4|08|2020

ΗΡΕΜΟΛΟΓΙΟ Παρασκευής 26/06/2020

Χρόνος ανάγνωσης: < 1 λεπτό

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν!

➥ Τα Lidl στηρίζουν την ΑΒ Βασιλόπουλος και τα δυο σούπερ μάρκετ μαζί δουλεύουν για τους ανταγωνιστές τους! Ο λόγος; Η γερμανική αλυσίδα Lidl στήριξε τη διαφημιστική καμπάνια της ΑΒ Βασιλόπουλος για την Παγκόσμια Ημέρα του Πατέρα, στην οποία εμφανιζόταν ένας χαριτωμενούλης μουσάτος που προσπαθούσε να το παίξει Τίνκερμπελ και κρατούσε ένα κοριτσάκι στην αγκαλιά του.

➥ Αυτή η καμπάνια προκάλεσε αντιδράσεις πολλών χρηστών του διαδικτύου, που θεωρούν ότι αυτή η τραβεστοποιημένη καρικατούρα δεν ταιριάζει με την εικόνα του πατέρα, ούτε ανταποκρίνεται στις αξίες της πατρότητας.

➥ Τα Lidl έσπευσαν να βάλουν πλάτη στη νεοταξική καμπάνια και αναδημοσίευσαν στον δικό τους λογαριασμό στο twitter την αηδιαστική «πατρική» καρικατούρα των ΑΒ Βασιλόπουλος, προσθέτοντας το σύνθημα: «Στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο, είμαστε όλοι μαζί…».

➥ Δηλαδή, το καλύτερο αύριο για τους Γερμανούς των Lidl είναι να… νεραϊδοφέρνουν οι μπαμπάδες και να φωτογραφίζονται βαμμένοι σαν μαζορέτες που χορεύουν πριν από αγώνες του αμερικανικού ποδοσφαίρου.

➥ Ουσιαστικά, όλα τούτα δεν πείθουν βέβαια τους πατεράδες να βάλουν ψηλοτάκουνα, αλλά απομακρύνουν μεγάλο κομμάτι της πελατείας που σκέφτεται και πράττει παραδοσιακά.

Τη Δευτέρα, η στήλη έγραφε: «Οσοι σχεδίασαν, πρότειναν και ενέκριναν τη διαφήμιση των σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος που βλέπετε στη φωτογραφία πρέπει να παρασημοφορηθούν σε ειδική τελετή, περνώντας κάτω από αψίδα με σαλάμια, από τα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης, Μασούτης, ΕΛΟΜΑΣ, My Market, Κρητικός και Γαλαξίας!»

➥ Επίσης, στο ίδιο άρθρο επισημαινόταν ότι οι απώλειες στα έξοδα δεν πολυενδιαφέρουν τους ζηλωτές της επιβολής της νέας τάξης. Συγκεκριμένα, μεταξύ άλλων, αναφέρονταν τα εξής: «Είναι προφανές ότι οι δικαιωματικού τύπου καμπάνιες δεν στοχεύουν στις πωλήσεις, αλλά στην εναρμόνιση των στρατηγικών των πολυεθνικών εταιριών όσον αφορά τα πρότυπα που προωθούν».

Φυσικά, τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο έχουν οι καταναλωτές. Αν εμμείνουν στις θέσεις τους και επιμείνουν στη στάση που ακολουθούν, όλα μπορούν να τα αλλάξουν. Η χρήση του χρήματος είναι το σημαντικότερο πολιτικό δικαίωμα που μπορούμε να ασκούμε σε καθημερινή βάση.
π

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

ΣΧΟΛΙΑ

Η δημοκρατία δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Από σήμερα οι αιτήσεις για προστασία της α´ κατοικίας

Σε λειτουργία η πλατφόρμα του προγράμματος «Γέφυρα» για την επιδότηση των δανείων. Οροί και προϋποθέσεις. Σ ήμερα τίθεται σε λειτουργία από την Ειδική Γραμματεία Διαχείρισης...

Παρίσι – Αθήνα – Λευκωσία συμμαχία

A ποφασισμένη να ενισχύσει τη στρατιωτική παρουσία στην ανατολική Μεσόγειο και να δημιουργήσει έναν ισχυρό στρατιωτικό άξονα με Ελλάδα και Κύπρο παρουσιάζεται η γαλλική...

Ρωσία, ΗΠΑ ετοιμάζονται για μαζικούς εμβολιασμούς

Αν και με αρκετές επιφυλάξεις, ως χαραμάδα ελπίδας για την αντιμετώπιση του νέου κορονοϊού αντιμετωπίζει τις τελευταίες ώρες η παγκόσμια επιστημονική κοινότητα τη δήλωση...

Ο «κόμης Δράκουλας» των Μνημονίων πάει (επιτέλους) σπίτι του

Ύστερα από 38 χρόνια «καριέρας» ο Πολ Τόμσεν αποσύρεται -επιτέλους- από το ΔΝΤ, βγαίνοντας στη σύνταξη, έχοντας θητεύσει σε δεκάδες χώρες, ανάμεσά τους η...

Ο Πέτσας συνεχίζει τα ψέματα για τα αναδρομικά

Ψεμάτων συνέχεια. Η κυβέρνηση συνεχίζει να κάνει το μαύρο άσπρο αναφορικά με τα αναδρομικά των συνταξιούχων, επιμένοντας στους ψευδείς ισχυρισμούς ότι καταβάλλει όλα τα...