Τρίτη, 29 Σεπτεμβρίου 2020

Άγρια κόντρα για την καμπάνια του τουρισμού

Χρόνος ανάγνωσης: < 1 λεπτό

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν!

Στο brand «Greek summer» επενδύει η κυβέρνηση, φιλοδοξώντας να εξαργυρώσει την αποτελεσματική αντιμετώπιση της πανδημίας του Covid-19. Το σποτ της νέας καμπάνιας του ελληνικού τουρισμού στις αγορές του εξωτερικού είναι λιτό και βασίζεται στο συναίσθημα, στέλνοντας το μήνυμα ότι το ελληνικό καλοκαίρι μπορείς να το νιώσεις οποιαδήποτε στιγμή, σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου.

«Τι κάνει το καλοκαίρι στην Ελλάδα τόσο πολύτιμο; Δεν είναι η θάλασσα, δεν είναι ο ήλιος, είναι κάτι περισσότερο από αυτά. Το ελληνικό καλοκαίρι είναι μία κατάσταση ευτυχίας (state of mind). Να είσαι με τους ανθρώπους που αγαπάς, να συνδέεσαι με τη φύση, να αισθάνεσαι ελεύθερος. Αυτό είναι το ελληνικό καλοκαίρι. Έτσι, φέτος απολαύστε το ελληνικό καλοκαίρι όπου και αν είστε!» είναι το νέο μήνυμα που εκπέμπει ο ελληνικός τουρισμός. Η παρουσίαση του διαφημιστικού σποτ προκάλεσε ποικίλες αντιδράσεις και πλήθος σχολίων, θετικών και αρνητικών.

Πολλοί στάθηκαν στο γεγονός ότι το μότο «Greek summer is a state of mind» είναι πανομοιότυπο με το μότο που είχε χρησιμοποιηθεί πριν από τρεις μήνες σε γαλλική διαφήμιση αντηλιακών, με κεντρικό μήνυμα «Summer is a state of mind». Για κλεμμένο σλόγκαν έκανε λόγο η αξιωματική αντιπολίτευση, με τον δημιουργό του κειμένου του βίντεο Θανάση Παπαθανασίου να σημειώνει ότι η φράση «summer state of mind» υπάρχει στη λογοτεχνία εδώ και χρόνια, όπως και χιλιάδες ακόμα εκδοχές του τι είναι state of mind.

«Η εταιρία καλλυντικών την υιοθέτησε πρόσφατα για μια προσφορά της. Εμείς τη χρησιμοποιούμε στη μέση του κειμένου -δεν είναι καν σλόγκαν- για να πετύχουμε αυτό που είναι ο επικοινωνιακός μας στόχος και που οι “ειδικοί” της επικοινωνίας στο διαδίκτυο αδυνατούν να δουν: Να καθιερώσουμε την έκφραση “Greek summer” σαν την ανώτερη, την πιο ξεχωριστή μορφή διακοπών στη Μεσόγειο. Να το κάνουμε brand δηλαδή» έγραψε σε ανάρτησή του ο κ. Παπαθανασίου.

Όσον αφορά τα κονδύλια της καμπάνιας, ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) δήλωσε κατηγορηματικά ότι η Marketing Greece δεν διεκδίκησε ποτέ στο παρελθόν, δεν ανέλαβε και ούτε σκοπεύει να το κάνει σήμερα ή στο μέλλον καμία διαχείριση κονδυλίων του υπουργείου Τουρισμού ή του ΕΟΤ.

«Το βίντεο για την καμπάνια της χώρας στο εξωτερικό δημιουργήθηκε από τη Marketing Greece, τον Στηβ Βρανάκη και τον ΕΟΤ, πληρώθηκε εξ ολοκλήρου από την MG και παραδόθηκε δωρεάν στην κυβέρνηση, ελεύθερο πνευματικών δικαιωμάτων. Το κόστος του Ελληνικού Δημοσίου για την καμπάνια είναι μηδενικό» σημειώνει ο ΣΕΤΕ.

Β. Παπακωνσταντόπουλος

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

ΣΧΟΛΙΑ

Η δημοκρατία δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ξεφτίλα στο Καστελόριζο! Τούρκοι βεβήλωσαν την ελληνική σημαία στο ακριτικό νησί με drone

Βαρύτατη πρόκληση κατά της χώρας μας, που θυμίζει έντονα το σκηνικό που είχε στηθεί στα Ιμια, όταν Τούρκοι «δημοσιογράφοι» είχαν κατεβάσει την ελληνική σημαία...

Εστία Επενδυτική: Ασφαλιστικά μέτρα για τον τρόπο που επελέγησαν τα Μ.Μ.Ε. της «λίστας Πέτσα»

Kαταθέσαμε σήμερα ασφαλιστικά μέτρα για τον τρόπο που επελέγησαν  τα Μ.Μ.Ε.,  στα οποία διανεμήθηκε το περίφημο κονδύλι των 20 εκ. (διαδικασίες, κριτήρια κλπ.) O κ. Πέτσας...

Πληρωμή φόρου εισοδήματος και ΕΝΦΙΑ σε 3.000 καταστήματα ΟΠΑΠ

Εύκολες, γρήγορες και ανέπαφες συναλλαγές μέχρι αργά το βράδυ Δύο ημέρες πριν την εκπνοή της προθεσμίας, οι φορολογούμενοι μπορούν μέσω του δικτύου ΟΠΑΠ να πληρώσουν...

Η επικοινωνία με τα παιδιά είναι το «κλειδί» για τη διαχείριση των νέων συνθηκών

Η επικοινωνία ανάμεσα στους γονείς και στα παιδιά, αποτελεί βασικό πυλώνα για την εύρυθμη  λειτουργία και ισορροπία μεταξύ των μελών μιας οικογένειας. Η έναρξη της...

Χλιδάτη ανακαίνιση στο γραφείο του Νίκου Παπαθανάση – Παρήγγειλε μπανιέρα και διπλό κρεβάτι για να… χαλαρώνει στο υπουργείο

Το πρώτο του αναπτυξιακό έργο προώθησε με μεγάλη ταχύτητα ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Νίκος Παπαθανάσης. Προχώρησε σε πλήρη ανακαίνιση και επέκταση του...