγέννων και ασθενέστερα νοικοκυριά

Να δοθεί ολόκληρο το δώρο των Χριστουγέννων στους εργαζομένους των επιχειρήσεων που πλήττονται από την πανδημία πρότεινε χθες από τη Βουλή ο Αλέξης Τσίπρας,...

26 συλλήψεις σε οίκο ανοχής στην Ομόνοια!

Η Αστυνομία επέβαλε πρόστιμα συνολικού ύψους 18.000 €!Έφοδο σε έναν οίκο ανοχής στην περιοχή της Ομόνοιας έκαναν το απόγευμα της Τρίτης άνδρες της Αστυνομίας,...

Στόχος των Ευρωπαίων η… σωτηρία των γιορτών!

Σταδιακή χαλάρωση των περιοριστικών μέτρων με στόχο να «διασωθούν» τα Χριστούγεννα. Ανοίγει τους ναούς η ΓαλλίαΕπιχείρηση «σώστε τα Χριστούγεννα» οργανώνεται στην Ευρώπη, όπου οι...