8|08|2020

Ο Πέτσας παραδέχτηκε ότι τα λεφτά της καμπάνιας «Μένουμε σπίτι» μοιράστηκαν ανάλογα με τι έγραφε κάθε μέσο για τον κορονοϊό!

Χρόνος ανάγνωσης: < 1 λεπτό

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν!

Επιεικώς απαράδεκτα και σε μια φασιστική και εκδικητική λογική ήταν όσα ισχυρίστηκε κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης των πολιτικών συντακτών χθες ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας, σχετικά με τον τρόπο που επελέγησαν τα media για να λάβουν χρήματα από την επικοινωνιακή καμπάνια «Μένουμε σπίτι». Τα λεγόμενά του, μάλιστα, ξεσήκωσαν θύελλα αντιδράσεων, με την αξιωματική αντιπολίτευση να ζητά την παραίτησή του.

Συγκεκριμένα, απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου, ο κ. Πέτσας ισχυρίστηκε ότι, παρόλο που στην επιλογή δεν υπήρχαν… πολιτικές σκοπιμότητες, ο τρόπος με τον οποίο αξιολογούσαν τα μέσα ενημέρωσης την απειλή του κορονοϊού ή την αποτελεσματικότητα της καραντίνας έπαιξε ρόλο για να μη… συγχυστούν οι αναγνώστες τους. Η φασίζουσα αυτή λογική του κ. Πέτσα, που διαχωρίζει την ενημέρωση των πολιτών της χώρας ανάλογα με το πώς τα ΜΜΕ από τα οποία ενημερώνονται οι πολίτες αντιμετώπισαν μια συγκεκριμένη πλευρά της κυβερνητικής πολιτικής, εγείρει ερωτήματα τα οποία χρήζουν απάντησης. Ειδικά αφού τα μέτρα της κυβέρνησης αφορούσαν όλους τους πολίτες και όχι μόνον αυτούς που παρακολουθούσαν τα μέσα τα οποία αρέσκονται να ευαγγελίζουν κάθε κίνηση της κυβέρνησης.

Πρόκειται περί μιας ξεκάθαρα εκβιαστικής υφής στάσης, σύμφωνα με την οποία μόνο τα media τα οποία εναρμονίζονται με την άποψη της κυβέρνησης μπορούν να πάρουν κρατικές διαφημίσεις. Εάν δηλαδή μια εφημερίδα τολμήσει να φιλοξενήσει μια άποψη που δεν συμφωνεί με την πολιτική στο πεδίο του τουρισμού ή εάν προτείνει κάτι διαφορετικό όσον αφορά τον ΟΠΑΠ, σύμφωνα με τον κ. Πέτσα, θα πρέπει να αποκλείεται από τη διαφήμιση, για να μην… επικρατεί σύγχυση! Μάλιστα, κάνοντας ακόμη ένα -επικίνδυνο- βήμα προς τον καθεστωτισμό, ο κ. Πέτσας ανέφερε ότι προκαλεί έκπληξη πώς ζητά μια επιχείρηση να συμμετέχει σε μια καμπάνια για θέματα που δεν θεωρούσε απειλή, δημιουργώντας μια νέα προϋπόθεση σχέσης μεταξύ διαφημιστών και διαφημιζομένων, η οποία σίγουρα δεν ταιριάζει με μια φιλελεύθερη προσέγγιση της οικονομίας

Εάν όλα τα παραπάνω όντως τα πιστεύει ο κυβερνητικός εκπρόσωπος και δεν αποτελούν απλά μια φτηνή προσπάθεια για να δικαιολογήσει όσα συνέβησαν στη συγκεκριμένη υπόθεση, τα πράγματα είναι πολύ επικίνδυνα. Γιατί, αντί για εκπρόσωπος της κυβέρνησης φαίνεται ότι θέλει να μοιάζει περισσότερο με τον Μωυσή που κατεβαίνει από το όρος φέροντας την απόλυτη αλήθεια.

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

ΣΧΟΛΙΑ

Η δημοκρατία δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Τα κέρδη και οι ζημίες από τη συμφωνία με την Αίγυπτο

Τι προβλέπει η οριοθέτηση των θαλάσσιων ζωνών μεταξύ των δύο χωρών. Πανηγυρίζει η κυβέρνηση Ιστορική μέρα για την Ελλάδα αυτή της συμφωνίας οριοθέτησης θαλάσσιων ζωνών...

Κυριάκος Μητσοτάκης: Συμφωνία με την Τουρκία ή Χάγη!

Ο πρωθυπουργός έστειλε σαφές μήνυμα στον Ερντογάν από τη Χάλκη. Διαδικτυακό τετ α τετ Κυριάκου με Νίκολας Μπερνς Πρόσκληση διαλόγου στην Άγκυρα για οριοθέτηση των...

Λίστα Πέτσα: Ράπισμα από το Συμβούλιο της Ευρώπης για τo σκάνδαλο των 20.000.000 €

Προκλητική χρηματοδότηση των ΜΜΕ για την πανδημία Κόλαφος είναι έκθεση του Συμβουλίου της Ευρώπης για τη λίστα Πέτσα και τις επιλογές της κυβέρνησης σε ό,τι...

Mea culpa Θεοχάρη για το… ιστορικό (τουριστικό) χαμηλό

Ήξεις αφήξεις από τον υπουργό Τουρισμού, ο οποίος παραδέχεται ότι όλα πήγαν... στραβά Ομολογία αποτυχίας από τον Χάρη Θεοχάρη, καθώς, παρά το γενικευμένο και χωρίς...

Μείωση ΕΝΦΙΑ στα μικρά νησιά

Σε βέρτιγκο... δημιουργικής ασάφειας ο πρωθυπουργός δεν έδωσε λεπτομέρειες για το ακριβές ποσοστό της ελάφρυνσης Τη μείωση του ΕΝΦΙΑ για τους κατοίκους των μικρών νησιών...